Vind die Doctore toch wel een baas eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
Ashur of Asher? Zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Arkai het volgende:
Ilithyia die warm loopt bij de gedachte van Spartacus. Fail.
En de hoeveelheid bloed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.
In die flashbacks zegt hij dat zijn doel in het leven is om het huis Batiatus te dienen, aangezien dat niet meer kan wilde hij dus inderdaad sterven in de pits.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef MAHL het volgende:
Prima aflevering hoorIllythia die stiekem op Spartacus geilt was wel een beetje faal
Ik snapte die Oenemaus flashbacks niet helemaal, kwam hij nou weer terug in de pits om te sterven? Want hij ging toen ook vechten onder een andere naam zodat niemand hem zou herkennen. En toen hij op het punt stond om dood te gaan 'redde' Ashur hem... Heb ik het zo goed? Had pas op het eind door dat het geen flashbacks meer waren maar gewoon 'present' tijd
Ja dat was inderdaad wel een beetje kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
Ik vind het eigenlijk wel leuk nu ze "on the road" zijn. voor de rest is er weinig veranderd, nog steeds even veel gevechten, naakt en bloed.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Baszh het volgende:
Kan me niet echt boeien deze twee afleveringen
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
De gladiatorengevechten in de seizoen 1 waren anders nog behoorlijk realistisch hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of niet
Maargoed, deze serie moet het dan ook niet hebben van zijn realisme als het op gevechten aankomt.
Geen idee waar je het in de eerste alinea over heb, maar die kale zit iig sinds het begin van de serie erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef RanTheMan het volgende:
Man ik vroeg me de vorige ep al af wie die vertrouweling van spartacus was, en na dat gedoe over die broer wist ik het pas.. hij had zn haar niet moeten knippen, of was dat zn dooie broer? brr te lang geleden
En die kale gallier, liep die ook al in The House of batiatus rond? ook die kan ik me slecht herinneren....
in de eerste serie, komen er op een gegeven moment 2 broers gezamenlijk in het huis. Beetje wild en niet echt vechtersbazen, daar wordt ook in het eten van gepist enzo. En die broers worden later een beetje beschermd door spartacus, 1 van die broers sterft in de arena en die andere is volgens mij spratacus nieuwe vertrouweling toch?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:00 schreef pervertedhermit het volgende:
[..]
Geen idee waar je het in de eerste alinea over heb, maar die kale zit iig sinds het begin van de serie erbij.
Nee man, het is gewoon die ene van die 2 Germanen die nog over is.quote:Op maandag 6 februari 2012 15:08 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
in de eerste serie, komen er op een gegeven moment 2 broers gezamenlijk in het huis. Beetje wild en niet echt vechtersbazen, daar wordt ook in het eten van gepist enzo. En die broers worden later een beetje beschermd door spartacus, 1 van die broers sterft in de arena en die andere is volgens mij spratacus nieuwe vertrouweling toch?
ja maar dat waren toch broers? Vandaar ook al dat gelul over het verliezen van een broer enzo tegen die syrische slaaf?quote:Op maandag 6 februari 2012 15:11 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
Nee man, het is gewoon die ene van die 2 Germanen die nog over is.
het ligt er wel lekker bovenop iddquote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
Het zou overigens as vet zijn als die slaaf de broer blijkt te zijn van asher, want dat is toch ook een syrier?
Ik geef je wel gelijk, maar realiseer je wel dat het ook verschrikkelijk moeilijk is voor een acteur om zomaar in je rol te vallen en het perfect te spelen. Ook andy vond ik in het begin van het seizoen minder 'natuurlijk' acteren dan tegen het einde. Deze man heeft nog eens de extra opgave dat hij 'fris' moet beginnen tussen allemaal mensen die al lang in hun rol zitten.quote:Op maandag 6 februari 2012 17:16 schreef Luchtkoker het volgende:
Ik vind het een leuke serie en vergeleken met andere vergelijkbare series is het nog steeds supergoed, maar ik vind die nieuwe Spartacus echt zuur. Hij straalt geen autoriteit uit, hij is een ecto en hij is gewoon niet zo baas als Andy.
Is ook wel zo. Alleen deze gast komt een beetje als een fag overquote:Op maandag 6 februari 2012 18:30 schreef ems. het volgende:
[..]
Ik geef je wel gelijk, maar realiseer je wel dat het ook verschrikkelijk moeilijk is voor een acteur om zomaar in je rol te vallen en het perfect te spelen. Ook andy vond ik in het begin van het seizoen minder 'natuurlijk' acteren dan tegen het einde. Deze man heeft nog eens de extra opgave dat hij 'fris' moet beginnen tussen allemaal mensen die al lang in hun rol zitten.
Al met al had ik ook liever andy gehad, maar naar omstandigheden vind ik deze kerel het best goed doen. De tijd zal leren hoe hij zich ontwikkelt.
Dat waren inderdaad broers. Alleen vorig seizoen had hij iets ander haar. Van de dreads! zn broer ging dood omdat hij hem beschermdequote:Op maandag 6 februari 2012 15:13 schreef RanTheMan het volgende:
[..]
ja maar dat waren toch broers? Vandaar ook al dat gelul over het verliezen van een broer enzo tegen die syrische slaaf?
Het zou overigens as vet zijn als die slaaf de broer blijkt te zijn van asher, want dat is toch ook een syrier?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
In het eerste seizoen zeggen ze ook dat de pit is voor de lage mensen. Mensen zonder eer, etc. etc. Vandaar dat hij naar de pit terug ging.quote:Op zondag 5 februari 2012 04:25 schreef Kutstudent het volgende:
[..]
In die flashbacks zegt hij dat zijn doel in het leven is om het huis Batiatus te dienen, aangezien dat niet meer kan wilde hij dus inderdaad sterven in de pits.
Je zag bij gods of the arena al dat ze meer budget hadden. Zag je aan de vfx. En aan de sets buiten de arena. Is bij dit deel ook weer te zien. Als ze bijvoorbeeld beelden van rome laten zien. Dus denk dat er genoeg budget is om er een mooi gevecht van te maken.quote:Op dinsdag 7 februari 2012 17:17 schreef Xaobotnik het volgende:
Het budget kan overigens wel een zwakte zijn voor het spectakel. In de eerste serie, en ook in Gods of the Arena kwam het regelmatig voor dat er gevechten waren in de arena die in beeld gebracht werden. Dat bracht en hoop spectakel. Nu zijn die gevechten niet meer relevant voor het verhaal, en moet je het dus doen met gevechten op straat, tegen legereenheiden. Wil je een dergelijk gropesgevecht goed in beeld brengen, dan moet je wel wat meer investeren. Dit terwijl het in de regel vrij goedkoop werd gehouden. Ben benieuwd of ze het visueel nog steeds zo interessant kunnen houden.
Ik moet het nog zien. Het ziet er m.i. nog altijd erg beperkt uit. Op zich niet erg, omdat ze het eerder ook al lieten werken. Maar gezien wat er nodig is op momenten dat het in de huidige lijn los gaat, moet ik het nog zien. Het gros van de meer open gebouwen zijn duidelijk sets.quote:Op donderdag 9 februari 2012 15:52 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Je zag bij gods of the arena al dat ze meer budget hadden. Zag je aan de vfx. En aan de sets buiten de arena. Is bij dit deel ook weer te zien. Als ze bijvoorbeeld beelden van rome laten zien. Dus denk dat er genoeg budget is om er een mooi gevecht van te maken.
SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 00:14 schreef Arkai het volgende:
Nee, dat was toch gewoon een random gevecht wat plaatsvond in de arena terwijl ....SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet wel zeggen. Deze aflevering start vrij langzaam op voor mijn gevoel, maar het einde was het wel waard. Weer een beetje van die spanning die ik voelde in seizoen 1 en het midden seizoen. Wat ik eigenlijk tot nu toe erg had gemist.
Oh, en vind het persoonlijk ook niet zo leuk dat zelfs Naevia is vervangen voor een andere actrice (maar dat zal hier al wel eens voorbij gekomen zijn!)
En ik kreeg echt een glimlach op mijn gezicht bij een scene, waarbij Spartacus met zijn vrouw een serieus gesprek voerde en er op de achtergrond gewoon een stelletje lekker lag te.....Was wel erg over de top!
[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 11-02-2012 12:35:12 ]
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 12:21 schreef Bienelientjee het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt...................................................................................................................................................
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.One man's trash, another man's treasure.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 14:49 schreef s0k het volgende:
Dat laatste, zou wel een wonder zijn, maar ik hoop het wel.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste, zou wel een wonder zijn, maar ik hoop het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vette aflevering weer hoorAshur
![]()
Volgens mij was Gannicus die hoofdrolspeler van het vorige seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Met al die namen blijft het me duizelen. Ik ben al blij als ik de gezichten herken, pfft.
Ik ben een beetje kwijt wie Gannicus was. Niet de broer van die ene Galliër toch? Die was dood dacht ik.
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stomquote:Op zondag 12 februari 2012 12:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Google de naam Gannicus en je hebt je antwoord
Die toch:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stom
Ik ga kijken of ik voor de volgende aflevering alle 6 die episodes er doorheen kan jagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappen
Eens. Het blijft een leuke serie, maar zo goed als het eerste seizoen zal het nooit meer wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Bij de huidige spartacus ontbreekt een beetje het charisma dat de oudere wel had. Andy was een man, Liam heeft een te jong uiterlijk.
Heb even dat stukje wikipedia over Crixus gelezen en dat einde komt niet echt overeen met de Spartacus die wij kennen uit de seriequote:Op maandag 13 februari 2012 13:42 schreef Zith het volgende:
crixus blijft nog wel even leven hoor![]()
http://en.wikipedia.org/wiki/Crixus
EDIT: Oh hierboven wordt het ook al uitgelegd![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 14 februari 2012 18:16 schreef turance het volgende:
[..]
Heb even dat stukje wikipedia over Crixus gelezen en dat einde komt niet echt overeen met de Spartacus die wij kennen uit de serie
Het gaat om het stukje:waarom niet? Zijn karakter kan toch prima die kant op ontwikkelen? Hij zal nog wel een stukje verbitterder raken komende tijd vermoed ik.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
als er iets is dat ik totaal niet overeen vind komen met de huidige serie dan is het dit stukje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
Waar?quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
En er is weer een pre-airGoede ep.
Wat debiel vroegquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
quote:Op zaterdag 11 februari 2012 13:42 schreef Arkai het volgende:
[..]Waarom hielp Spartacus Crixus niet maar ging hij als een mietje achter een hekwerk zitten....vond ik zo vreemdSPOILER: s02e03Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog geen 720pquote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Wel hoorquote:
quote:Op woensdag 15 februari 2012 20:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Neequote:Op donderdag 16 februari 2012 12:38 schreef Karina het volgende:
[..]Vanmiddag even zoeken. NORSUB houdt toch niet in dat er hardcoded Noorse subs inzitten hoop ik?
quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoorNet 1tje zitten kijken
Spartacus.S02E04.720p.PreAir.NORSUB.WEB-DL.NDL
Ah ok, want dat is altijd irritant, je probeert er overheen te kijken, maar dat lukt niet.quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:41 schreef over_hedge het volgende:
[..]
NeeDe uploader zal wel zo heten of zo?
Zitten geen subs onder.
quote:Op donderdag 16 februari 2012 10:31 schreef over_hedge het volgende:
Ze bouwen dus al een aardig legertje op![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“It's gonna be legend-... wait for it... and I hope you're not lactose intolerant because the second half of that word is DAIRY!”
quote:Op donderdag 16 februari 2012 20:49 schreef RanTheMan het volgende:
[..]Leken veel mannen die er aan kwamen. Plus dat ze met romeinse wapens liepen. Dus ze waarschijnlijk allemaal dorpen enzo overvallen hebben en nieuwe mannen gevonden hebben. Zo zag het er uit toen ze aankwamen lopen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
Bij de comments staat wel:quote:Op donderdag 16 februari 2012 12:35 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Wel hoorNet 1tje zitten kijken
Spartacus.S02E04.720p.PreAir.NORSUB.WEB-DL.NDL
Nou het is toch echt zonder subsquote:Op donderdag 16 februari 2012 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Bij de comments staat wel:
Ondertiteling: Norwegian
Maar dat zijn zeker srt's dan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |