Vind die Doctore toch wel een baas eigenlijk.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
Ashur of Asher? Zou me niets verbazen inderdaad.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 15:00 schreef truedestiny het volgende:
Ik ben zijn naam kwijt(verrader). Maar Doctore gaat hem toch een keer vermoorden weet ik haast zeker.
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 18:26 schreef Arkai het volgende:
Ilithyia die warm loopt bij de gedachte van Spartacus. Fail.
En de hoeveelheid bloed.quote:Op zaterdag 4 februari 2012 21:40 schreef drumstickNL het volgende:
[..]
De serie moet het soms echt alleen maar hebben van de extreme hoeveelheid naaktheid in de serie.
In die flashbacks zegt hij dat zijn doel in het leven is om het huis Batiatus te dienen, aangezien dat niet meer kan wilde hij dus inderdaad sterven in de pits.quote:Op zondag 5 februari 2012 00:52 schreef MAHL het volgende:
Prima aflevering hoorIllythia die stiekem op Spartacus geilt was wel een beetje faal
Ik snapte die Oenemaus flashbacks niet helemaal, kwam hij nou weer terug in de pits om te sterven? Want hij ging toen ook vechten onder een andere naam zodat niemand hem zou herkennen. En toen hij op het punt stond om dood te gaan 'redde' Ashur hem... Heb ik het zo goed? Had pas op het eind door dat het geen flashbacks meer waren maar gewoon 'present' tijd
Ja dat was inderdaad wel een beetje kut.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
Ik vind het eigenlijk wel leuk nu ze "on the road" zijn. voor de rest is er weinig veranderd, nog steeds even veel gevechten, naakt en bloed.quote:Op zondag 5 februari 2012 21:53 schreef Baszh het volgende:
Kan me niet echt boeien deze twee afleveringen
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of nietquote:Op zondag 5 februari 2012 21:44 schreef BasvB het volgende:
De kaak en het borstbeen van Doctore moet wel op meerdere plaatsen gebroken zijn. Hij kreeg gewoon dikke klappen met een hamer.
De gladiatorengevechten in de seizoen 1 waren anders nog behoorlijk realistisch hoor.quote:Op zondag 5 februari 2012 22:05 schreef ems. het volgende:
[..]
Als die klappen echt zo hard waren als dat ze eruit zagen dan was er al lang geen Doctore meer. Beste gladiator ooit of niet
Maargoed, deze serie moet het dan ook niet hebben van zijn realisme als het op gevechten aankomt.
Geen idee waar je het in de eerste alinea over heb, maar die kale zit iig sinds het begin van de serie erbij.quote:Op maandag 6 februari 2012 14:55 schreef RanTheMan het volgende:
Man ik vroeg me de vorige ep al af wie die vertrouweling van spartacus was, en na dat gedoe over die broer wist ik het pas.. hij had zn haar niet moeten knippen, of was dat zn dooie broer? brr te lang geleden
En die kale gallier, liep die ook al in The House of batiatus rond? ook die kan ik me slecht herinneren....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |