Ja dat zeg ik tochquote:Op maandag 12 september 2011 23:44 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee, ik vermaak de kinderen en jongeren in het buurthuis
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.quote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Zelfs voor een Achterhoekse boer als jij zijn daar wel mooie dingen voor jou te ontdekken jongen...
Over trekkers gesproken...quote:Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Zolang iek moa' mien trekk'r heb 'n brommers koan kiek'n.
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Toen keek ik niet meer, toen deed ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef El_Matador het volgende:
[..]
En in je latere leven werden die trekkers, rukkers?
Scherp.quote:Op maandag 12 september 2011 23:48 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Toen keek ik niet meer, toen deed ik
Je had honger?quote:Op maandag 12 september 2011 23:46 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Over trekkers gesproken...
Mijn vader vind het altijd leuk om het verhaal over mij en de trekkers in de dierentuin te vertellen aan jongens.
Ik was een jaar of twee en zat heel onschuldig in de buggy in artis. Overal wilde dieren om me heen en het enige waar ik oog voor had, waren de trekkers die langsreden met het voer voor de dieren achterop. :$
Vandaar die dikke reetquote:
quote:
Just say hello, hello!quote:
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:02 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Just say hello, hello!
just say hello, hello!
bel je schor met simpel
¡Hola!quote:
cómo estás?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:05 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Praat met elkaar, tegen jou tegen mij...
Hoever het ook is, het is altijd dichtbij...
[..]
¡Hola!
Die zit om klanten verlegen blijkbaar.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:06 schreef PeuRac het volgende:
Mn kapper sms't me dat ik m'n afspraak morgen niet moet vergeten
ohnoesquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:09 schreef Ludootje het volgende:
Bedenk me net dat ik Ruth Jackott fout citeer...
Idd...quote:
Maar nu heb ik er 1, die precies doet wat ik wilquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:11 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Idd...
Die reclame is trouwens wel uit dezelfde categorie als Katja Schuurman voor Laser computers btw...
Precies!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:13 schreef ArTiC het volgende:
[..]
Maar nu heb ik er 1, die precies doet wat ik wil
Nee, hij is erg duurquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:08 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Die zit om klanten verlegen blijkbaar.
Ik maak m'n bed nooit op...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Pfffff, hebben jullie dat ook altijd... ga je je bed opmaken en dan halverwege zit je aan dat ding te trekken en kom je erachter dat je 'm een kwartslag had moeten draaien omdat nu de lange zijd over de korte zijde gaat...![]()
Of ben ik de enige n00b die dat altijd doet
Bed opmaken, daar heb ik personeel voor.quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Pfffff, hebben jullie dat ook altijd... ga je je bed opmaken en dan halverwege zit je aan dat ding te trekken en kom je erachter dat je 'm een kwartslag had moeten draaien omdat nu de lange zijd over de korte zijde gaat...![]()
ik heb dat nooit iddquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?quote:
Je woont weer bij je moeder?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:17 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Bed opmaken, daar heb ik personeel voor.
quote:
Haha, ik mag toch hopen van wel =pquote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?
Wat is bovenstaande actie?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef ArTiC het volgende:
[..]
bovenstaande actie doe je bij het verschonen van je bed, doe je dat ook nooit?
Da's wel bueno!quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:16 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Nee, hij is erg duurmaar krijg wel bier
Wat bed opmaken? Ik heb een dekbed en daar kruip ik onder. Of mis ik iets?quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:18 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Je woont weer bij je moeder?![]()
Ik heb er alleen een hekel aan als ik thuis kom van t stappen en het dan nog moet doen
Weltrusten. Wie weet ben je morgen wel een vlinder enzo...quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:20 schreef Rupsebeest het volgende:
Anyway, ik ga snel slapen voordat dit topic sluit, welterusten allemaal en tot morgen!![]()
Waarom zou je je bed opmaken..quote:Op dinsdag 13 september 2011 00:15 schreef Rupsebeest het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |