Haha, ik wist het welquote:
quote:
datquote:Op maandag 20 februari 2012 18:26 schreef RanTheMan het volgende:
is er alweer een pre-air?mn ritme is verstoord doordat ik vorige week 2 achter elkaar kon kijken
Spoiler..quote:
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ikquote:Op dinsdag 21 februari 2012 18:38 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Ja, jongens.. letten we erop dat we spoilers (incl filmpjes/foto's) tussen spoiler tags plaatsen ?
Voor iedereen wel zo fijn.
Vond 't trouwens weer een ouderwets gave uitzending, episode nr 4. Prachtig al dat gekonkel en hoe Lucretia zich weer overal tussen wurmt. Wat een slang speelt ze toch en zo overtuigend. En de rol van Mira (Katrina Law) wordt inderdaad ook steeds mooier hoe ze naar elkaar toe groeien. Erg verrassend.
Ik baal trouwens van die pre air uitzendingen (webrip) want die kan ik niet afspelen op m'n tv, ze zijn van een ander formaat of zo. Bij de allereerste episode ging 't wel goed, maar van ep.04 niet. Vreemd.
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:21 schreef over_hedge het volgende:
[..]
uh nee? Het is USA niet NL. Dus je moet gewoon pas kijken wanneer je hem gezien hebt? Is altijd zo is usa topics geloof ik
Dit dus.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Dan kijk je niet?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Zat mensen die die sneak peak natuurlijk niet willen zien en wachten op de volledige aflevering. Derhalve is het natuurlijk wel een spoiler.
Kan gebeuren, the excitement and allquote:Op dinsdag 21 februari 2012 19:22 schreef Karina het volgende:
[..]Sorry ik ging er stom genoeg van uit dat iedereen dat filmpje ging kijken.
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:02 schreef Smeich het volgende:
[..]het gaat uiteraard om de spoiler die in de promo zat die was gepost
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.quote:Op dinsdag 21 februari 2012 21:19 schreef over_hedge het volgende:
[..]
welke precies? Zie namelijk niks wat echt boeiend is wat gezegd word?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 00:28 schreef turance het volgende:
[..]
Waarschijnlijk dat Gannicus in de volgende aflevering zijn gezicht laat zien. En de voorspelling dat Gannicus tegen Oenomaus en Crixus gaat vechten.Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
quote:Op woensdag 22 februari 2012 09:11 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Och dat hij terug komt was al bekend voordat er ook maar 1 min gefilmed was voor dit seizoen aangezien hij gewoon in de acteur lijst staat
En dat laatste blijft een voorspelling want dat kan je uit die promo niet eens opmaken. Met monteren kan je veelJe ziet hem nergens daadwerkelijk echt tegen ze vechten.
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?quote:Op woensdag 22 februari 2012 01:12 schreef TheThirdMark het volgende:
Tsja. Als je gewoon de reguliere uitzending kijkt zit de promo er al aan vast.
Heb je geen behoefte aan promo's, negeer dit topic dan gewoon telkens 2 weken.
Ik kijk de officiele USA uitzending. Dat is dus inclusief promo. En kan dus gewoon besproken worden in dit topic en dus zonder spoilers.
Het gaat er niet om waar 1 of 2 members het over eens kunnen zijn, het gaat erom wat de policy hier op fok in dit subforum is. Iedereen moet weten waar ze aan toe zijn.quote:Op woensdag 22 februari 2012 14:59 schreef turance het volgende:
[..]
[..]
Dus we zijn het erover eens dat we dingen die in de USA episodes en in promo's, reclamespotjes, filmpjes e.d. gewoon zonder spoilertags kunnen discussiëren?
Mooi!
Ik haal ze bij ez vandaan.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Vast wel..na de (vrij lange) aftiteling.quote:Op woensdag 22 februari 2012 21:03 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ turance
Doe dat nou gewoon niet, laat iedereen de kans om gelijk met de reguliere uitzendingen hetzelfde tegelijkertijd te ontdekken en laat promo's en andere informatiebronnen nou gewoon tussen spoiler-tags staan. Niet iedereen graaft zo diep naar informatie als jullie.
En ik weet niet waar TheThirdMark de episodes volgt, maar bij mijn Starz-torrent downloads zitten nooit previews/promos hoor.
Zou goed kunnen. Ik zou het niet weten. Ik weet wel dat ze na hun dood de schedel in geslagen werd om te zorgen dat ze ook echt dood waren. Het lijkt me niet dat ze dezen individueel begroeven. Massagraf moeten je er veel tegelijk hebben. Dus dan is in stukken hakken en dumpen in het riool niet echt onlogisch.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom ontleden ze eigenlijk al die doden in de kelder van het stadion? Ging dat vroeger ook zo?
Adel? Het gaat om alle Romeinse burgers vs de slaven. De armste hongerige en dakloze Romein voelde zich een god vergeleken bij een weldoorvoede slaaf in een paleis.quote:Op zondag 26 februari 2012 12:58 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Mooie aflevering, de effecten waren wat krakkemikkig, maar toch weer een spannend verhaal.
Ben benieuwd hoe het verhaal nu verder gaat want alle losse draadjes zijn nu wel weer aardig teruggesponnen. De adel weet weer waar ze aan toe zijn en de slaven zijn weer herenigd.
Anders verstopt het kanaal enzo, kleine stukjes gaan makkelijkerquote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof dat de lijken in Rome gewoon in de Tiber werden gesodemieterd, ik kan dat in stukken hakken niet goed plaatsen.
Ze moeten de serie natuurlijk wel interessant houden he... Ik denk dat in het echt ze ook niet naar de mijnen zijn gegaan voor Naevia. Ik vraag me sowieso af of men in grote lijnen van het verhaal zal durven af te wijken. Ik denk eigenlijk dat je dat sowieso niet moet willen.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:22 schreef Pek het volgende:
[..]
Anders verstopt het kanaal enzo, kleine stukjes gaan makkelijker![]()
Maar wat een ep zeg, over the topper dan over the top zelfs![]()
Gelukkig kan de discussie over historische feiten nu eindelijk overboord, want dit is volgens mij nergens terug te vinden
Denk het ook niet het tragische/dramatisch interessante aan Spartacus is nou juist dat hij Rome op zijn grondvesten doet schudden maar aan het einde er helemaal niks van zijn opstand overblijft. Het historische verhaal is ook vaag genoeg om er allerlei leuke dingetjes aan op te hangen zoals een persoonlijke haat tussen Spartacus en Glabba om te verklaren waarom het zo is gekomen .quote:Op maandag 27 februari 2012 00:49 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Ze moeten de serie natuurlijk wel interessant houden he... Ik denk dat in het echt ze ook niet naar de mijnen zijn gegaan voor Naevia. Ik vraag me sowieso af of men in grote lijnen van het verhaal zal durven af te wijken. Ik denk eigenlijk dat je dat sowieso niet moet willen.
Was voor de wilde dieren, die leefden veel rond het openeind van het riool en losse delen zorgde ervoor dat de lichamen sneller ''opgenomen'' werden.quote:Op maandag 27 februari 2012 00:09 schreef HiZ het volgende:
Ik geloof dat de lijken in Rome gewoon in de Tiber werden gesodemieterd, ik kan dat in stukken hakken niet goed plaatsen.
Boeiend, het zijn romeinen.quote:Op maandag 27 februari 2012 11:27 schreef planethugo het volgende:
[..]
dat is wel erg makkelijk geredeneerd, maar dat past wel bij de serie
boeiendquote:
Interessante vraag waar ik ook het antwoord op wilde weten.quote:Op zondag 26 februari 2012 14:58 schreef Vjenne12345 het volgende:
Waarom ontleden ze eigenlijk al die doden in de kelder van het stadion? Ging dat vroeger ook zo?
Maar verder dan dit kom ik niet zo 1-2-3quote:The Death of a Gladiator - Disposal of the Body
After fights, the bodies of the gladiators were disposed of depending of the status of the fighter. The bodies of noxii and damnati were either buried or thrown into rivers, this being the traditional Roman disposal method for the bodies of executed criminals while other Gladiators were often buried with honours by their "union" (collegia) or friends. There are rumors that the bodies of dead gladiators were used by animal trainers. It is said that human parts were fed to wild animals to get them used to the taste of human flesh. Such animals were therefore more likely to attack humans thrown to them in the arena.
bron
Mja opzich is de vergelijking niet eens zo heel slechtquote:
De mensen die op de tribunes zaten zijn Romeinen die slaven als dieren behandelen. Mannen, vrouwen en kinderen, het maakt niet uit. Zo redeneert Spartacus waarschijnlijk, áls er al over nagedacht werd.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 09:07 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Mja opzich is de vergelijking niet eens zo heel slecht
ja, en voor al qaida zijn wij slechte westerlingen die hun slecht behandelen en niet zo leven als het hoor.quote:Op dinsdag 28 februari 2012 12:38 schreef turance het volgende:
[..]
De mensen die op de tribunes zaten zijn Romeinen die slaven als dieren behandelen. Mannen, vrouwen en kinderen, het maakt niet uit. Zo redeneert Spartacus waarschijnlijk, áls er al over nagedacht werd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |