Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuis
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...
Over trekkers gesproken...quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Toen keek ik niet meer, toen deed ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?
Scherp.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Toen keek ik niet meer, toen deed ik
Je had honger?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Vandaar die dikke reetquote:
quote:
Just say hello, hello!quote:
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Just say hello, hello!
just say hello, hello!
bel je schor met simpel
¡Hola!quote:
cómo estás?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...
Hoever het ook is, het is altijd dichtbij...
[..]
¡Hola!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |