Ik denk dat het geen geheim is dat ik hier 100% mee instem.quote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
naahh, niet echt eigenlijk, ik vind mn ex nog steeds wel heel leuk, maar toch denk ik wel dat het beter is zo..
ik mis alleen het knuffelen en intiem zijn zo vreselijk..
is dat een hint? die snap ik nietquote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
En van sommige mensen is 1 eigenlijk al teveel
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:47 schreef PeuRac het volgende:
Iedereen die iets met Utrecht heeft, of zich schaamt voor Aleid Wolfsen als burgemeester in het algemeen, teken dit: http://vervangwolfsen.petities.nl/
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?
Jij hebt dus ook al getekend neem ik aan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Sowieso, elke Nederlander moet zich toch schamen voor zo'n debiel?
+1quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.
Of misschien komt je droom dan wel uit!quote:Op maandag 12 september 2011 22:48 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Ik hoop het maar...het zou namelijk best wel soap-achtig zijn als ik na een bezoekje aan de wc bij je tweelingzus in bed zou stappen..
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.quote:Op maandag 12 september 2011 22:49 schreef El_Matador het volgende:
[..]
Ik schaam me kapot. Utreg, me stadsje. Verdomme. En dat moet ik uitleggen in het buitenland.
Uiteraard. Die gast had jaren geleden al op moeten rotten. Wat een debiel.quote:Op maandag 12 september 2011 22:50 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Jij hebt dus ook al getekend neem ik aan?
Sowieso als ik met (een evenbeeld van) jou in bed zou liggen.quote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Of misschien komt je droom dan wel uit!
Kan ik me voorstellen ja..quote:Op maandag 12 september 2011 22:53 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Sowieso als ik met (een evenbeeld van) jou in bed zou liggen.
Ik kwam uit de Achterhoek, maar heb ook lang in Utrecht gewoondquote:Op maandag 12 september 2011 22:51 schreef Boudibou het volgende:
[..]
Kom jij uit Utrecht? Dacht uit de Achterhoek ofzeau.
Wat ik dus ook dacht.quote:Op maandag 12 september 2011 22:54 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Kan ik me voorstellen ja..![]()
grapje.
Haha..dat weet ik nog wel ja. Doetinchem toch?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Ik kwam uit de Achterhoek, maar heb ook lang in Utrecht gewoond
Waar denk ik nu aan dan?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ik weet precies wat mannen denken en willen
Dat is toch een slogan van Gilette?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
HAHAHA! Ik dacht al wat komt het me bekend voorquote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Spezza19 het volgende:
[..]
Dat is toch een slogan van Gilette?
Hoe dan wel?quote:Op maandag 12 september 2011 22:57 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Ja zo werkt dat niet!</charenanderehelderziendenopmerking>
Nachtenlange seks met welgevormde passievolle vrouwen. Meer vragen we niet. Is dat nou zo gek?quote:Op maandag 12 september 2011 22:55 schreef Rupsebeest het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |