Haha, ik wist het welquote:
quote:
datquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef RanTheMan het volgende:
is er alweer een pre-air?mn ritme is verstoord doordat ik vorige week 2 achter elkaar kon kijken
Spoiler..quote:
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, jongens.. letten we erop dat we spoilers (incl filmpjes/foto's) tussen spoiler tags plaatsen ?
Voor iedereen wel zo fijn.
Vond 't trouwens weer een ouderwets gave uitzending, episode nr 4. Prachtig al dat gekonkel en hoe Lucretia zich weer overal tussen wurmt. Wat een slang speelt ze toch en zo overtuigend. En de rol van Mira (Katrina Law) wordt inderdaad ook steeds mooier hoe ze naar elkaar toe groeien. Erg verrassend.
Ik baal trouwens van die pre air uitzendingen (webrip) want die kan ik niet afspelen op m'n tv, ze zijn van een ander formaat of zo. Bij de allereerste episode ging 't wel goed, maar van ep.04 niet. Vreemd.
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ik
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Dan kijk je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Kan gebeuren, the excitement and allquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik ging er stom genoeg van uit dat iedereen dat filmpje ging kijken.
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Smeich het volgende:
[..]het gaat uiteraard om de spoiler die in de promo zat die was gepost
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |