Tja, het is Pepequote:
Hoeveel jaar was hij geschorst voor die acties dan?quote:
Die gast is zn eigen geboorte niet waard.quote:
10 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel jaar was hij geschorst voor die acties dan?
wtfquote:
Blijft bizar jaquote:
Sierd verwoord het goed.quote:Maar ze hebben er ook twee die geestelijk niet helemaal volwaardig zijn, de een heet Pepe de ander Marcello
96? idd laaaang geledenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef Type-R het volgende:
Wanneer was Engeland voor het laatst een echte serieuze tegenstander / titel kandidaat?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
Kijk de gemeente Eindhoven geeft ze weer wat cadeautjes
Ebecilio even kopen van ons en je hebt goudquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:23 schreef BB-King het volgende:
Gewoon dat ding uit de lucht schieten man!
Ik heb nog nooit een mooier doelpunt gezien.quote:
Dat dit kan in Eindhoven!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Doublepain het volgende:
nieuw stadion, laat de haterz maar komen..
Hoe meer geld ze uitgeven hoe beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Doublepain het volgende:
nieuw stadion, laat de haterz maar komen..
Hoe meer schulden hoe leger het geldkraantje van Gemeente Eindhovenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe meer geld ze uitgeven hoe beter
Bedankt tong80.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ze kennen Gerd Müller niet.
Speler te vergelijken met Romario.
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaaktquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt
Luc zuigt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
Ik ben geen fan van Castaignos, maar Zeefuik beter dan Luc? Hoe high moet je zijn om zoiets te bedenken?
Maar de verdediging was vooral tegen Frankrijk een drama...quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt
Maar toch 0 tegengoals (Henry telt niet, buitenspel)quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar de verdediging was vooral tegen Frankrijk een drama...
Scorebordjournalistiekquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar toch 0 tegengoals (Henry telt niet, buitenspel)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Goal van Robben 50 seconde na die van Henry![]()
Ik werd gek
op een normale voetbalweekend kijk ik er 6quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Ieder weekend 8 hele voetbalwedstrijden uitkijken.
Bremen-HSV of zo toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef tralalala het volgende:
Geen voetbal in Duitsland dit weekend?
Daar heeft hij hopelijk toch wel minimaal een half jaar schorsing voor gehad? Van een jaar zou ik zelfs niet opkijkenquote:
10 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar heeft hij hopelijk toch wel minimaal een half jaar schorsing voor gehad? Van een jaar zou ik zelfs niet opkijken
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denken dat Castaignos het niveau heeft om in Italië te ballen
Zo hoog is het niveau van Italië niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denken dat Castaignos het niveau heeft om in Italië te ballen
Inderdaad...een degelijke 8quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
Prima aflevering voor de vrijdag, niks mis mee.
Zegt dus genoeg over het niveau Castaignosquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoog is het niveau van Italië niet.
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?quote:
Het is altijd een topshow hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar toch.. met Gijpie was dit waarschijnlijk topsjow.
Onsportief gedrag of omdat hij gewoon een enorme bosmongool is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan is het eigenlijk ook nooit een topshow
Verschil moet er zijn
Sorry mangquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef msnk het volgende:
[..]....
Zet een DVDtje van fuckface jieber op of zo sukkel.
Je mag toch geen schijnbeweging maken bij het nemen van een penalty (doen alsof je schiet)?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?
Dan ga ik wel Waar is de Mol kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Gatverdamme maandag weer met Barbara Barend.
lekker scharenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Gatverdamme maandag weer met Barbara Barend.
Thanks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b56ea9f4a7084b44.mp4
Verboden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag toch geen schijnbeweging maken bij het nemen van een penalty (doen alsof je schiet)?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die Ten Rouwelaar zeg. "Ja, ik moet morgen op gebak trakteren dus ik heb de materiaalman opdracht gegeven om naar de bakker te gaan."
Tsjongejonge, dan ga je toch zelf ff halen klaplul!
Gebak is toch ook materiaal?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die Ten Rouwelaar zeg. "Ja, ik moet morgen op gebak trakteren dus ik heb de materiaalman opdracht gegeven om naar de bakker te gaan."
Tsjongejonge, dan ga je toch zelf ff halen klaplul!
Ik zag te laat dat het hier over voetbal ging, sorry, en ja dat kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan die mod-slowchat niet buiten het heilige VI-topic?
De helft van de cijfers die ze gewend waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dit meer, minder of gemiddeld?
Flinke afname dus, ook wel te verwachten met deze opzet. Kijk zelf ook niet meer tbh...quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De helft van de cijfers die ze gewend waren.
edit: Nouja niet de helft, maar met Kraay zaten ze op 800k en normaal toch al snel rond de 700k.
Jan Kooijemans ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
En welke kwijlebal was er gisteren in DWDD?
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barberaquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
edit: Nouja niet de helft, maar met Kraay zaten ze op 800k en normaal toch al snel rond de 700k.
Iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barbera
Op de een of andere manier heb ik een gruwelijke hekel aan die jan kooijemans.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zat hij daar een uur voor 1 minuutje lullenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
voor de vrijdag zijn dit normale cijfers hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het gisteren gewoon topshow-waardig vond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Gisteren was al bijzonder matig.![]()
Maandag haak ik i.i.g. af, VI met Iwan en Barbara is toch niet helemaal wat ik zoek. Misschien kijk het op RTL Gemist, maar ik ga lekker zitten voor Derksen bij die mongool van De Molquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barbera
Nee hoor, ik vond het ook een leuke uitzending. Meerdere malen gelachen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het gisteren gewoon topshow-waardig vond?
[..]
Het ging helemaal nergens over, maar er was natuurlijk ook niet veel voetbal. VI blijft toch draaien om Eredivisie-voetbal.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:07 schreef Jivis het volgende:
[..]
Nee hoor, ik vond het ook een leuke uitzending. Meerdere malen gelachen.
En toen Iwan inhoudelijk in ging op PSV viel ik bijna in slaap.quote:Op zaterdag 10 september 2011 16:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Het ging helemaal nergens over, maar er was natuurlijk ook niet veel voetbal. VI blijft toch draaien om Eredivisie-voetbal.
Precies. "Gemiddeld trok de vrijdaguitzending dit seizoen 433.600 kijkers per keer (maandaguitzending: 744.167 kijkers)", aldus http://sigaarsnor.blogspo(...)national-van-09.html. Dan is 429.000 dus op zich een goede score.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:06 schreef Suikeroom het volgende:
[..]
voor de vrijdag zijn dit normale cijfers hoor
Had geen rekening gehouden met het enorme verschil tussen de vrijdag en de maandag. Best extreem eigenlijk.quote:Op zaterdag 10 september 2011 19:32 schreef Veerboot het volgende:
[..]
Precies. "Gemiddeld trok de vrijdaguitzending dit seizoen 433.600 kijkers per keer (maandaguitzending: 744.167 kijkers)", aldus http://sigaarsnor.blogspo(...)national-van-09.html. Dan is 429.000 dus op zich een goede score.
Hij heeft ook wel rechtse trekken. Het commerciële belang is altijd het grootste belang, iedere buitenlander moet Nederlands spreken en van (naïeve) wereldverbeteraars moet JD ook niets hebben.quote:Op zaterdag 10 september 2011 22:31 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Johan is nog steeds een linkse VVD-er
quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b56ea9f4a7084b44.mp4
Mol.quote:Op zondag 11 september 2011 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Waar gaan jullie morgen voor? Waar is de Mol of VI?
VI, Mol neem ik opquote:Op zondag 11 september 2011 14:59 schreef ZuidGrens het volgende:
Waar gaan jullie morgen voor? Waar is de Mol of VI?
jaquote:Op zondag 11 september 2011 18:52 schreef Vjenne12345 het volgende:
Is dan morgen Waar is de Mol met Johan?
Haha Genee wrijft nu al in zijn handenquote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alles fout, maar dat kan de beste overkomen.
Sterker nog, dat ís de beste overkomen.
Dat klinkt wel heel gemoedelijkquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee: "Nou Johan, wat zie ik nu... Van de vier heb je er geen één goed voorspeld! Hahaha!"
JD: "Misschien kun jij nog even openbaren hoe vaak jij de Toto gewonnen hebt in je leven?"
Genee: "Ja, net zo vaak als jij. Nog nooit."
De fagquote:Op zondag 11 september 2011 18:50 schreef marcodej het volgende:
Hopelijk houdt KinkIwan de anekdotes en grapjes over zijn seksleven achterwege morgen.
Wat vind jij nou van de Feyenoord reddingsplannen?quote:Op zondag 11 september 2011 22:02 schreef voice-over het volgende:
Derksen begint een karikatuur te worden met zijn ongefundeerd afzeiken van anderen.
Dat wordt morgen genietenquote:Op zondag 11 september 2011 21:24 schreef johannes_vermeer het volgende:
[ afbeelding ]
Helaas alles fout, maar dat kan de beste overkomen.
Sterker nog, dat ís de beste overkomen.
Logisch met Barbara Barendsquote:Op maandag 12 september 2011 00:47 schreef bascross het volgende:
Morgen van half 9 tot 10 uur VI en om half 10 begint Waar is de Mol met Johan. Goed geregeld
Het komt op die campingzender.quote:Op maandag 12 september 2011 01:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
Gewoon half 10 naar Veronica. Laatste half uur RTLGemist
Die jankt er ook om als C. Ronaldo het doet alleen spelers van Barcelona mogen dat doenquote:Op maandag 12 september 2011 11:17 schreef Paul-89 het volgende:
Jammer dat Gijpie er niet is die had weer even kunnen glunderen om Assaidi.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee: "Nou Johan, wat zie ik nu... Van de vier heb je er geen één goed voorspeld! Hahaha!"
JD: "Misschien kun jij nog even openbaren hoe vaak jij de Toto gewonnen hebt in je leven?"
quote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Fixedquote:Op zondag 11 september 2011 21:32 schreef johannes_vermeer het volgende:
Genee: "Ja, net zo vaak als jij. Nog nooit. HA-HA-HA *stil* (sorry)"
2 homoseksuelen aan 1 tafel aldus Derksen zijn voormalig collegaquote:Op maandag 12 september 2011 13:52 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar weer met Iwan? Ik vind Babs stom
Dat is ze welquote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Barbara geen lekker wijf is
http://www.bekendeburen.nl/?p=850quote:Rene van der Gijp verlaagt vraagprijs van zijn huis!
Rene van der Gijp, die op dit moment helaas totaal opgebrand thuis zit, heeft het huis aan de Kromme Zandweg in Dordrecht welke hij al een tijdje in de verkoop heeft staan, in vraagprijs verlaagd.
Rene heeft er nooit een geheim van gemaakt dat hij graag alleen woont. En dat terwijl hij kinderen heeft. Die wonen echter bij hun moeder. Hier zorgt Rene goed voor, want moeder en zoon wonen in een huis dat door Rene is gekocht. Hij heeft echter een nieuw huis voor ze gekocht en Rene probeert al langer het oude huis, een leuke bungalow in Dordrecht, te slijten.
Er wil echter geen serieuze koper komen opdagen en vandaar dat van der Gijp heeft besloten de vraagprijs te verlagen van 420.000,– euro naar 395.000,– euro. Hij kocht deze bungalow, bestaande uit drie kamers en een badkamer, in mei 2008 voor een prijs van 325.000,– en liet er een hypotheek op vestigen van 630.000,– euro.
Het gaat om deze bungalow!
Wel een grote tuin, het huis zelf hoeft toch niet groter als je alleen wilt wonenquote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.nl/?p=850
Wat een pauper bungalowwwwwww. Waar moet het geld wel niet in zitten?
zo een hypotheek van 6 ton op een huis van de helft ?quote:Op maandag 12 september 2011 14:40 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Wel een grote tuin, het huis zelf hoeft toch niet groter als je alleen wilt wonen
Gewoon Victoria Koblenko uitnodigen de volgende keer. Dan kan Johan ook nog eens naar iets kijken. En als die bitch intellectueel gaat doen over voetbal krijgt ze meteen de wind van voren.quote:Op maandag 12 september 2011 14:04 schreef Smoofie het volgende:
Jammer dat Barbara geen lekker wijf is
Wat dacht je van geen wijven aan tafel? Die moeten gewoon netjes achter de bar blijven.quote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon Victoria Koblenko uitnodigen de volgende keer. Dan kan Johan ook nog eens naar iets kijken. En als die bitch intellectueel gaat doen over voetbal krijgt ze meteen de wind van voren.
Maar die ziet er ook niet echt geweldig uitquote:Op maandag 12 september 2011 15:24 schreef pberends het volgende:
[..]
Gewoon Victoria Koblenko uitnodigen de volgende keer. Dan kan Johan ook nog eens naar iets kijken. En als die bitch intellectueel gaat doen over voetbal krijgt ze meteen de wind van voren.
Iemand Genee een mail sturen met de vraag of Jojoortje daar een keer kan zitten?quote:Op maandag 12 september 2011 15:38 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wat dacht je van geen wijven aan tafel? Die moeten gewoon netjes achter de bar blijven.
Zal lastig zijn als ze vragen voor welke club ze is.quote:Op maandag 12 september 2011 15:43 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Iemand Genee een mail sturen met de vraag of Jojoortje daar een keer kan zitten?
Aan tieten heb je meer dan aan Iwan van Duren.quote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die ziet er ook niet echt geweldig uitZe heeft alleen tetten
Ipv Iwan vind ik natuurlijk wel okequote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan tieten heb je meer dan aan Iwan van Duren.
U gay?quote:Op maandag 12 september 2011 15:41 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar die ziet er ook niet echt geweldig uitZe heeft alleen tetten
En dan mij iedere keer beschuldigen dat ik van club switchquote:Op maandag 12 september 2011 15:44 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Zal lastig zijn als ze vragen voor welke club ze is.
"Uhm..ligt er aan, soms PSV, soms Ajax en heel soms FCT"
Zo'n vraag is idd moeilijk voor jou ja.quote:Op maandag 12 september 2011 15:59 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
En dan mij iedere keer beschuldigen dat ik van club switch
Ajax en Barcelona.quote:Op maandag 12 september 2011 16:00 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Zo'n vraag is idd moeilijk voor jou ja.
Jij fan van Ajax?quote:Op maandag 12 september 2011 16:01 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax en Barcelona.
Schrijf dat maar op. Misschien onthoud je het dit keer wat beter
quote:Op maandag 12 september 2011 15:56 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
U gay?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou haar wel geven.quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal opgemaakt kan ze er goed uit zien ja. Die 2e foto van jou , kijk dat hoofd man.
Ik zei toch, ze heeft alleen tetten/lichaam, maar dat hoofd. Als ze er nou standaard uit zag als die 1e pix van jou
Sure gast, jij zou haar niet doenquote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Helemaal opgemaakt kan ze er goed uit zien ja. Die 2e foto van jou , kijk dat hoofd man.
Ik zei toch, ze heeft alleen tetten/lichaam, maar dat hoofd. Als ze er nou standaard uit zag als die 1e pix van jou
quote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure gast, jij zou haar niet doen
Pics van jouw model vriendin trouwens?
quote:
Hij zegt net dattie d'r wel zou doen.quote:Op maandag 12 september 2011 16:06 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Sure gast, jij zou haar niet doen
Pics van jouw model vriendin trouwens?
Aan een zak pingpongballen ook.quote:Op maandag 12 september 2011 15:45 schreef pberends het volgende:
[..]
Aan tieten heb je meer dan aan Iwan van Duren.
quote:Op maandag 12 september 2011 14:37 schreef Zipportal het volgende:
[..]
http://www.bekendeburen.nl/?p=850
Wat een pauper bungalowwwwwww. Waar moet het geld wel niet in zitten?
Wtf? Heeft Gijp een tophypotheek van bijna 200%? Geen wonder dat ie zorgen heeft.quote:Hij kocht deze bungalow, bestaande uit drie kamers en een badkamer, in mei 2008 voor een prijs van 325.000,– en liet er een hypotheek op vestigen van 630.000,– euro.
Zal vast voor zijn auto's zijn.quote:Op maandag 12 september 2011 16:18 schreef pberends het volgende:
[..]
[..]
Wtf? Heeft Gijp een tophypotheek van bijna 200%? Geen wonder dat ie zorgen heeft.
Dit is toch wel het bier/chips/cola/nootjes topicquote:Op maandag 12 september 2011 17:13 schreef DrDentz het volgende:
Jemig wat doen al die foto's van wijven in dit topic, ik dacht dat dit men-only was.
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 12-09-2011 om 16:57:42Officieel bevestigd: Johan Derksen komende zondag (18 september) te gast in 'Spuiten & Slikken' (22:30 uur, Nederland 3). reageer retweet
Dit verhaal zal dan ook wel ter sprake komen...quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Veerboot het volgende:
twitter:SigaarSnor twitterde op maandag 12-09-2011 om 16:57:42Officieel bevestigd: Johan Derksen komende zondag (18 september) te gast in 'Spuiten & Slikken' (22:30 uur, Nederland 3). reageer retweet
Moet hij niet doenquote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Veerboot het volgende:
Opgenomen bij de pisbakken van Van Der Valk...quote:Op maandag 12 september 2011 17:26 schreef DrDentz het volgende:
Ik mis dat wel, Doordekken op locatie.
quote:Op maandag 12 september 2011 17:22 schreef Veerboot het volgende:
Oh, oude afleveringquote:Op maandag 12 september 2011 17:45 schreef Evertjan het volgende:
Gijpie bij Studio Voetbal samen met Ton Ojers
http://player.omroep.nl/?aflID=6019251
Is dat niet die ene goedkope Oost-Europese stoephoer die zo pronkte met haar studies Politicologie en Ruslandkunde?quote:Op maandag 12 september 2011 16:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Yes, ze schijnt ook nog een mening te hebben. Die is volgens mij alleen nooit van haar zelf.quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet die ene goedkope Oost-Europese stoephoer die zo pronkte met haar studies Politicologie en Ruslandkunde?
Een Duitse komiek, Dieter Nuhr, had het al over de helaasheid van de vrijheid van meningsuiting.quote:Op maandag 12 september 2011 17:52 schreef Specularium het volgende:
[..]
Yes, ze schijnt ook nog een mening te hebben. Die is volgens mij alleen nooit van haar zelf.
En het ex-neukertje van Willem II (quote:Op maandag 12 september 2011 17:51 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Is dat niet die ene goedkope Oost-Europese stoephoer die zo pronkte met haar studies Politicologie en Ruslandkunde?
Dan heb je wel een geldige reden om te SOGgen...quote:Op maandag 12 september 2011 18:06 schreef Jivis het volgende:
[..]
En het ex-neukertje van Willem II () speler Levchenko. Toen speelde die nog bij Groningen trouwens.
Daar maakte Gijpie ook de W.C. Pot grapquote:Op maandag 12 september 2011 17:45 schreef Evertjan het volgende:
Gijpie bij Studio Voetbal samen met Ton Ojers
http://player.omroep.nl/?aflID=6019251
Wat een verschil met de VI-opstelling van vanavondquote:Op maandag 12 september 2011 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Wel een redelijke bazentafel voor een Studio Voetbal-aflevering.
Na 5 min uitgezet, wat een saaie sfeer daarquote:Op maandag 12 september 2011 18:24 schreef DrDentz het volgende:
Wel een redelijke bazentafel voor een Studio Voetbal-aflevering.
quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Na 5 min uitgezet, wat een saaie sfeer daar
Zelfde hier, opzich was die ophemeling van een Bruins toendertijd nog wel grappig om te horen maar daarna haakte ik ook snel af.quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Hmmm...maar dan missen we de slotfase van Barcelona-AC Milano.quote:Op maandag 12 september 2011 18:41 schreef Van_Poppel het volgende:
"Waar is de Mol" wordt overigens morgen om 22:20 uur op Veronica herhaald...
Welke grappen?quote:Op maandag 12 september 2011 18:34 schreef DrDentz het volgende:
Misschien moet Jack ook publiek in de zaal zetten, beetje applaus en gelach om de grap(pen).
Stel je voor dat het over voetbal gaat ipv de cabaretier uit te hangen.quote:Op maandag 12 september 2011 18:29 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nee waar is de Mol over Derksen zijn vakantie in Amerika, maar voor mij is het ook duidelijk wat ik kijk hoorquote:Op maandag 12 september 2011 19:12 schreef msnk het volgende:
Waarom lees ik zoveel posts over Wie is de Mol? What the fuck, dit is Voetbal International hoor
Dan kijk je hier toch niet.quote:Op maandag 12 september 2011 20:03 schreef Trekrecord het volgende:
Die site van Sigaarsnor is wel echt perfect zeg. Alle nieuwtjes over Johan enzo zonder dat geneuzel van jullie ertussen door.
0 goed in de Totoquote:Op maandag 12 september 2011 20:25 schreef Dj_Day-V het volgende:
Genee gaat de show redden door heletijd Derksen af te krakenMet o.a. Toto
Hans wordt trainer van PSV als Fredje weg isquote:Op maandag 12 september 2011 20:26 schreef Quyxz_ het volgende:
Waarom geen Hansie? Hij zou toch elke maand komen?
Op Frits na? Niemand.quote:Op maandag 12 september 2011 20:24 schreef ikweethetookniet het volgende:
Barbara BarendWie wil dat nou zien / horen
quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef ZuidGrens het volgende:
Ben wel klaar voor het eerste uur, koekjes en fanta in de aanslag!
JA MANG HIJ KAN ALLEZZZ DIE GOZERTquote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef tochweerhenk het volgende:
LEUK MAAR 1 VRAAG HOE KAN JOHAN DERKEN NOU OP 2 PLEKKEN TEGELIJKE ZIJN MET SJONNIE OP SBS6 (PRACHTZENDER) EN RTL 7 GEK HOOR
En daarna gelijk weer terug naar RTL7.quote:Op maandag 12 september 2011 20:27 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]
dus om 21.30 uur naar SBS6 met JD in Waar is de mol
19quote:Op maandag 12 september 2011 20:28 schreef ikweethetookniet het volgende:
[..]Hoe oud ben jij
Hier Bier en bitterballen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |