mee eensquote:Op maandag 12 september 2011 04:32 schreef pervertedhermit het volgende:
Wow rip Andy WhitfieldSpeelde erg goed als Spartacus.
ben idd ook wel verrast, zie je maar (weer) hoe snel het kan gaan.quote:Op maandag 12 september 2011 10:27 schreef ems. het volgende:
Triest nieuws. Apart ook, want ik had her en der eigenlijk alleen maar positieve shit over zijn recovery gehoord. Ik dacht dat de man na 2 jaartjes rust weer terug zou keren in de film/seriewereld
Is al een maand of 10 bekend jaquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:31 schreef Karina het volgende:
Ik hoop dat ze een goede vervanger hebben gevonden. Of is die al bekend?
ziet er weer leuk uitquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef planethugo het volgende:
Sterker nog, hier is ie te zien
via NoSoap
quote:Op vrijdag 4 november 2011 17:47 schreef planethugo het volgende:
Sterker nog, hier is ie te zien
via NoSoap
Ohquote:Op vrijdag 4 november 2011 17:35 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Is al een maand of 10 bekend ja
[ afbeelding ]
Liam McIntyre is het geworden.
http://www.imdb.com/name/nm2553987/
Jup, ze kunnen 'm beter een harnas ofzo aandoen deze gast zou ik nog wel aankunnenquote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
die nieuwe acteur is echt veel minder gespierd dan liam. ziet er niet uit maar ben toch benieuwd hoe het verder zal gaan.
KLOPT!quote:Op zondag 15 januari 2012 14:16 schreef Karina het volgende:
Net even een van de trailers gekeken, ziet er goed uit, flink wat bloed![]()
Ik ben alleen in de war met de tijdslijn, dit speelt zich af NA Blood and Sand? Maar ik zie Lucretia staan bij de cast, zij was toch dood?
Liam heeft dan natuurlijk niet dezelfde voorbereidingstijd als zijn collega's gehad natuurlijk maar je hebt gelijk, het contrast met de overige acteurs is net iets te groot. Misschien dat de vitaminen in Hollywood nog wat verandering hebben veroorzaakt na het uitkomen van de trailer. Crixus was ook niet bepaald een gladiator voor het uitkomen van Spartacus.quote:Op zondag 15 januari 2012 12:52 schreef Pollore het volgende:
die nieuwe acteur is echt veel minder gespierd dan liam. ziet er niet uit maar ben toch benieuwd hoe het verder zal gaan.
Zoiets zal het wel zijn inderdaad. Voor de mannen moest Xena er natuurlijk inblijvenquote:Op zondag 15 januari 2012 15:22 schreef Scorpie het volgende:
OF TOCH NIET? LETS FIND OUT IN A BRAND NEW EPISODE OF SPARTACUS!!!!!!!!!!
Batiatus ga ik zeker missen. Die uitspraken van hemquote:Op zondag 15 januari 2012 18:23 schreef ems. het volgende:
Ik denk dat de meeste mannen ook een stuk liever Batiatus erin gehouden hadden, no homo. Xena speelde haar rol goed, maar Batiatus ownde de boel.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 16:50 schreef NotYou het volgende:
En Spartacus is weer terug, ditmaal onder de titel Spartacus: Vengeance en vooralsnog enkel als webrip/pre-air.Wel al in 720p.
![]()
Officieel begint het ook pas de 27ste volgens IMDB.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 17:26 schreef KNAK het volgende:
Kan niets vinden..... eztv laat niets zien
http://www.addic7ed.com/s(...)d_Sand/2/1/Fugitivusquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Iemand al Engelse subs gespot? Vind ik toch wel prettig kijkenIk versta het allemaal wel, maar voor de zekerheid toch altijd wel fijn.
JIJ VERSTAAT HET NIET DAAROM WIL JE SUBSquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Iemand al Engelse subs gespot? Vind ik toch wel prettig kijkenIk versta het allemaal wel, maar voor de zekerheid toch altijd wel fijn.
Als je iets niet verstaat moet je er gewoon vanuit gaan dat het Jupiter's cock is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:30 schreef Karina het volgende:
Txquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:59 schreef PPL het volgende:
[..]
http://www.addic7ed.com/s(...)d_Sand/2/1/Fugitivus
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:16 schreef Tim86 het volgende:
[..]
Als je iets niet verstaat moet je er gewoon vanuit gaan dat het Jupiter's cock is.
Dan had ik wel NL subs gevraagdquote:Op zaterdag 21 januari 2012 22:14 schreef ems. het volgende:
[..]
JIJ VERSTAAT HET NIET DAAROM WIL JE SUBS![]()
Net gekeken en het was toch wel weer dope. Nieuwe Spartacus is even wennen natuurlijk maar ik vond hem niet slecht. Ik ben heel benieuwd naar de rest van het seizoen.
Dus TOCH terug, ze was toch dood? beetje vaag.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 23:16 schreef HiZ het volgende:
Hmm.. ik vond het een beetje vlak overkomen allemaal. Vind het ook een beetje jammer dat Lucretia terugkomt als een gestoorde. Het leuke aan haar was nou juist dat eeuwige intrigeren.
Mijn intuļtie zegt dat je het verkeerd hebt, maar we zullen zienquote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat Ashur geen grote rol meer krijgt, ook hij is namelijk een gevluchte slaaf van Batiatus en zal dus gewoon gemold worden als hij naar de Romeinen gaat, en als hij naar de slaven gaat, wordt ie gemold gewoon omdat hij een verrader is.
Dit idd. Hij is dubbel fucked. Ben wel benieuwd want hij was behoorlijk slim en geniepig.quote:Op zondag 22 januari 2012 17:01 schreef Kutstudent het volgende:
Ik denk dat Ashur geen grote rol meer krijgt, ook hij is namelijk een gevluchte slaaf van Batiatus en zal dus gewoon gemold worden als hij naar de Romeinen gaat, en als hij naar de slaven gaat, wordt ie gemold gewoon omdat hij een verrader is.
Prima aflevering, maar Spartacus mag inderdaad nog wel eens goed aan de krachttrainingquote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zat er meteen weer in, hoefde niet eens te wennen aan de nieuwe spartacus. Hij is wel een stuk minder gespierd.
Seppia
Ja, die eerste was een Pre-Air.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 15:56 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
@ APK
Doe niet zo onvriendelijk, ik vind 't een goede vraag van KNAK.
De eerste episode van seizoen 2 zou volgens de episode lists ook pas 27 januari 'airen' terwijl we hem nu toch ook al een week achter de rug hebben dus ik weet het ook niet meer hoor.
Episode lists :
http://www.imdb.com/title/tt1442449/episodes
http://en.wikipedia.org/w(...)od_and_Sand_episodes
Officieel verschijnt episode 2 pas op 3 februari.
Dat is dan ook niet waar knak naar 'vroeg'.quote:Op zaterdag 28 januari 2012 16:49 schreef APK het volgende:
[..]
Ja, die eerste was een Pre-Air.
Verder is het echt heel simpel om de uitzenddata via google te vinden zoals jij laat zien
Hij vroeg toch wanneer aflevering 2 uitgezonden wordt?quote:Op zaterdag 28 januari 2012 17:53 schreef NotYou het volgende:
Dat is dan ook niet waar knak naar 'vroeg'.
Tja, die gast heeft nog minder spieren dan mij...quote:Op zondag 22 januari 2012 12:38 schreef N-E-R-D het volgende:
Ik zat er meteen weer in, hoefde niet eens te wennen aan de nieuwe spartacus. Hij is wel een stuk minder gespierd.
Seppia
quote:Op zondag 29 januari 2012 01:38 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Tja, die gast heeft nog minder spieren dan ik...![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |