Weet je dat zeker? Gisteren of vandaag?quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:26 schreef Sinji het volgende:
Spartacus Vengeance eerste aflevering is uit
Yes, gister in de VS.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:43 schreef Karina het volgende:
[..]
Weet je dat zeker? Gisteren of vandaag?
Ik keek met mijn neusquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:51 schreef Sinji het volgende:
Al is het eigenlijk nog niet officieel uitgezonden. Official date:
Ik dacht al inderdaad! Net als met Californication, was ook al eerder uitgelekt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Heel triest, hij was nog zo jongquote:Op zaterdag 21 januari 2012 14:55 schreef Sinji het volgende:
Vind het nog steeds effin triest dat die vorige acteur is overleden aan kanker. Eerste Spartacus seizoen was geniaal.
Sowieso waren hij en Spartacus wat de serie zo populair heeft gemaakt. Ben benieuwd of dit seizoen het niveau evenaart.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Heel triest, hij was nog zo jong![]()
Jammer ook dat Batiatus dood is, die was ook geweldig (dood in de serie dan in dit geval).
Ja dat is afwachten inderdaad, ik ga morgen even kijken, ik ben wel benieuwd.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso waren hij en Spartacus wat de serie zo populair heeft gemaakt. Ben benieuwd of dit seizoen het niveau evenaart.
Die maar proberen, kijken of het werkt, ik vertrouw het niet helemaal...quote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:27 schreef Beach het volgende:
Spartacus Vengeance S02E01 720p WEBRip x264 XS
Ik heb even snel een stukje gekeken, en ik zie ook veel leuks voor de vrouwenquote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef Sinji het volgende:
Seizoen begint hard! Bloed, intriges en voorgevels
Just the way I like it
Prima aflevering inderdaad, en die vervanger raak je al snel aan gewend dat hij Spartacus is.quote:Op zaterdag 21 januari 2012 21:33 schreef Sinji het volgende:
Seizoen begint hard! Bloed, intriges en voorgevels
Just the way I like it
Het begint in ieder geval fantastisch. Hele goeie eerste afleveringquote:Op zaterdag 21 januari 2012 15:21 schreef Sinji het volgende:
[..]
Sowieso waren hij en Spartacus wat de serie zo populair heeft gemaakt. Ben benieuwd of dit seizoen het niveau evenaart.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |