Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:28 schreef turance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staat
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Tsja. Als je gewoon de reguliere uitzending kijkt zit de promo er al aan vast.
Heb je geen behoefte aan promo's, negeer dit topic dan gewoon telkens 2 weken.
Ik kijk de officiele USA uitzending. Dat is dus inclusief promo. En kan dus gewoon besproken worden in dit topic en dus zonder spoilers.
Het gaat er niet om waar 1 of 2 members het over eens kunnen zijn, het gaat erom wat de policy hier op fok in dit subforum is. Iedereen moet weten waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:59 schreef turance het volgende:
[..]
[..]
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?
Mooi!
Ik haal ze bij ez vandaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Vast wel..na de (vrij lange) aftiteling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ turance
Doe dat nou gewoon niet, laat iedereen de kans om gelijk met de reguliere uitzendingen hetzelfde tegelijkertijd te ontdekken en laat promo's en andere informatiebronnen nou gewoon tussen spoiler-tags staan. Niet iedereen graaft zo diep naar informatie als jullie.
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |