Trio?quote:
ThaBoel is ook een kleine pinda babyquote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef EllaN het volgende:
50? Dat is voor babies en zwangere vrouwen.
quote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ThaBoel is ook een kleine pinda baby
Pff, jij kent het verhaal al.quote:
Indo's werden vroeger pinda's of blauwen genoemd, maar Molukkers werden echt geen pinda's genoemd, mischien pisangs maar geen pinda'squote:Op maandag 5 september 2011 17:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
ThaBoel is ook een kleine pinda baby
Ben toch trots op mezelf iedere keer als ik er 50 haal hoor....quote:Op maandag 5 september 2011 17:51 schreef EllaN het volgende:
50? Dat is voor babies en zwangere vrouwen.
Hier braadkip, restant van gisteren op brood.quote:Op maandag 5 september 2011 18:27 schreef m.k het volgende:
Vandaag op het menu: Amerikaanse beenham in een laagje jus in de oven, gebakken aardappeltjes met appelmoes
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vulneratus nec Victus The Spirit Will Never Leave Us.
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;Pquote:Op maandag 5 september 2011 18:44 schreef Cobra4 het volgende:
Geef eerst maar eens antwoord op mijn vraag.
quote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;P
quote:
Of je de DM van C4 hebt ontvangenquote:Op maandag 5 september 2011 18:46 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik zie nergens een vraag staan vrind ;P
quote:Op maandag 5 september 2011 18:47 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Of je de DM van C4 hebt ontvangen
Ohh jaquote:
quote:Op maandag 5 september 2011 18:48 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ohh ja
Bedankt voor die twee links met die foto's waar die vrouw me de anjer opspeld
De foto's zijn idd wel met een uitzonderlijk grote resolutie gemaakt. Paste niet op mijn scherm van de netbookquote:Op maandag 5 september 2011 18:51 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
De naam van de fotograaf staat er onder. Misschien wil hij de foto's op het originele formaat aanleveren?
Zou wel mooi staan aan een muur.quote:Op maandag 5 september 2011 18:55 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
De foto's zijn idd wel met een uitzonderlijk grote resolutie gemaakt. Paste niet op mijn scherm van de netbook
Ankequote:Op maandag 5 september 2011 19:03 schreef ErwinRommel het volgende:
Cobra, wat was de naam van die vrouw ook alweer?
Karma.quote:Op maandag 5 september 2011 19:05 schreef samthegreat5 het volgende:
godverdegodverdeallejezus..
Voor de helft een net uit de magnetron gehaalde berliner bol opgegeten.. bijt ik in de 2e helft iets ontaktisch, spuit die kokende jam over m'n duim en m'n mondhoek. Auw.. verbrand.
Thaboel is bij ons sowieso altijd de Pisangquote:Op maandag 5 september 2011 18:05 schreef Clan het volgende:
[..]
Indo's werden vroeger pinda's of blauwen genoemd, maar Molukkers werden echt geen pinda's genoemd, mischien pisangs maar geen pinda's
Nee hoor, volgens Murphy was dat weekend gewoon nooit doorgegaan.quote:Op maandag 5 september 2011 19:15 schreef Braamyo het volgende:
Karma & Murphy zijn vriendjes ^^
Murphy @ work: Ga lekker aanstaand weekend weg, vergeet ik dan ook eindelijk eens niet de sleutel van de winkel waar ik over 2 weekenden de deuren ff openen. Hoor ik net dat het weekendje Limburg niet doorgaat... GDVR !
En je zal weer net gezien hebben dat als ik die sleutel vergeten was dat ik het weekend zeker wel was doorgegaan ^^
Murphy is alleen goed als bier. Verder mag-ie opbokken.quote:Op maandag 5 september 2011 19:20 schreef Braamyo het volgende:
Dat is wel een hele persimistische murphy hoor !
Als antwoord op je vraag hoef ik alleen te weten wie de BBQ King was.quote:Op maandag 5 september 2011 19:22 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Murphy is alleen goed als bier. Verder mag-ie opbokken.
Kutmurphy. Anders had ik vandaag gewoon al aan mijn baan kunnen beginnen.
Stom psv shirt!quote:Op maandag 5 september 2011 19:14 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Thaboel is bij ons sowieso altijd de Pisang
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last vanquote:Op maandag 5 september 2011 19:24 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als antwoord op je vraag hoef ik alleen te weten wie de BBQ King was.
Ik had de foto's al gedownload vanmiddagquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En Lotusss. ER doet het toch niet. Regel jij dus maar even een afdruk van dier foto's bij de fotograaf.
Ik heb de foto's gesaved op de PCquote:Op maandag 5 september 2011 19:25 schreef Cobra4 het volgende:
En Lotusss. ER doet het toch niet. Regel jij dus maar even een afdruk van dier foto's bij de fotograaf.
quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Ik had de foto's al gedownload vanmiddag
Jij moet ook alleen groenten van de bbq eten.quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last van
hehehequote:Op maandag 5 september 2011 19:29 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Jij moet ook alleen groenten van de bbq eten.
Kom op. Het zijn mooie foto's. En nog een BNer op die foto's ook!quote:Op maandag 5 september 2011 19:28 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik heb de foto's gesaved op de PC
Dat is voldoende voor me. Hoef er niet speciaal een afdruk van te hebben.
quote:
Zijn leuke foto's idd, maar om nu te zeggen dat ik op de foto sta met een BN'er?quote:Op maandag 5 september 2011 19:30 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Kom op. Het zijn mooie foto's. En nog een BNer op die foto's ook!
Afgestoempte miliairen hebben nooit last van maagpijntjes na het vleesch eten. Ze zijn immers gewend op konijnen te jagen en die dan rauw op te eten. Dat iets kan garen op de bbq voordat het je maag in gaat is luxe !quote:Op maandag 5 september 2011 19:27 schreef Lotusss het volgende:
[..]
ER was de BBQ king. Alleen hij en de buurman hebben natuurlijk weer nergens last van
Daarom is lotusss ook burgerquote:Op maandag 5 september 2011 19:32 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Afgestoempte miliairen hebben nooit last van maagpijntjes na het vleesch eten. Ze zijn immers gewend op konijnen te jagen en die dan rauw op te eten. Dat iets kan garen op de bbq voordat het je maag in gaat is luxe !
Lotusss is nog burger omdat tot op heden de Commando's nog het meest elitaire legeronderdeel willen zijn. En als sub-reden dat het op dit moment te duur is een nog veel elitair-dere eenheid op te richting wegens de bezuinigingen.quote:
Hmmm... welk onderdeel zit je bij? Ergo, waarbij en hoevaak gebruik je ze?quote:Op maandag 5 september 2011 19:33 schreef Schild het volgende:
Iemand nog tips voor goede (tactische) handschoenen, mijn huidige zijn namelijk overleden.
Zit te kijken naar de good old pilotenhandschoenen, of iets van Hatch Operators...
NatRes *lach nietquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Braamyo het volgende:
Hmmm... welk onderdeel zit je bij? Ergo, waarbij en hoevaak gebruik je ze?
En ze moeten ook flink wat kleding vermaken aangezien ik een "vadsig varken" ben momenteel. Al hoef ik momenteel niet te sporten om zo 5 kg af te vallenquote:Op maandag 5 september 2011 19:36 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Lotusss is nog burger omdat tot op heden de Commando's nog het meest elitaire legeronderdeel willen zijn. En als sub-reden dat het op dit moment te duur is een nog veel elitair-dere eenheid op te richting wegens de bezuinigingen.
Want lets be honest, het leger is nog niet klaar voor iemand die zo 'toot the pep' is als Lotusss
Je kan net zo goed maar gewoon je ondertitel maken van je nieuwe benamingquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef Lotusss het volgende:
[..]
En ze moeten ook flink wat kleding vermaken aangezien ik een "vadsig varken" ben momenteel. Al hoef ik momenteel niet te sporten om zo 5 kg af te vallen
Elk nadeel heeft zijn voordeel zeg ik maar he.
Willekeurig setje leren handschoenen, of ff langs de pmt net buiten harskamp rijden. Dan is dat goed genoeg voor het werk dat je doet, en ik lag niet hoorquote:Op maandag 5 september 2011 19:39 schreef Schild het volgende:
[..]
NatRes *lach niet*, maar vind handschoenen wel handig tijdens Harskamp, contact drill en dat soort dingen.
Als je dit soort berichten al nodig hebt om dat te herinneren.quote:Op maandag 5 september 2011 19:45 schreef samthegreat5 het volgende:
Dat herinnert mij, ik moet die NatRes formulieren ook nog invullen voor de keuring.
Lightning moet niet de credits krijgen he... ik kwam zelf met die benamingquote:Op maandag 5 september 2011 19:42 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Je kan net zo goed maar gewoon je ondertitel maken van je nieuwe benaming..
Thanks Lightning!!![]()
![]()
Tja, van half 9 tot half 6 op school/in 't lab zitten en dan nog in totaal ongeveer 3 uur met de trein reizen is ook niet echt bevorderlijk voor m'n geheugenquote:Op maandag 5 september 2011 19:47 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Als je dit soort berichten al nodig hebt om dat te herinneren.
Thee met een beetje honing erin!quote:
Dan toch maar de optie van m.k.quote:
Daar heeft ze ER al voor.quote:
sir likequote:
Mijn mond met tequilla er in.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
KMar is de bezem van Defensie.quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Esses het volgende:
FlessenInzuipen met BaCo's... Opgeveegd kunnen worden.
*like*quote:Op maandag 5 september 2011 19:54 schreef Esses het volgende:
FlessenInzuipen met BaCo's... Opgeveegd kunnen worden.
Biertje?quote:
quote:
quote:
Meh. Dacht even dat ik speciaal wasquote:
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.quote:Op maandag 5 september 2011 20:02 schreef Esses het volgende:
Mensen die moeten werken gaan niet drinken als t goed is
Of gewoon niet :pquote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.
Dat is ook een optie.quote:
als je 8 uur voor je dienst 15 bier op drinkt... dan heeft die 8 uur weinig nut.quote:
Theoretisch gezien wel....quote:
Ik krijg toch echt geen 15 bier in mijn mik 8 uur voor aanvang dienst.quote:Op maandag 5 september 2011 20:08 schreef Esses het volgende:
[..]
als je 8 uur voor je dienst 15 bier op drinkt... dan heeft die 8 uur weinig nut.
Is mij wel eens gelukt hoor. Dusja.quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik krijg toch echt geen 15 bier in mijn mik 8 uur voor aanvang dienst.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |