abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_108248724
quote:
0s.gif Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef over_hedge het volgende:

[..]

welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  woensdag 22 februari 2012 @ 01:12:59 #252
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108249566
Tsja. Als je gewoon de reguliere uitzending kijkt zit de promo er al aan vast.
Heb je geen behoefte aan promo's, negeer dit topic dan gewoon telkens 2 weken.
Ik kijk de officiele USA uitzending. Dat is dus inclusief promo. En kan dus gewoon besproken worden in dit topic en dus zonder spoilers.
pi_108252023
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 00:28 schreef turance het volgende:

[..]

Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staat :P

En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veel ;) Je ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_108263890
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef over_hedge het volgende:

[..]

Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staat :P

En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veel ;) Je ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 01:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Tsja. Als je gewoon de reguliere uitzending kijkt zit de promo er al aan vast.
Heb je geen behoefte aan promo's, negeer dit topic dan gewoon telkens 2 weken.
Ik kijk de officiele USA uitzending. Dat is dus inclusief promo. En kan dus gewoon besproken worden in dit topic en dus zonder spoilers.
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?

Mooi!
pi_108270404
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 14:59 schreef turance het volgende:

[..]

[..]

Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?

Mooi!
Het gaat er niet om waar 1 of 2 members het over eens kunnen zijn, het gaat erom wat de policy hier op fok in dit subforum is. Iedereen moet weten waar ze aan toe zijn.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108278807
@ turance
Doe dat nou gewoon niet, laat iedereen de kans om gelijk met de reguliere uitzendingen hetzelfde tegelijkertijd te ontdekken en laat promo's en andere informatiebronnen nou gewoon tussen spoiler-tags staan. Niet iedereen graaft zo diep naar informatie als jullie.

En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_108279703
Promo's behoren niet tot de aflevering en ook als ie er wel aan vast zit (wat bij mij vooralsnog nooit het geval is geweest) zullen er zat mensen zijn die 'm bewust niet kijken om zo niet gespoiled te worden. Als onthullingen uit die promo's dan toch uitgebreid en open en bloot besproken worden hier is dat vrij zuur.

Maar goed, ik houd nu toch echt op dit topic te checken. Episode van deze week is er voor mij al door verpest. :)
Je suis Charlie Sheen
  † In Memoriam † woensdag 22 februari 2012 @ 21:32:51 #258
230491 Zith
pls tip
pi_108280323
lol ja? verpest? :')
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  woensdag 22 februari 2012 @ 23:48:15 #259
130298 TheThirdMark
To what Purpose!
pi_108287244
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:

En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Ik haal ze bij ez vandaan.
pi_108290439
quote:
0s.gif Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ turance
Doe dat nou gewoon niet, laat iedereen de kans om gelijk met de reguliere uitzendingen hetzelfde tegelijkertijd te ontdekken en laat promo's en andere informatiebronnen nou gewoon tussen spoiler-tags staan. Niet iedereen graaft zo diep naar informatie als jullie.

Vast wel..na de (vrij lange) aftiteling.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108290976
Okeuujj Apologies dan maar xD
pi_108297672
quote:
0s.gif Op donderdag 23 februari 2012 08:06 schreef turance het volgende:
Okeuujj Apologies dan maar xD
:')
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108377348
DAHM wat een aflevering zeg
pi_108380765
de tering wat een aflevering _O_ Enige wat er apart uitzach was dat instorten :P Maar wat vet _O_
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_108381718
Holy shit.

Dit is toch wel een van de beste afleveringen van de hele serie tot nu toe. Had zo een seizoensafsluiter kunnen zijn.

Over de top: ja!
Matige effecten: ja!

En toch vind ik het een brute serie.
  Moderator zaterdag 25 februari 2012 @ 14:44:25 #266
9859 crew  Karina
Woman
pi_108383362
Mooie aflevering ^O^ De vlammenzee bij de tribunes was inderdaad wel een beetje neppig, maar dan nog. En zo te zien gaat Gannicus zich aansluiten bij Spartacus. Ik was trouwens vergeten dat die twee elkaar natuurlijk nooit ontmoet hebben!
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 25 februari 2012 @ 15:25:33 #267
183691 Just_Shut_Up
Moments we forget...
pi_108384511
Wow, wat een aflevering ^O^ !
There is no rehab for stupidity.
pi_108387135
dit was knallen :D
pi_108388023
Damn. Vorige aflevering was echt één grote aanloop naar dit spektakel.
pi_108391005
Vette aflevering hoor 8-)
Conscience do cost.
  zaterdag 25 februari 2012 @ 20:35:43 #271
62679 N-E-R-D
No-one*Ever*Really*Dies
pi_108394409
Die instort effecten waren matig maar dat mocht niet boeien, heerlijke aflevering _O_
Life is a waste of time. Time is a waste of life.
So let's get wasted and have the time of our lives.
pi_108411584
Mooie aflevering, de effecten waren wat krakkemikkig, maar toch weer een spannend verhaal.

Ben benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat want alle losse draadjes zijn nu wel weer aardig teruggesponnen. De adel weet weer waar ze aan toe zijn en de slaven zijn weer herenigd.
“Never argue with stupid people, they will drag you down to their level and then beat you with experience.” ― Mark Twain
pi_108412085
Vond het wel meevallen met de effecten, ok het was niet bijzonder indrukwekkend maar ook weer niet dat je denkt van 'wat ziet dat er nep uit'. Erg vette aflevering weer, maar ben benieuwd waar ze nu naar toegaan met het verhaal. Ze kunnen moeilijk de rest van de serie op de Vesuvius blijven.

Ashur trouwens weer _O_
pi_108413129
Supervet _O_ en och dat vuur kon ik me niet heel erg aan storen, het was juist wel grappig in combinatie met het instorten :P
fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
pi_108416894
Waarom ontleden ze eigenlijk al die doden in de kelder van het stadion? Ging dat vroeger ook zo?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')