quote:
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.quote:
Ik stel je teleur.. het spijt mequote:
Hm. Okdan, als jij het zegt. Iets zegt me dat ik dan geen rechtgeaarde student benquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.
Als rechtgeaarde student hoor je zowel bier als koffie lekker te vinden!!!!
Ik vind het ook niet lekker en drink het eigenlijk alleen als ik moet (lees: als ik op minder dan vier tot vijf uur slaap per nacht aan het functioneren ben).quote:
Daarom, Ein Heller und ein Batzen!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Und alle augen blitzen hell!!
Der deutsche Jüngling, fromm und stark,
Beschirmt die heil'ge Landesmark.
En het lied is al meer dan 170 jaar oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Fest, steht und treu die wacht. DIE WACHT.. AM.. RHEIN!!!
Die mars zit al 1 week in m'n kop..
Jep. Altijd leuk hoe mensen bij het horen van dat soort Duitse marsen/liederen altijd denken aan WW2 en Nazi'squote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Heel mooi liedquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Neeee.. je hebt het zo net verlengd met 2 wekenquote:
Op muizenjacht in Osdorp. Naja schappen leeghalen en schoonmakenquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga alvast tukje doen. Morgen weer vroeg op, hiephoi.
Jep, inclusief kannonsschoten. Tschaikovsky.quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
De ouverture 1812 kennen jullie toch ook wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |