mee eensquote:Op maandag 12 september 2011 04:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Wow rip Andy WhitfieldSpeelde erg goed als Spartacus.
ben idd ook wel verrast, zie je maar (weer) hoe snel het kan gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 10:27 schreef ems. het volgende:
Triest nieuws. Apart ook, want ik had her en der eigenlijk alleen maar positieve shit over zijn recovery gehoord. Ik dacht dat de man na 2 jaartjes rust weer terug zou keren in de film/seriewereld
Is al een maand of 10 bekend jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze een goede vervanger hebben gevonden. Of is die al bekend?
ziet er weer leuk uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef planethugo het volgende:
Sterker nog, hier is ie te zien
via NoSoap
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef planethugo het volgende:
Sterker nog, hier is ie te zien
via NoSoap
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is al een maand of 10 bekend ja
[ afbeelding ]
Liam McIntyre is het geworden.
http://www.imdb.com/name/nm2553987/
Jup, ze kunnen 'm beter een harnas ofzo aandoen deze gast zou ik nog wel aankunnenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
die nieuwe acteur is echt veel minder gespierd dan liam. ziet er niet uit maar ben toch benieuwd hoe het verder zal gaan.
KLOPT!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
Net even een van de trailers gekeken, ziet er goed uit, flink wat bloed![]()
Ik ben alleen in de war met de tijdslijn, dit speelt zich af NA Blood and Sand? Maar ik zie Lucretia staan bij de cast, zij was toch dood?
Liam heeft dan natuurlijk niet dezelfde voorbereidingstijd als zijn collega's gehad natuurlijk maar je hebt gelijk, het contrast met de overige acteurs is net iets te groot. Misschien dat de vitaminen in Hollywood nog wat verandering hebben veroorzaakt na het uitkomen van de trailer. Crixus was ook niet bepaald een gladiator voor het uitkomen van Spartacus.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
die nieuwe acteur is echt veel minder gespierd dan liam. ziet er niet uit maar ben toch benieuwd hoe het verder zal gaan.
Zoiets zal het wel zijn inderdaad. Voor de mannen moest Xena er natuurlijk inblijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:22 schreef Scorpie het volgende:
OF TOCH NIET? LETS FIND OUT IN A BRAND NEW EPISODE OF SPARTACUS!!!!!!!!!!
Batiatus ga ik zeker missen. Die uitspraken van hemquote:Op zondag 15 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen ook een stuk liever Batiatus erin gehouden hadden, no homo. Xena speelde haar rol goed, maar Batiatus ownde de boel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:50 schreef NotYou het volgende:
En Spartacus is weer terug, ditmaal onder de titel Spartacus: Vengeance en vooralsnog enkel als webrip/pre-air.Wel al in 720p.
![]()
Officieel begint het ook pas de 27ste volgens IMDB.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:26 schreef KNAK het volgende:
Kan niets vinden..... eztv laat niets zien
http://www.addic7ed.com/s(...)d_Sand/2/1/Fugitivusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Iemand al Engelse subs gespot? Vind ik toch wel prettig kijkenIk versta het allemaal wel, maar voor de zekerheid toch altijd wel fijn.
JIJ VERSTAAT HET NIET DAAROM WIL JE SUBSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Iemand al Engelse subs gespot? Vind ik toch wel prettig kijkenIk versta het allemaal wel, maar voor de zekerheid toch altijd wel fijn.
Als je iets niet verstaat moet je er gewoon vanuit gaan dat het Jupiter's cock is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Txquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef PPL het volgende:
[..]
http://www.addic7ed.com/s(...)d_Sand/2/1/Fugitivus
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je iets niet verstaat moet je er gewoon vanuit gaan dat het Jupiter's cock is.
Dan had ik wel NL subs gevraagdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef ems. het volgende:
[..]
JIJ VERSTAAT HET NIET DAAROM WIL JE SUBS![]()
Net gekeken en het was toch wel weer dope. Nieuwe Spartacus is even wennen natuurlijk maar ik vond hem niet slecht. Ik ben heel benieuwd naar de rest van het seizoen.
Dus TOCH terug, ze was toch dood? beetje vaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik vond het een beetje vlak overkomen allemaal. Vind het ook een beetje jammer dat Lucretia terugkomt als een gestoorde. Het leuke aan haar was nou juist dat eeuwige intrigeren.
Mijn intuïtie zegt dat je het verkeerd hebt, maar we zullen zienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat Ashur geen grote rol meer krijgt, ook hij is namelijk een gevluchte slaaf van Batiatus en zal dus gewoon gemold worden als hij naar de Romeinen gaat, en als hij naar de slaven gaat, wordt ie gemold gewoon omdat hij een verrader is.
Dit idd. Hij is dubbel fucked. Ben wel benieuwd want hij was behoorlijk slim en geniepig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat Ashur geen grote rol meer krijgt, ook hij is namelijk een gevluchte slaaf van Batiatus en zal dus gewoon gemold worden als hij naar de Romeinen gaat, en als hij naar de slaven gaat, wordt ie gemold gewoon omdat hij een verrader is.
Prima aflevering, maar Spartacus mag inderdaad nog wel eens goed aan de krachttrainingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zat er meteen weer in, hoefde niet eens te wennen aan de nieuwe spartacus. Hij is wel een stuk minder gespierd.
Seppia
Ja, die eerste was een Pre-Air.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ APK
Doe niet zo onvriendelijk, ik vind 't een goede vraag van KNAK.
De eerste episode van seizoen 2 zou volgens de episode lists ook pas 27 januari 'airen' terwijl we hem nu toch ook al een week achter de rug hebben dus ik weet het ook niet meer hoor.
Episode lists :
http://www.imdb.com/title/tt1442449/episodes
http://en.wikipedia.org/w(...)od_and_Sand_episodes
Officieel verschijnt episode 2 pas op 3 februari.
Dat is dan ook niet waar knak naar 'vroeg'.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die eerste was een Pre-Air.
Verder is het echt heel simpel om de uitzenddata via google te vinden zoals jij laat zien
Hij vroeg toch wanneer aflevering 2 uitgezonden wordt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:53 schreef NotYou het volgende:
Dat is dan ook niet waar knak naar 'vroeg'.
Tja, die gast heeft nog minder spieren dan mij...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zat er meteen weer in, hoefde niet eens te wennen aan de nieuwe spartacus. Hij is wel een stuk minder gespierd.
Seppia
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, die gast heeft nog minder spieren dan ik...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind die Doctore toch wel een baas eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
Ashur of Asher? Zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Arkai het volgende:
Ilithyia die warm loopt bij de gedachte van Spartacus. Fail.
En de hoeveelheid bloed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.
In die flashbacks zegt hij dat zijn doel in het leven is om het huis Batiatus te dienen, aangezien dat niet meer kan wilde hij dus inderdaad sterven in de pits.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef MAHL het volgende:
Prima aflevering hoorIllythia die stiekem op Spartacus geilt was wel een beetje faal
Ik snapte die Oenemaus flashbacks niet helemaal, kwam hij nou weer terug in de pits om te sterven? Want hij ging toen ook vechten onder een andere naam zodat niemand hem zou herkennen. En toen hij op het punt stond om dood te gaan 'redde' Ashur hem... Heb ik het zo goed? Had pas op het eind door dat het geen flashbacks meer waren maar gewoon 'present' tijd
Ja dat was inderdaad wel een beetje kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
Ik vind het eigenlijk wel leuk nu ze "on the road" zijn. voor de rest is er weinig veranderd, nog steeds even veel gevechten, naakt en bloed.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Baszh het volgende:
Kan me niet echt boeien deze twee afleveringen
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
De gladiatorengevechten in de seizoen 1 waren anders nog behoorlijk realistisch hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of niet
Maargoed, deze serie moet het dan ook niet hebben van zijn realisme als het op gevechten aankomt.
Geen idee waar je het in de eerste alinea over heb, maar die kale zit iig sinds het begin van de serie erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef RanTheMan het volgende:
Man ik vroeg me de vorige ep al af wie die vertrouweling van spartacus was, en na dat gedoe over die broer wist ik het pas.. hij had zn haar niet moeten knippen, of was dat zn dooie broer? brr te lang geleden
En die kale gallier, liep die ook al in The House of batiatus rond? ook die kan ik me slecht herinneren....
in de eerste serie, komen er op een gegeven moment 2 broers gezamenlijk in het huis. Beetje wild en niet echt vechtersbazen, daar wordt ook in het eten van gepist enzo. En die broers worden later een beetje beschermd door spartacus, 1 van die broers sterft in de arena en die andere is volgens mij spratacus nieuwe vertrouweling toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:00 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Geen idee waar je het in de eerste alinea over heb, maar die kale zit iig sinds het begin van de serie erbij.
Nee man, het is gewoon die ene van die 2 Germanen die nog over is.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in de eerste serie, komen er op een gegeven moment 2 broers gezamenlijk in het huis. Beetje wild en niet echt vechtersbazen, daar wordt ook in het eten van gepist enzo. En die broers worden later een beetje beschermd door spartacus, 1 van die broers sterft in de arena en die andere is volgens mij spratacus nieuwe vertrouweling toch?
ja maar dat waren toch broers? Vandaar ook al dat gelul over het verliezen van een broer enzo tegen die syrische slaaf?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man, het is gewoon die ene van die 2 Germanen die nog over is.
het ligt er wel lekker bovenop iddquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het zou overigens as vet zijn als die slaaf de broer blijkt te zijn van asher, want dat is toch ook een syrier?
Ik geef je wel gelijk, maar realiseer je wel dat het ook verschrikkelijk moeilijk is voor een acteur om zomaar in je rol te vallen en het perfect te spelen. Ook andy vond ik in het begin van het seizoen minder 'natuurlijk' acteren dan tegen het einde. Deze man heeft nog eens de extra opgave dat hij 'fris' moet beginnen tussen allemaal mensen die al lang in hun rol zitten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik vind het een leuke serie en vergeleken met andere vergelijkbare series is het nog steeds supergoed, maar ik vind die nieuwe Spartacus echt zuur. Hij straalt geen autoriteit uit, hij is een ecto en hij is gewoon niet zo baas als Andy.
Is ook wel zo. Alleen deze gast komt een beetje als een fag overquote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk, maar realiseer je wel dat het ook verschrikkelijk moeilijk is voor een acteur om zomaar in je rol te vallen en het perfect te spelen. Ook andy vond ik in het begin van het seizoen minder 'natuurlijk' acteren dan tegen het einde. Deze man heeft nog eens de extra opgave dat hij 'fris' moet beginnen tussen allemaal mensen die al lang in hun rol zitten.
Al met al had ik ook liever andy gehad, maar naar omstandigheden vind ik deze kerel het best goed doen. De tijd zal leren hoe hij zich ontwikkelt.
Dat waren inderdaad broers. Alleen vorig seizoen had hij iets ander haar. Van de dreads! zn broer ging dood omdat hij hem beschermdequote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja maar dat waren toch broers? Vandaar ook al dat gelul over het verliezen van een broer enzo tegen die syrische slaaf?
Het zou overigens as vet zijn als die slaaf de broer blijkt te zijn van asher, want dat is toch ook een syrier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
In het eerste seizoen zeggen ze ook dat de pit is voor de lage mensen. Mensen zonder eer, etc. etc. Vandaar dat hij naar de pit terug ging.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die flashbacks zegt hij dat zijn doel in het leven is om het huis Batiatus te dienen, aangezien dat niet meer kan wilde hij dus inderdaad sterven in de pits.
Je zag bij gods of the arena al dat ze meer budget hadden. Zag je aan de vfx. En aan de sets buiten de arena. Is bij dit deel ook weer te zien. Als ze bijvoorbeeld beelden van rome laten zien. Dus denk dat er genoeg budget is om er een mooi gevecht van te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Het budget kan overigens wel een zwakte zijn voor het spectakel. In de eerste serie, en ook in Gods of the Arena kwam het regelmatig voor dat er gevechten waren in de arena die in beeld gebracht werden. Dat bracht en hoop spectakel. Nu zijn die gevechten niet meer relevant voor het verhaal, en moet je het dus doen met gevechten op straat, tegen legereenheiden. Wil je een dergelijk gropesgevecht goed in beeld brengen, dan moet je wel wat meer investeren. Dit terwijl het in de regel vrij goedkoop werd gehouden. Ben benieuwd of ze het visueel nog steeds zo interessant kunnen houden.
Ik moet het nog zien. Het ziet er m.i. nog altijd erg beperkt uit. Op zich niet erg, omdat ze het eerder ook al lieten werken. Maar gezien wat er nodig is op momenten dat het in de huidige lijn los gaat, moet ik het nog zien. Het gros van de meer open gebouwen zijn duidelijk sets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zag bij gods of the arena al dat ze meer budget hadden. Zag je aan de vfx. En aan de sets buiten de arena. Is bij dit deel ook weer te zien. Als ze bijvoorbeeld beelden van rome laten zien. Dus denk dat er genoeg budget is om er een mooi gevecht van te maken.
SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:14 schreef Arkai het volgende:
Nee, dat was toch gewoon een random gevecht wat plaatsvond in de arena terwijl ....SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen. Deze aflevering start vrij langzaam op voor mijn gevoel, maar het einde was het wel waard. Weer een beetje van die spanning die ik voelde in seizoen 1 en het midden seizoen. Wat ik eigenlijk tot nu toe erg had gemist.
Oh, en vind het persoonlijk ook niet zo leuk dat zelfs Naevia is vervangen voor een andere actrice (maar dat zal hier al wel eens voorbij gekomen zijn!)
En ik kreeg echt een glimlach op mijn gezicht bij een scene, waarbij Spartacus met zijn vrouw een serieus gesprek voerde en er op de achtergrond gewoon een stelletje lekker lag te.....Was wel erg over de top!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 11-02-2012 12:35:12 ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef Bienelientjee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef s0k het volgende:
Dat laatste, zou wel een wonder zijn, maar ik hoop het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste, zou wel een wonder zijn, maar ik hoop het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vette aflevering weer hoorAshur
![]()
Volgens mij was Gannicus die hoofdrolspeler van het vorige seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Met al die namen blijft het me duizelen. Ik ben al blij als ik de gezichten herken, pfft.
Ik ben een beetje kwijt wie Gannicus was. Niet de broer van die ene Galliër toch? Die was dood dacht ik.
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stomquote:Op zondag 12 februari 2012 12:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Google de naam Gannicus en je hebt je antwoord
Die toch:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stom
Ik ga kijken of ik voor de volgende aflevering alle 6 die episodes er doorheen kan jagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappen
Eens. Het blijft een leuke serie, maar zo goed als het eerste seizoen zal het nooit meer wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Bij de huidige spartacus ontbreekt een beetje het charisma dat de oudere wel had. Andy was een man, Liam heeft een te jong uiterlijk.
Heb even dat stukje wikipedia over Crixus gelezen en dat einde komt niet echt overeen met de Spartacus die wij kennen uit de seriequote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
crixus blijft nog wel even leven hoor![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Crixus
EDIT: Oh hierboven wordt het ook al uitgelegd![]()
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:16 schreef turance het volgende:
[..]
Heb even dat stukje wikipedia over Crixus gelezen en dat einde komt niet echt overeen met de Spartacus die wij kennen uit de serie
Het gaat om het stukje:waarom niet? Zijn karakter kan toch prima die kant op ontwikkelen? Hij zal nog wel een stukje verbitterder raken komende tijd vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er iets is dat ik totaal niet overeen vind komen met de huidige serie dan is het dit stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Waar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
En er is weer een pre-airGoede ep.
Wat debiel vroegquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Arkai het volgende:
[..]Waarom hielp Spartacus Crixus niet maar ging hij als een mietje achter een hekwerk zitten....vond ik zo vreemdSPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen 720pquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Wel hoorquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]Vanmiddag even zoeken. NORSUB houdt toch niet in dat er hardcoded Noorse subs inzitten hoop ik?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoorNet 1tje zitten kijken
Spartacus.S02E04.720p.PreAir.NORSUB.WEB-DL.NDL
Ah ok, want dat is altijd irritant, je probeert er overheen te kijken, maar dat lukt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeDe uploader zal wel zo heten of zo?
Zitten geen subs onder.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef over_hedge het volgende:
Ze bouwen dus al een aardig legertje op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]Leken veel mannen die er aan kwamen. Plus dat ze met romeinse wapens liepen. Dus ze waarschijnlijk allemaal dorpen enzo overvallen hebben en nieuwe mannen gevonden hebben. Zo zag het er uit toen ze aankwamen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Bij de comments staat wel:quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoorNet 1tje zitten kijken
Spartacus.S02E04.720p.PreAir.NORSUB.WEB-DL.NDL
Nou het is toch echt zonder subsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de comments staat wel:
Ondertiteling: Norwegian
Maar dat zijn zeker srt's dan?
Waarom heb je die niet gedownload dan? Ik had de ondertiteling sinds gisterennacht al.... Zonder subs, Engels of Nederlands kan ik het ook maar amper volgen. Zeker als ik me fixeer op een enkele uitspraak die ik niet meteen kan plaatsen.quote:Op vrijdag 17 februari 2012 16:50 schreef planethugo het volgende:
die intriges zijn idd wel aardig, al verstond ik er deze aflevering door het gebrek aan engelse subs weinig van
quote:Op zondag 19 februari 2012 01:21 schreef MAHL het volgende:
Was weer een leuke epAl begint Naevia me aardig op de zenuwen te werken...
Over wat er zal gebeuren:Discussie over historische correctheid. Als de serie daar inderdaad voor gaat, is het misschien een spoiler:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 11% gewijzigd door Xaobotnik op 19-02-2012 03:05:05 ]
quote:Op zondag 19 februari 2012 02:28 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Waarom heb je die niet gedownload dan? Ik had de ondertiteling sinds gisterennacht al.... Zonder subs, Engels of Nederlands kan ik het ook maar amper volgen. Zeker als ik me fixeer op een enkele uitspraak die ik niet meteen kan plaatsen.
[..]
Discussie over historische correctheid. Als de serie daar inderdaad voor gaat, is het misschien een spoiler:Gannicus is geen slaaf meer. Hij heeft zijn vrijheid gewonnen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
O ja, in die primus die hij won, nietwaar? Met ook nog iets van dat Batiatus daartoe op de een of andere manier gedwongen werd door die vriend van hem met die lange haren waar hij meer problemen mee heeft dan werkelijk vriendschap en uiteindelijk door Ashur laat vermoorden?quote:Op zondag 19 februari 2012 03:08 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Gannicus is geen slaaf meer. Hij heeft zijn vrijheid gewonnen.
Ben het er niet mee eens. Ik wacht nog steeds op de volgende aflevering zoals ik dat bij s1 en s2 deed.quote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef ems. het volgende:
Ik vond het wel weer een toffe ep, maar na 4 afleveringen moet ik toch concluderen dat er voor mijn gevoel weinig over was van de originele spartacus. Andy dood, Batiatus weg, Navia verwisseld. Er is zoveel veranderd aan core-elementen dat het imo een heel andere serie is geworden. Tuurlijk, je hebt nog steeds de slomo-gore, de prachtige manier van praten en de intriges van de bitches, maar het voelt allemaal als een heel andere serie.
Ik vermaak me er nog prima mee, maar de manier op hoe vooruit keek naar de volgende aflevering zoals ik deed bij S1 en de prima prequel, heeft plaatsgemaakt voor 'lekker wachten tot ik me echt verveel en dan kijk ik de aflevering wel'. Misschien komt het weer als dit seizoen wat verder is, maar vooralsnog lijkt het er niet op.
Gedeeltelijk mee eensquote:Op zondag 19 februari 2012 21:13 schreef ems. het volgende:
Ik vond het wel weer een toffe ep, maar na 4 afleveringen moet ik toch concluderen dat er voor mijn gevoel weinig over was van de originele spartacus. Andy dood, Batiatus weg, Navia verwisseld. Er is zoveel veranderd aan core-elementen dat het imo een heel andere serie is geworden. Tuurlijk, je hebt nog steeds de slomo-gore, de prachtige manier van praten en de intriges van de bitches, maar het voelt allemaal als een heel andere serie.
Ik vermaak me er nog prima mee, maar de manier op hoe vooruit keek naar de volgende aflevering zoals ik deed bij S1 en de prima prequel, heeft plaatsgemaakt voor 'lekker wachten tot ik me echt verveel en dan kijk ik de aflevering wel'. Misschien komt het weer als dit seizoen wat verder is, maar vooralsnog lijkt het er niet op.
Deze Spartacus is een beetje een watje vergeleken met de vorige.quote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Smeich het volgende:
Viva Bianca, ik vind haar echt zo geweldig in de rol van Ilithyia, wat een heerlijke vrouw en zo heerlijk slecht. Ik heb ook geen problemen met onze nieuwe Spartacus, daarentegen wel met de nieuwe Naevia. Ook wel tof om die Cossotius weer terug te zien, die creep
Die tetten van Biancaquote:Op maandag 20 februari 2012 11:36 schreef Smeich het volgende:
Viva Bianca, ik vind haar echt zo geweldig in de rol van Ilithyia, wat een heerlijke vrouw en zo heerlijk slecht. Ik heb ook geen problemen met onze nieuwe Spartacus, daarentegen wel met de nieuwe Naevia. Ook wel tof om die Cossotius weer terug te zien, die creep
ik vond de vorige maar een watje niet eens kanker kunnen overwinnenquote:Op maandag 20 februari 2012 12:22 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Deze Spartacus is een beetje een watje vergeleken met de vorige.
[ Bericht 0% gewijzigd door Beach op 20-02-2012 13:31:50 ]fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
50minquote:Op maandag 20 februari 2012 13:32 schreef Tyron het volgende:
Hoelang duurt gemiddeld één aflevering van Spartacus?
De enige kritiek die ik heb is dat hij +- 10 jaar jonger is dan Andy en misschien iets minder uitstraling heeft... Is dat substantieel? Verder is de nieuwe Naevia lelijker dan de oudequote:Op maandag 20 februari 2012 13:30 schreef ems. het volgende:
Ik vind de kritiek dat hij een 'watje' is ook vrij ongegrond. Hij doet z'n best en voor de rest spreekt hij precies dezelfde lines en snijdt hij exact dezelfde kelen door als die Andy had moeten doen. Ik had ook liever andy gehad maar als je dan toch kritiek hebt op de nieuwe dude probeer dan in ieder geval met iets substantieels te komen in plaats van zo'n holle kreet.
Substantiëler dan "ik vind hem een watje" ja. Hij is 11 jaar jonger inderdaad.quote:Op maandag 20 februari 2012 14:19 schreef turance het volgende:
[..]
De enige kritiek die ik heb is dat hij +- 10 jaar jonger is dan Andy en misschien iets minder uitstraling heeft... Is dat substantieel?
Klopt, de vorige was ook wel erg mooi.quote:Verder is de nieuwe Naevia lelijker dan de oude
Haha, ik wist het welquote:
quote:
datquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef RanTheMan het volgende:
is er alweer een pre-air?mn ritme is verstoord doordat ik vorige week 2 achter elkaar kon kijken
Spoiler..quote:
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, jongens.. letten we erop dat we spoilers (incl filmpjes/foto's) tussen spoiler tags plaatsen ?
Voor iedereen wel zo fijn.
Vond 't trouwens weer een ouderwets gave uitzending, episode nr 4. Prachtig al dat gekonkel en hoe Lucretia zich weer overal tussen wurmt. Wat een slang speelt ze toch en zo overtuigend. En de rol van Mira (Katrina Law) wordt inderdaad ook steeds mooier hoe ze naar elkaar toe groeien. Erg verrassend.
Ik baal trouwens van die pre air uitzendingen (webrip) want die kan ik niet afspelen op m'n tv, ze zijn van een ander formaat of zo. Bij de allereerste episode ging 't wel goed, maar van ep.04 niet. Vreemd.
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ik
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Dan kijk je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Kan gebeuren, the excitement and allquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik ging er stom genoeg van uit dat iedereen dat filmpje ging kijken.
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Smeich het volgende:
[..]het gaat uiteraard om de spoiler die in de promo zat die was gepost
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:28 schreef turance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staat
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Tsja. Als je gewoon de reguliere uitzending kijkt zit de promo er al aan vast.
Heb je geen behoefte aan promo's, negeer dit topic dan gewoon telkens 2 weken.
Ik kijk de officiele USA uitzending. Dat is dus inclusief promo. En kan dus gewoon besproken worden in dit topic en dus zonder spoilers.
Het gaat er niet om waar 1 of 2 members het over eens kunnen zijn, het gaat erom wat de policy hier op fok in dit subforum is. Iedereen moet weten waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:59 schreef turance het volgende:
[..]
[..]
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?
Mooi!
Ik haal ze bij ez vandaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Vast wel..na de (vrij lange) aftiteling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ turance
Doe dat nou gewoon niet, laat iedereen de kans om gelijk met de reguliere uitzendingen hetzelfde tegelijkertijd te ontdekken en laat promo's en andere informatiebronnen nou gewoon tussen spoiler-tags staan. Niet iedereen graaft zo diep naar informatie als jullie.
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Zou goed kunnen. Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ze na hun dood de schedel in geslagen werd om te zorgen dat ze ook echt dood waren. Het lijkt me niet dat ze dezen individueel begroeven. Massagraf moeten je er veel tegelijk hebben. Dus dan is in stukken hakken en dumpen in het riool niet echt onlogisch.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom ontleden ze eigenlijk al die doden in de kelder van het stadion? Ging dat vroeger ook zo?
Adel? Het gaat om alle Romeinse burgers vs de slaven. De armste hongerige en dakloze Romein voelde zich een god vergeleken bij een weldoorvoede slaaf in een paleis.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Mooie aflevering, de effecten waren wat krakkemikkig, maar toch weer een spannend verhaal.
Ben benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat want alle losse draadjes zijn nu wel weer aardig teruggesponnen. De adel weet weer waar ze aan toe zijn en de slaven zijn weer herenigd.
Anders verstopt het kanaal enzo, kleine stukjes gaan makkelijkerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof dat de lijken in Rome gewoon in de Tiber werden gesodemieterd, ik kan dat in stukken hakken niet goed plaatsen.
Ze moeten de serie natuurlijk wel interessant houden he... Ik denk dat in het echt ze ook niet naar de mijnen zijn gegaan voor Naevia. Ik vraag me sowieso af of men in grote lijnen van het verhaal zal durven af te wijken. Ik denk eigenlijk dat je dat sowieso niet moet willen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Anders verstopt het kanaal enzo, kleine stukjes gaan makkelijker![]()
Maar wat een ep zeg, over the topper dan over the top zelfs![]()
Gelukkig kan de discussie over historische feiten nu eindelijk overboord, want dit is volgens mij nergens terug te vinden
Denk het ook niet het tragische/dramatisch interessante aan Spartacus is nou juist dat hij Rome op zijn grondvesten doet schudden maar aan het einde er helemaal niks van zijn opstand overblijft. Het historische verhaal is ook vaag genoeg om er allerlei leuke dingetjes aan op te hangen zoals een persoonlijke haat tussen Spartacus en Glabba om te verklaren waarom het zo is gekomen .quote:Op maandag 27 februari 2012 00:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze moeten de serie natuurlijk wel interessant houden he... Ik denk dat in het echt ze ook niet naar de mijnen zijn gegaan voor Naevia. Ik vraag me sowieso af of men in grote lijnen van het verhaal zal durven af te wijken. Ik denk eigenlijk dat je dat sowieso niet moet willen.
Was voor de wilde dieren, die leefden veel rond het openeind van het riool en losse delen zorgde ervoor dat de lichamen sneller ''opgenomen'' werden.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof dat de lijken in Rome gewoon in de Tiber werden gesodemieterd, ik kan dat in stukken hakken niet goed plaatsen.
Boeiend, het zijn romeinen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is wel erg makkelijk geredeneerd, maar dat past wel bij de serie
boeiendquote:
Interessante vraag waar ik ook het antwoord op wilde weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom ontleden ze eigenlijk al die doden in de kelder van het stadion? Ging dat vroeger ook zo?
Maar verder dan dit kom ik niet zo 1-2-3quote:The Death of a Gladiator - Disposal of the Body
After fights, the bodies of the gladiators were disposed of depending of the status of the fighter. The bodies of noxii and damnati were either buried or thrown into rivers, this being the traditional Roman disposal method for the bodies of executed criminals while other Gladiators were often buried with honours by their "union" (collegia) or friends. There are rumors that the bodies of dead gladiators were used by animal trainers. It is said that human parts were fed to wild animals to get them used to the taste of human flesh. Such animals were therefore more likely to attack humans thrown to them in the arena.
bron
Mja opzich is de vergelijking niet eens zo heel slechtquote:
De mensen die op de tribunes zaten zijn Romeinen die slaven als dieren behandelen. Mannen, vrouwen en kinderen, het maakt niet uit. Zo redeneert Spartacus waarschijnlijk, áls er al over nagedacht werd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja opzich is de vergelijking niet eens zo heel slecht
ja, en voor al qaida zijn wij slechte westerlingen die hun slecht behandelen en niet zo leven als het hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:38 schreef turance het volgende:
[..]
De mensen die op de tribunes zaten zijn Romeinen die slaven als dieren behandelen. Mannen, vrouwen en kinderen, het maakt niet uit. Zo redeneert Spartacus waarschijnlijk, áls er al over nagedacht werd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |