Nee dat is heel normaal, en wat valt onder welgevormde?quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?
Beetje inhoud in dat hoofd is ook prettig....quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?
ok, als je zo aandringt dan wil ik wel even voelenquote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Lichamelijk contact, net als bij die ene dude... Derek Olgilvie of zo
quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.
Het vissen is te obvious, maar je valt in de smaak.quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Nee dat is heel normaal, en wat valt onder welgevormde?
Waaraanquote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef clevy het volgende:
[..]
ok, als je zo aandringt dan wil ik wel even voelen
Dikke kont dusquote:Op maandag 12 september 2011 23:00 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Het vissen is te obvious, maar je valt in de smaak.
Morgen heb ik een college..aangezien het toch een "dolle" boel wordt (nott), mag je me ondertussen wel betasten en zeggen wat ik aan het denken ben.quote:Op maandag 12 september 2011 22:58 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Lichamelijk contact, net als bij die ene dude... Derek Olgilvie of zo
College? Ik voel me oud met mijn fulltime baanquote:Op maandag 12 september 2011 23:02 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Morgen heb ik een college..aangezien het toch een "dolle" boel wordt (nott), mag je me ondertussen wel betasten en zeggen wat ik aan het denken ben.
Haha..weet ik het. Dus jij bent ook een Utregter...dolletjes!quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Hoe kom je daarbij man?
Ik heb altijd in de Randstad gewoond en nu in Alemania, zoals je weet. Nog even.
Of hij is gewoon een paar keer blijven zittenquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
College? Ik voel me oud met mijn fulltime baan
doe eens een wilde gokquote:
En hoe jong ben je dan als ik vragen mag?quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Vrouwen die zich schamen voor hun meest lekkere lichaamsdeel zijn niet degenen die je moet hebben.quote:
Dan blijf je toch in dat studenten-denken hangenquote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een paar keer blijven zitten
Mwaa...quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Of hij is gewoon een paar keer blijven zitten
21 pasquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef Boudibou het volgende:
[..]
En hoe jong ben je dan als ik vragen mag?
Fulltime werken is nog echt niets voor mij. Wat voor werk doe je?
3 jaar Lunetten, 3.5 jaar verdomhoekje. En 8 jaar gestudeerd. Dus ja.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Haha..weet ik het. Dus jij bent ook een Utregter...dolletjes!
Ik schaam me er niet voor, ik heb dat gewoonquote:Op maandag 12 september 2011 23:04 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Vrouwen die zich schamen voor hun meest lekkere lichaamsdeel zijn niet degenen die je moet hebben.
Welgevormde vrouwenkont
Werken en leven als een student.quote:Op maandag 12 september 2011 23:03 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel gewild, maar had geen idee watvoor studie ik wilde gaan doen..quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken en leven als een student.
Veel uitgaan en toch geld.
Dan wordt het tijd dat ik die marineschepen van je es aan een goede massage ga onderwerpen..quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik schaam me er niet voor, ik heb dat gewoon
Je kent mijn leven?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Werken en leven als een student.
Veel uitgaan en toch geld.
De marine-opleiding leek je niks?quote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Had ik ook nog wel gewild, maar had geen idee watvoor studie ik wilde gaan doen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |