Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Jep, inclusief kannonsschoten. Tschaikovsky.
Tevens gebruikt in V for Vendetta.
Trusten.
Welterustenquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Braamyo het volgende:
Zo, nog ff een productieve 1,5 uur gewerkt aan het CV-9040B schaalmodel gewerkt voor de CC. Grafmodel! om in elkaar te zetten, om over het schilderen nog maar te zwijgen.
Nu welverdiende nachtrust, trusten iedereen en tot morgen !
Ik heb hier nog wel ergens van die pigmentrotzooi liggen om stofeffecten aan te brengen, lamaar horen als je het nodig hebtquote:Op maandag 5 september 2011 22:57 schreef Braamyo het volgende:
Zo, nog ff een productieve 1,5 uur gewerkt aan het CV-9040B schaalmodel gewerkt voor de CC. Grafmodel! om in elkaar te zetten, om over het schilderen nog maar te zwijgen.
Nu welverdiende nachtrust, trusten iedereen en tot morgen !
Heerlijk stuk muziek!quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;
Ik heb dit stuk één keer live met kanonnen mogen aanzien.
Moeite waard om wakker te blijven? :pquote:Op dinsdag 6 september 2011 03:33 schreef Thaboel het volgende:
Feli cobra!
Wat een kut avond!
Straks thuis komt de echte klachtpost
quote:
Feli Cobra4!quote:Op dinsdag 6 september 2011 06:47 schreef Cobra4 het volgende:
En dank allen.
Bier is onderweg.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 5 september 2011 20:03 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
minimaal 8 uur voor aanvang dienst geen alcohol.
Saaie regen dagquote:
Ik bedoelde eigenlijk hier op het forum.;) En hier regent het gelukkig ook enkel, gisteravond zatten we namelijk ivm. Lee onder tornado warnings, en sloeg er een hier in de buurt in.quote:
Ik ook niet, ik woon op een bult, maar mocht de dijk doorbreken moet ik toch zwemmenquote:Op dinsdag 6 september 2011 15:13 schreef Sine_Pari het volgende:
Ja maar daarvoor hoeven wij wederom geen last van overstroming te hebben.
Zatten die niet in je Ikea pakketje?quote:Op dinsdag 6 september 2011 15:19 schreef Braamyo het volgende:
Verdomme... ben ik lekker m'n kamer aan het verbouwen... Heb ik een 0,75 cm imbus & 1cm steek sleutel nodig.... waar haal ik die nou zo gauw vandaan...
En v. persie de enige die niet meezingt met het Wilhelmus. Ster-allures?quote:
Curling?quote:Op dinsdag 6 september 2011 18:49 schreef ErwinRommel het volgende:
Score NL-Fin?
Ik gok op een 3-1 voor NL
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |