quote:Op zaterdag 11 februari 2012 17:57 schreef Karina het volgende:
[..]
Dat laatste, zou wel een wonder zijn, maar ik hoop het wel.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Erg vette aflevering weer hoorAshur
![]()
Volgens mij was Gannicus die hoofdrolspeler van het vorige seizoen.quote:Op zondag 12 februari 2012 12:31 schreef WheeleE het volgende:
Met al die namen blijft het me duizelen. Ik ben al blij als ik de gezichten herken, pfft.
Ik ben een beetje kwijt wie Gannicus was. Niet de broer van die ene Galliër toch? Die was dood dacht ik.
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stomquote:Op zondag 12 februari 2012 12:33 schreef Bienelientjee het volgende:
Google de naam Gannicus en je hebt je antwoord
Die toch:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappenquote:Op zondag 12 februari 2012 12:35 schreef WheeleE het volgende:
[..]
Die vond ik ook al, maar hij kwam me niet bekend voor. Het kwartje valt overigens nu pas, ik heb dat seizoen nog niet gezien, als pre-spartacusverhaallijn enzo. Stom
Ik ga kijken of ik voor de volgende aflevering alle 6 die episodes er doorheen kan jagen.quote:Op zondag 12 februari 2012 13:11 schreef MAHL het volgende:
[..]
Zeker nu ook blijkt dat ze die verhaallijnen ook gaan gebruiken in dit seizoen, met Ashur-Oenemaus enzo. Vind het toch wel goed gedaan hoor, hoe hij Oenemaus eindelijk laat snappen
Eens. Het blijft een leuke serie, maar zo goed als het eerste seizoen zal het nooit meer wordenquote:Op zondag 12 februari 2012 14:42 schreef DigitalGirl het volgende:
Bij de huidige spartacus ontbreekt een beetje het charisma dat de oudere wel had. Andy was een man, Liam heeft een te jong uiterlijk.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |