Trio?quote:
ThaBoel is ook een kleine pinda babyquote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef EllaN het volgende:
50? Dat is voor babies en zwangere vrouwen.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ThaBoel is ook een kleine pinda baby
Pff, jij kent het verhaal al.quote:
Indo's werden vroeger pinda's of blauwen genoemd, maar Molukkers werden echt geen pinda's genoemd, mischien pisangs maar geen pinda'squote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ThaBoel is ook een kleine pinda baby
Ben toch trots op mezelf iedere keer als ik er 50 haal hoor....quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef EllaN het volgende:
50? Dat is voor babies en zwangere vrouwen.
Hier braadkip, restant van gisteren op brood.quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
Vandaag op het menu: Amerikaanse beenham in een laagje jus in de oven, gebakken aardappeltjes met appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;Pquote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;P
quote:
Of je de DM van C4 hebt ontvangenquote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;P
quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of je de DM van C4 hebt ontvangen
Ohh jaquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja
Bedankt voor die twee links met die foto's waar die vrouw me de anjer opspeld
De foto's zijn idd wel met een uitzonderlijk grote resolutie gemaakt. Paste niet op mijn scherm van de netbookquote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De naam van de fotograaf staat er onder. Misschien wil hij de foto's op het originele formaat aanleveren?
Zou wel mooi staan aan een muur.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De foto's zijn idd wel met een uitzonderlijk grote resolutie gemaakt. Paste niet op mijn scherm van de netbook
Ankequote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, wat was de naam van die vrouw ook alweer?
Karma.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
godverdegodverdeallejezus..
Voor de helft een net uit de magnetron gehaalde berliner bol opgegeten.. bijt ik in de 2e helft iets ontaktisch, spuit die kokende jam over m'n duim en m'n mondhoek. Auw.. verbrand.
Thaboel is bij ons sowieso altijd de Pisangquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Indo's werden vroeger pinda's of blauwen genoemd, maar Molukkers werden echt geen pinda's genoemd, mischien pisangs maar geen pinda's
Nee hoor, volgens Murphy was dat weekend gewoon nooit doorgegaan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Braamyo het volgende:
Karma & Murphy zijn vriendjes ^^
Murphy @ work: Ga lekker aanstaand weekend weg, vergeet ik dan ook eindelijk eens niet de sleutel van de winkel waar ik over 2 weekenden de deuren ff openen. Hoor ik net dat het weekendje Limburg niet doorgaat... GDVR !
En je zal weer net gezien hebben dat als ik die sleutel vergeten was dat ik het weekend zeker wel was doorgegaan ^^
Murphy is alleen goed als bier. Verder mag-ie opbokken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Braamyo het volgende:
Dat is wel een hele persimistische murphy hoor !
Als antwoord op je vraag hoef ik alleen te weten wie de BBQ King was.quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Murphy is alleen goed als bier. Verder mag-ie opbokken.
Kutmurphy. Anders had ik vandaag gewoon al aan mijn baan kunnen beginnen.
Stom psv shirt!quote:Op maandag 5 september 2011 19:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thaboel is bij ons sowieso altijd de Pisang
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last vanquote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als antwoord op je vraag hoef ik alleen te weten wie de BBQ King was.
Ik had de foto's al gedownload vanmiddagquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En Lotusss. ER doet het toch niet. Regel jij dus maar even een afdruk van dier foto's bij de fotograaf.
Ik heb de foto's gesaved op de PCquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En Lotusss. ER doet het toch niet. Regel jij dus maar even een afdruk van dier foto's bij de fotograaf.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had de foto's al gedownload vanmiddag
Jij moet ook alleen groenten van de bbq eten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last van
hehehequote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij moet ook alleen groenten van de bbq eten.
Kom op. Het zijn mooie foto's. En nog een BNer op die foto's ook!quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gesaved op de PC
Dat is voldoende voor me. Hoef er niet speciaal een afdruk van te hebben.
quote:
Zijn leuke foto's idd, maar om nu te zeggen dat ik op de foto sta met een BN'er?quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Het zijn mooie foto's. En nog een BNer op die foto's ook!
Afgestoempte miliairen hebben nooit last van maagpijntjes na het vleesch eten. Ze zijn immers gewend op konijnen te jagen en die dan rauw op te eten. Dat iets kan garen op de bbq voordat het je maag in gaat is luxe !quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last van
Daarom is lotusss ook burgerquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afgestoempte miliairen hebben nooit last van maagpijntjes na het vleesch eten. Ze zijn immers gewend op konijnen te jagen en die dan rauw op te eten. Dat iets kan garen op de bbq voordat het je maag in gaat is luxe !
Lotusss is nog burger omdat tot op heden de Commando's nog het meest elitaire legeronderdeel willen zijn. En als sub-reden dat het op dit moment te duur is een nog veel elitair-dere eenheid op te richting wegens de bezuinigingen.quote:
Hmmm... welk onderdeel zit je bij? Ergo, waarbij en hoevaak gebruik je ze?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor goede (tactische) handschoenen, mijn huidige zijn namelijk overleden.
Zit te kijken naar de good old pilotenhandschoenen, of iets van Hatch Operators...
NatRes *lach nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Braamyo het volgende:
Hmmm... welk onderdeel zit je bij? Ergo, waarbij en hoevaak gebruik je ze?
En ze moeten ook flink wat kleding vermaken aangezien ik een "vadsig varken" ben momenteel. Al hoef ik momenteel niet te sporten om zo 5 kg af te vallenquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lotusss is nog burger omdat tot op heden de Commando's nog het meest elitaire legeronderdeel willen zijn. En als sub-reden dat het op dit moment te duur is een nog veel elitair-dere eenheid op te richting wegens de bezuinigingen.
Want lets be honest, het leger is nog niet klaar voor iemand die zo 'toot the pep' is als Lotusss
Je kan net zo goed maar gewoon je ondertitel maken van je nieuwe benamingquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ze moeten ook flink wat kleding vermaken aangezien ik een "vadsig varken" ben momenteel. Al hoef ik momenteel niet te sporten om zo 5 kg af te vallen
Elk nadeel heeft zijn voordeel zeg ik maar he.
Willekeurig setje leren handschoenen, of ff langs de pmt net buiten harskamp rijden. Dan is dat goed genoeg voor het werk dat je doet, en ik lag niet hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Schild het volgende:
[..]
NatRes *lach niet*, maar vind handschoenen wel handig tijdens Harskamp, contact drill en dat soort dingen.
Als je dit soort berichten al nodig hebt om dat te herinneren.quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat herinnert mij, ik moet die NatRes formulieren ook nog invullen voor de keuring.
Lightning moet niet de credits krijgen he... ik kwam zelf met die benamingquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed maar gewoon je ondertitel maken van je nieuwe benaming..
Thanks Lightning!!![]()
![]()
Tja, van half 9 tot half 6 op school/in 't lab zitten en dan nog in totaal ongeveer 3 uur met de trein reizen is ook niet echt bevorderlijk voor m'n geheugenquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dit soort berichten al nodig hebt om dat te herinneren.
Thee met een beetje honing erin!quote:
Dan toch maar de optie van m.k.quote:
Daar heeft ze ER al voor.quote:
sir likequote:
Mijn mond met tequilla er in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KMar is de bezem van Defensie.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Esses het volgende:
FlessenInzuipen met BaCo's... Opgeveegd kunnen worden.
*like*quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Esses het volgende:
FlessenInzuipen met BaCo's... Opgeveegd kunnen worden.
Biertje?quote:
quote:
quote:
Meh. Dacht even dat ik speciaal wasquote:
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
Mensen die moeten werken gaan niet drinken als t goed is
Of gewoon niet :pquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.
Dat is ook een optie.quote:
als je 8 uur voor je dienst 15 bier op drinkt... dan heeft die 8 uur weinig nut.quote:
Theoretisch gezien wel....quote:
Ik krijg toch echt geen 15 bier in mijn mik 8 uur voor aanvang dienst.quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
als je 8 uur voor je dienst 15 bier op drinkt... dan heeft die 8 uur weinig nut.
Is mij wel eens gelukt hoor. Dusja.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt geen 15 bier in mijn mik 8 uur voor aanvang dienst.
Dus jij keek op je klokkie, zag dat je nog 8 uur tot aanvang dienst had, en gooit 15 bier naar binnen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Is mij wel eens gelukt hoor. Dusja.
Succes jongemanquote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Vortix het volgende:
Avond. Zometeen maar weer verder met studeren voor het tentamen logistiek eind deze week. Bijna klaar
Omdat ik een auto moet besturen tijdens mijn werk is het voor mij ook de regel dat ik 8 uur voor het werk geen alcohol meer nuttig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit aan de koffie op het werk. Dus ook niks voor mij
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezetenquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij keek op je klokkie, zag dat je nog 8 uur tot aanvang dienst had, en gooit 15 bier naar binnen?
Mooi, niet omvallen op het appél is voldoende.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezeten
en niet uit je waffel meuren.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, niet omvallen op het appél is voldoende.
Thanks, gaat wel lukken. Het is allemaal geen raketwetenschap.quote:
Niet erger dan de CC.quote:
Ik weet het, ik zou dan vaak zat positief hebben kunnen blazen indien ik staande gehouden was. En dat bij vele miljoenen Nederlanders.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezeten
Overigens @ER, 5 bier en dan 8 uur niet drinken. Blaastest doen , lacheeee xD
Ken je het begrip roomser dan de paus? Nou... dat is onmogelijk... Hij was dus waarschijnlijk de paus.quote:
Positief is niet zo verkeerd...quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou dan vaak zat positief hebben kunnen blazen indien ik staande gehouden was. En dat bij vele miljoenen Nederlanders.
Negatief is erger.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Positief is niet zo verkeerd...Dan mag je doorrijden (A).
Positief is toch dat je te veul geblazen hebt? negatief wanneer je door mag gaan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Positief is niet zo verkeerd...Dan mag je doorrijden (A).
Het is wel raketwetenschap om bij mijn colleges geomicrobiologie (mijn eerste cursusquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel lukken. Het is allemaal geen raketwetenschap.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Positief is toch dat je te veul geblazen hebt? negatief wanneer je door mag gaan?
LB koffie drinkenquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is wel raketwetenschap om bij mijn colleges geomicrobiologie (mijn eerste cursus) wakker te blijven.. tips
?
LB koffie is minimaal 2 uur oud.quote:
Nu ja, ben nog nooit staande gehouden, dus het zal welquote:
Geld?quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ben nog nooit staande gehouden, dus het zal wel
Ja, in Brazilië eens staande gehouden, echter werkte die bekende truc goed
Juist, tussen je documenten een biljet van 50 Reais erin en je zat goed.quote:
quote:
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.quote:
Ik stel je teleur.. het spijt mequote:
Hm. Okdan, als jij het zegt. Iets zegt me dat ik dan geen rechtgeaarde student benquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.
Als rechtgeaarde student hoor je zowel bier als koffie lekker te vinden!!!!
Ik vind het ook niet lekker en drink het eigenlijk alleen als ik moet (lees: als ik op minder dan vier tot vijf uur slaap per nacht aan het functioneren ben).quote:
Daarom, Ein Heller und ein Batzen!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Und alle augen blitzen hell!!
Der deutsche Jüngling, fromm und stark,
Beschirmt die heil'ge Landesmark.
En het lied is al meer dan 170 jaar oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Fest, steht und treu die wacht. DIE WACHT.. AM.. RHEIN!!!
Die mars zit al 1 week in m'n kop..
Jep. Altijd leuk hoe mensen bij het horen van dat soort Duitse marsen/liederen altijd denken aan WW2 en Nazi'squote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Heel mooi liedquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Neeee.. je hebt het zo net verlengd met 2 wekenquote:
Op muizenjacht in Osdorp. Naja schappen leeghalen en schoonmakenquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga alvast tukje doen. Morgen weer vroeg op, hiephoi.
Jep, inclusief kannonsschoten. Tschaikovsky.quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
De ouverture 1812 kennen jullie toch ook wel?
Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, inclusief kannonsschoten. Tschaikovsky.
Tevens gebruikt in V for Vendetta.
Trusten.
Welterustenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Braamyo het volgende:
Zo, nog ff een productieve 1,5 uur gewerkt aan het CV-9040B schaalmodel gewerkt voor de CC. Grafmodel! om in elkaar te zetten, om over het schilderen nog maar te zwijgen.
Nu welverdiende nachtrust, trusten iedereen en tot morgen !
Ik heb hier nog wel ergens van die pigmentrotzooi liggen om stofeffecten aan te brengen, lamaar horen als je het nodig hebtquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Braamyo het volgende:
Zo, nog ff een productieve 1,5 uur gewerkt aan het CV-9040B schaalmodel gewerkt voor de CC. Grafmodel! om in elkaar te zetten, om over het schilderen nog maar te zwijgen.
Nu welverdiende nachtrust, trusten iedereen en tot morgen !
Heerlijk stuk muziek!quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;
Ik heb dit stuk één keer live met kanonnen mogen aanzien.
Moeite waard om wakker te blijven? :pquote:Op dinsdag 6 september 2011 03:33 schreef Thaboel het volgende:
Feli cobra!
Wat een kut avond!
Straks thuis komt de echte klachtpost
quote:
Feli Cobra4!quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:47 schreef Cobra4 het volgende:
En dank allen.
Bier is onderweg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.
Saaie regen dagquote:
Ik bedoelde eigenlijk hier op het forum.;) En hier regent het gelukkig ook enkel, gisteravond zatten we namelijk ivm. Lee onder tornado warnings, en sloeg er een hier in de buurt in.quote:
Ik ook niet, ik woon op een bult, maar mocht de dijk doorbreken moet ik toch zwemmenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar daarvoor hoeven wij wederom geen last van overstroming te hebben.
Zatten die niet in je Ikea pakketje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef Braamyo het volgende:
Verdomme... ben ik lekker m'n kamer aan het verbouwen... Heb ik een 0,75 cm imbus & 1cm steek sleutel nodig.... waar haal ik die nou zo gauw vandaan...
En v. persie de enige die niet meezingt met het Wilhelmus. Ster-allures?quote:
Curling?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Score NL-Fin?
Ik gok op een 3-1 voor NL
Dank Clan (en de anderen ook natuurlijk)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:35 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Bij deze nog gefeliciteerd met je jubileum bij de baas.
Werk je ook al die tijd bij de luchtmacht?
Voor de medaille van trouwe dienst telde je dienstplicht ook mee, ik weet niet of dat tegenwoordig nog steeds is, maar ik kreeg na 10 jaar al brons en na 22 jaar zilver.
Mooi lijkt me dat.. om dat een keer live mee te maken, die kanonschoten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;
Ik heb dit stuk één keer live met kanonnen mogen aanzien.
11AfdRa werkt regelmatig aan de uitvoering van dat stuk mee,quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi lijkt me dat.. om dat een keer live mee te maken, die kanonschoten.
Ah, cool. 'k zal is kijken of er ergens nog een concertprogramma is met die ouverture.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
11AfdRa werkt regelmatig aan de uitvoering van dat stuk mee,
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, cool. 'k zal is kijken of er ergens nog een concertprogramma is met die ouverture.
Mietje. Mijn wekker gaat om 0500.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Thaboel het volgende:
AAARGH@!#$%#@! Morgen om half 7 me bed uit![]()
School begint minder leuk te klinken
Gij krijgt er voor betaald, bij mij kost het geldquote:
Als jij alle schoolkosten zou moeten dokken piep je wel anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gij krijgt er voor betaald, bij mij kost het geld
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga normaal om kwart voor 6 m'n bed uit om om half 7 op de trein te stappen Thaboeltje!
Idem. Om 0515 wekt mijn kamerbediende mij voorzichtig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook elke ochtend, ik hoor hem alleen nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Om 0515 wekt mijn kamerbediende mij voorzichtig.
Meestal is het de geur van de full breakfast die zij binnen brengt die mij wakker maakt,
Nee, nee! Het is niet wat je denkt!quote:
Maandag morgen 04:00 m'n nest uit om optijd op de kazerne te kunnen komen, rest van de week 07:00... ik denk dat jij het nog best soepel hebtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Thaboel het volgende:
AAARGH@!#$%#@! Morgen om half 7 me bed uit![]()
School begint minder leuk te klinken
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nee! Het is niet wat je denkt!
Maitje maak ik pas om 0520 wakker.
Gesoes, 0400quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maandag morgen 04:00 m'n nest uit om optijd op de kazerne te kunnen komen, rest van de week 07:00... ik denk dat jij het nog best soepel hebt
Echt niet!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. die slaapt vastgeketend in de kelder zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo'n teleurstelling?quote:
Ja, ik had het niet moeten verklappen.quote:
Dat kan ik me indenken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee; hij is getraumatiseerd for life
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar kwamen die blauwe striemen dus van waar ze over vertelde..
Wees maar niet bang: we geven je niet aan hoor.
Ik had vorig jaar een kraker in mijn groep en die had ook een keer striemen op z'n benenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar kwamen die blauwe striemen dus van waar ze over vertelde..
Wees maar niet bang: we geven je niet aan hoor.
Ik heb geen kelder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook onder handen genomen door Cobra..
Hij verzamelt ze vast in z'n kelder.
Hm, hoeveel mensen passen daarin?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder.
Alleen een berging.
Staand 25 denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, hoeveel mensen passen daarin?
Wij hebben ook een berging. En een zolderkamertje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder.
Alleen een berging.
Ik leid daaruit af dat je er graag zou zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een berging. En een zolderkamertje.
ErwinRommel is op dat zolderkamertje. Ik niet.
Nope. Da's het mannenhol.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik leid daaruit af dat je er graag zou zijn?
Correct!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh.. I seee.
Vrouwen moeten dus uit mannenhollen blijven.
Leena,quote:
Die ligt weer bij mij op bedquote:
Da's Leena niet!quote:
Donequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Kan iemand hier even een nieuw topic herkenningsquiz aanmaken? hier gaat het even niet
nee, maar wel een emo-lamaquote:
Hier is ze wat liever (ligt ze weer om geaaid te wordenquote:
Dat is MIJN hamerteenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Een teen.. NEEEE
Oja, lieve poes
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Braamyo het volgende:
Koop ik een lamp bij de ikea... mag je raden water niet bij zit... jawel dat gloeilamp ding deel dat licht geeft.... FUCKING HELL !
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappen..
Ha-haquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ik ga pitten mensen, später!
Net zo kut als alle momenten na de lunch.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:30 schreef Braamyo het volgende:
Ieder moment voor het middag eten is gewoon kut om te speedmarsen
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef Lotusss het volgende:
Filmpje is meer in het straatje van Esses
Gelukkig kan dat op meer manieren dan met speedmarsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef Braamyo het volgende:
@ cobra, ik snap nooit dat er mensen zijn die defensie ingaan en zichzelf van tijd tot tijd niet fysiek willen prikkellen.
Na jaren in dienst en kinderen gaat dat toch echt minder prikkelenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef Braamyo het volgende:
@ cobra, ik snap nooit dat er mensen zijn die defensie ingaan en zichzelf van tijd tot tijd niet fysiek willen prikkellen.
op het moment dat je een afgestompte pax bent met tenminste 25 jaar ervaring dan is jou prikkelmomentje het voorwaardschreeuwen en schoppen van de lui die voorwaards moeten gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Na jaren in dienst en kinderen gaat dat toch echt minder prikkelen
Als onderofficier heb je natuurlijk een heel ander takenpakket dan een manschap, je draagt juist zorg en verantwoordelijkheid voor je manschappen, dat is juist een mentale prikkel die je over moet kunnen brengen op je manschappen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
op het moment dat je een afgestompte pax bent met tenminste 25 jaar ervaring dan is jou prikkelmomentje het voorwaardschreeuwen en schoppen van de lui die voorwaards moeten gaan
Wat je over hebt mag je gerust opsturenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond een heerlijke shephards-pie maken
Of je komt het halen en we drinken een HJquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat je over hebt mag je gerust opsturen
En dan staat Esses langs de weg te controleren met een blaastestquote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je komt het halen en we drinken een HJ
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Clan het volgende:
[..]
En dan staat Esses langs de weg te controleren met een blaastest
En nogsteeds fysiek een uitstekend voorbeeld voor ze bent.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Clan het volgende:
Als onderofficier heb je natuurlijk een heel ander takenpakket dan een manschap, je draagt juist zorg en verantwoordelijkheid voor je manschappen, dat is juist een mentale prikkel die je over moet kunnen brengen op je manschappen.
Die speedmars grappen die jij uithaalt wil ik niet eens aan denken...quote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En nogsteeds fysiek een uitstekend voorbeeld voor ze bent.
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef Braamyo het volgende:
Ik verwacht ook niks anders van iemand met jou dienst ervaring en leeftijd
Sidenote: Mijn sarge loopt mij er gewoon uit
hehe.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?
Overigens heb ik dat echt een keer gedaan dat midden op het square staan. Ik moest toen met mijn club een mars van iets van 15 km lopen en die lui gingen steeds sneller lopen, ze probeerden mij stuk te lopen. Tot we op de kazerne aankwamen en ik ze afmarcheerde naar het "plein". Waar ik in het midden ging staan en het circus liet looppassen tot ze her en der uitplokten.
Voor kluster vier bestaad deze nog als onderdeel van de fit-eisen. Bij cluster 3 weet ik het niet en bij 2 zit die sowieso niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?
Neej, wat is dat? Wanneer is dat? En vertel me meer !quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel eens meegedaan aan de Gen. Maj. Bartels Beker?
Sorry, Luitenant-Generaal Bartels beker was het.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej, wat is dat? Wanneer is dat? En vertel me meer !
Ah, okee. Voorheen was dat volgens mij gewoon een defensiebrede eis, ik heb het iig vaak zat mogen doen. Hij zat ook in de DUP test.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Voor kluster vier bestaad deze nog als onderdeel van de fit-eisen. Bij cluster 3 weet ik het niet en bij 2 zit die sowieso niet meer.
Uh, nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Maar goed, het waren dan ook artjeristen toch?
Wel eens meegedaan aan de Gen. Maj. Bartels Beker?
Klopt! Die speedmars van 3 km in 21 minuten was toen standaard!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee. Voorheen was dat volgens mij gewoon een defensiebrede eis, ik heb het iig vaak zat mogen doen. Hij zat ook in de DUP test.
Correct.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die speedmars grappen die jij uithaalt wil ik niet eens aan denken...
Ik ga wel op het midden van het square staan en roepen looppas mars en hoofd der colonne links etc.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Braamyo het volgende:
@ ER, Ik vind het idee achter een cluster verdeling best owkay. Alleen zou ik het meer willen zien richting een Cluster 2 en 4. En 3 en 1 gewoon afschaffen.
Daarnaast is het natuurlijk ridicuul dat mannen en vrouwen verschillende conditie proef eisen hebben. Maar dezelfde fit-eisen.
Los daarvan is iedereen in het leger een persoon, dus niks man of vrouw. Iedereen moet gelijk zijn en gelijke eisen hebben.
Ja, die clusters ken ik, 3 is geloof ik genie/ cavalerie. Ook wij (lua en art) vallen onder cluster 2, dus ik loop ook elk jaar de bijbehorende fit.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:50 schreef Braamyo het volgende:
@ Achja
Tegenwoordig is het opgedeeld in 4 clusters.
Hierbij is cluster 4 het Infanterie/Luchtmobiel/Mariniers en KCT cluster.
3 weet ik eigenlijk niet
2 is voor o.a. boordschutters chauffeurs PAINF, BEVO, TD, GNK?
1 is (bij mijn weten) admin en overige GNK.
Hierbij is de cluster 2 eis (die ik moet lopen) 5 km met opsvest marsen, 5 km met opsvest en ruza marsen. Hiba in 7 minuten in normaal gvt met opsvest en 12 x een 30 kilo kistje sjouwen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |