Tja, het is Pepequote:
Hoeveel jaar was hij geschorst voor die acties dan?quote:
Die gast is zn eigen geboorte niet waard.quote:
10 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:10 schreef Shreyas het volgende:
[..]
Hoeveel jaar was hij geschorst voor die acties dan?
wtfquote:
Blijft bizar jaquote:
Sierd verwoord het goed.quote:Maar ze hebben er ook twee die geestelijk niet helemaal volwaardig zijn, de een heet Pepe de ander Marcello
96? idd laaaang geledenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:20 schreef Type-R het volgende:
Wanneer was Engeland voor het laatst een echte serieuze tegenstander / titel kandidaat?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:22 schreef vincerusso het volgende:
Kijk de gemeente Eindhoven geeft ze weer wat cadeautjes
Ebecilio even kopen van ons en je hebt goudquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:23 schreef BB-King het volgende:
Gewoon dat ding uit de lucht schieten man!
Ik heb nog nooit een mooier doelpunt gezien.quote:
Dat dit kan in Eindhoven!quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Doublepain het volgende:
nieuw stadion, laat de haterz maar komen..
Hoe meer geld ze uitgeven hoe beterquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:29 schreef Doublepain het volgende:
nieuw stadion, laat de haterz maar komen..
Hoe meer schulden hoe leger het geldkraantje van Gemeente Eindhovenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:33 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Hoe meer geld ze uitgeven hoe beter
Bedankt tong80.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:35 schreef tong80 het volgende:
Mijn god ze kennen Gerd Müller niet.
Speler te vergelijken met Romario.
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaaktquote:
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt
Luc zuigt.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef msnk het volgende:
Ik ben geen fan van Castaignos, maar Zeefuik beter dan Luc? Hoe high moet je zijn om zoiets te bedenken?
Maar de verdediging was vooral tegen Frankrijk een drama...quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:40 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Nederland - Frankrijk en Italie 2008 zijn denk ik wel 2 van de leukste/mooiste wedstrijden die ik heb meegemaakt
Maar toch 0 tegengoals (Henry telt niet, buitenspel)quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:41 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Maar de verdediging was vooral tegen Frankrijk een drama...
Scorebordjournalistiekquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:42 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Maar toch 0 tegengoals (Henry telt niet, buitenspel)
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:43 schreef tralalala het volgende:
Goal van Robben 50 seconde na die van Henry![]()
Ik werd gek
op een normale voetbalweekend kijk ik er 6quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:46 schreef DrDentz het volgende:
Ieder weekend 8 hele voetbalwedstrijden uitkijken.
Bremen-HSV of zo toch?quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:48 schreef tralalala het volgende:
Geen voetbal in Duitsland dit weekend?
Daar heeft hij hopelijk toch wel minimaal een half jaar schorsing voor gehad? Van een jaar zou ik zelfs niet opkijkenquote:
10 wedstrijdenquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:50 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Daar heeft hij hopelijk toch wel minimaal een half jaar schorsing voor gehad? Van een jaar zou ik zelfs niet opkijken
quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denken dat Castaignos het niveau heeft om in Italië te ballen
Zo hoog is het niveau van Italië niet.quote:Op vrijdag 9 september 2011 21:52 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Denken dat Castaignos het niveau heeft om in Italië te ballen
Inderdaad...een degelijke 8quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:00 schreef Type-R het volgende:
Prima aflevering voor de vrijdag, niks mis mee.
Zegt dus genoeg over het niveau Castaignosquote:Op vrijdag 9 september 2011 21:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zo hoog is het niveau van Italië niet.
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?quote:
Het is altijd een topshow hoor.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:02 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Ja maar toch.. met Gijpie was dit waarschijnlijk topsjow.
Onsportief gedrag of omdat hij gewoon een enorme bosmongool is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:05 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Maar dan is het eigenlijk ook nooit een topshow
Verschil moet er zijn
Sorry mangquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:11 schreef msnk het volgende:
[..]....
Zet een DVDtje van fuckface jieber op of zo sukkel.
Je mag toch geen schijnbeweging maken bij het nemen van een penalty (doen alsof je schiet)?quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Waarom heeft ie een gele kaart gekregen?
Dan ga ik wel Waar is de Mol kijkenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Gatverdamme maandag weer met Barbara Barend.
lekker scharenquote:Op vrijdag 9 september 2011 22:22 schreef Zipportal het volgende:
Gatverdamme maandag weer met Barbara Barend.
Thanks.quote:Op vrijdag 9 september 2011 23:18 schreef j0rdiiii het volgende:
http://adaptive.rtl.nl/IP(...)b56ea9f4a7084b44.mp4
Verboden.quote:Op vrijdag 9 september 2011 22:14 schreef Piles het volgende:
[..]
Je mag toch geen schijnbeweging maken bij het nemen van een penalty (doen alsof je schiet)?
quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die Ten Rouwelaar zeg. "Ja, ik moet morgen op gebak trakteren dus ik heb de materiaalman opdracht gegeven om naar de bakker te gaan."
Tsjongejonge, dan ga je toch zelf ff halen klaplul!
Gebak is toch ook materiaal?quote:Op zaterdag 10 september 2011 03:33 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Die Ten Rouwelaar zeg. "Ja, ik moet morgen op gebak trakteren dus ik heb de materiaalman opdracht gegeven om naar de bakker te gaan."
Tsjongejonge, dan ga je toch zelf ff halen klaplul!
Ik zag te laat dat het hier over voetbal ging, sorry, en ja dat kan.quote:Op zaterdag 10 september 2011 04:15 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Kan die mod-slowchat niet buiten het heilige VI-topic?
De helft van de cijfers die ze gewend waren.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:36 schreef Pizzakoppo het volgende:
[..]
Is dit meer, minder of gemiddeld?
Flinke afname dus, ook wel te verwachten met deze opzet. Kijk zelf ook niet meer tbh...quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De helft van de cijfers die ze gewend waren.
edit: Nouja niet de helft, maar met Kraay zaten ze op 800k en normaal toch al snel rond de 700k.
Jan Kooijemans ofzo?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
En welke kwijlebal was er gisteren in DWDD?
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barberaquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
edit: Nouja niet de helft, maar met Kraay zaten ze op 800k en normaal toch al snel rond de 700k.
Iddquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barbera
Op de een of andere manier heb ik een gruwelijke hekel aan die jan kooijemans.quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
Zat hij daar een uur voor 1 minuutje lullenquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:41 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]
voor de vrijdag zijn dit normale cijfers hoorquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het gisteren gewoon topshow-waardig vond?quote:Op zaterdag 10 september 2011 14:47 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Idd
Gisteren was al bijzonder matig.![]()
Maandag haak ik i.i.g. af, VI met Iwan en Barbara is toch niet helemaal wat ik zoek. Misschien kijk het op RTL Gemist, maar ik ga lekker zitten voor Derksen bij die mongool van De Molquote:Op zaterdag 10 september 2011 14:45 schreef Piles het volgende:
[..]
Ben ik benieuwd hoe het maandag gaat met Iwan en Barbera
Nee hoor, ik vond het ook een leuke uitzending. Meerdere malen gelachen.quote:Op zaterdag 10 september 2011 15:24 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben ik dan de enige die het gisteren gewoon topshow-waardig vond?
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |