Dus jij keek op je klokkie, zag dat je nog 8 uur tot aanvang dienst had, en gooit 15 bier naar binnen?quote:Op maandag 5 september 2011 20:09 schreef Esses het volgende:
[..]
Is mij wel eens gelukt hoor. Dusja.
Succes jongemanquote:Op maandag 5 september 2011 20:14 schreef Vortix het volgende:
Avond. Zometeen maar weer verder met studeren voor het tentamen logistiek eind deze week. Bijna klaar
Omdat ik een auto moet besturen tijdens mijn werk is het voor mij ook de regel dat ik 8 uur voor het werk geen alcohol meer nuttig.quote:Op maandag 5 september 2011 20:12 schreef Thaboel het volgende:
Ik zit aan de koffie op het werk. Dus ook niks voor mij
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezetenquote:Op maandag 5 september 2011 20:13 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Dus jij keek op je klokkie, zag dat je nog 8 uur tot aanvang dienst had, en gooit 15 bier naar binnen?
Mooi, niet omvallen op het appél is voldoende.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezeten
en niet uit je waffel meuren.quote:Op maandag 5 september 2011 20:18 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Mooi, niet omvallen op het appél is voldoende.
Thanks, gaat wel lukken. Het is allemaal geen raketwetenschap.quote:
Niet erger dan de CC.quote:
Ik weet het, ik zou dan vaak zat positief hebben kunnen blazen indien ik staande gehouden was. En dat bij vele miljoenen Nederlanders.quote:Op maandag 5 september 2011 20:17 schreef Esses het volgende:
[..]
Neen, ik stopte om 06:45 met drinken... heb ook op het OC gezeten
Overigens @ER, 5 bier en dan 8 uur niet drinken. Blaastest doen , lacheeee xD
Ken je het begrip roomser dan de paus? Nou... dat is onmogelijk... Hij was dus waarschijnlijk de paus.quote:
Positief is niet zo verkeerd...quote:Op maandag 5 september 2011 20:21 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Ik weet het, ik zou dan vaak zat positief hebben kunnen blazen indien ik staande gehouden was. En dat bij vele miljoenen Nederlanders.
Negatief is erger.quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Positief is niet zo verkeerd...Dan mag je doorrijden (A).
Positief is toch dat je te veul geblazen hebt? negatief wanneer je door mag gaan?quote:Op maandag 5 september 2011 20:22 schreef Esses het volgende:
[..]
Positief is niet zo verkeerd...Dan mag je doorrijden (A).
Het is wel raketwetenschap om bij mijn colleges geomicrobiologie (mijn eerste cursusquote:Op maandag 5 september 2011 20:20 schreef Vortix het volgende:
[..]
Thanks, gaat wel lukken. Het is allemaal geen raketwetenschap.
quote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Positief is toch dat je te veul geblazen hebt? negatief wanneer je door mag gaan?
LB koffie drinkenquote:Op maandag 5 september 2011 20:23 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Het is wel raketwetenschap om bij mijn colleges geomicrobiologie (mijn eerste cursus) wakker te blijven.. tips
?
LB koffie is minimaal 2 uur oud.quote:
Nu ja, ben nog nooit staande gehouden, dus het zal welquote:
Geld?quote:Op maandag 5 september 2011 20:26 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Nu ja, ben nog nooit staande gehouden, dus het zal wel
Ja, in Brazilië eens staande gehouden, echter werkte die bekende truc goed
Juist, tussen je documenten een biljet van 50 Reais erin en je zat goed.quote:
quote:
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.quote:
Ik stel je teleur.. het spijt mequote:
Hm. Okdan, als jij het zegt. Iets zegt me dat ik dan geen rechtgeaarde student benquote:Op maandag 5 september 2011 20:34 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Je moet het leren drinken. Net als je dat ooit met bier hebt moeten doen.
Als rechtgeaarde student hoor je zowel bier als koffie lekker te vinden!!!!
Ik vind het ook niet lekker en drink het eigenlijk alleen als ik moet (lees: als ik op minder dan vier tot vijf uur slaap per nacht aan het functioneren ben).quote:
Daarom, Ein Heller und ein Batzen!!quote:Op maandag 5 september 2011 22:25 schreef samthegreat5 het volgende:
Und alle augen blitzen hell!!
Der deutsche Jüngling, fromm und stark,
Beschirmt die heil'ge Landesmark.
En het lied is al meer dan 170 jaar oudquote:Op maandag 5 september 2011 22:27 schreef samthegreat5 het volgende:
Fest, steht und treu die wacht. DIE WACHT.. AM.. RHEIN!!!
Die mars zit al 1 week in m'n kop..
Jep. Altijd leuk hoe mensen bij het horen van dat soort Duitse marsen/liederen altijd denken aan WW2 en Nazi'squote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Heel mooi liedquote:Op maandag 5 september 2011 22:28 schreef Clan het volgende:
[..]
En het lied is al meer dan 170 jaar oud
Neeee.. je hebt het zo net verlengd met 2 wekenquote:
Op muizenjacht in Osdorp. Naja schappen leeghalen en schoonmakenquote:Op maandag 5 september 2011 22:39 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Vertel
Ik ga alvast tukje doen. Morgen weer vroeg op, hiephoi.
Jep, inclusief kannonsschoten. Tschaikovsky.quote:Op maandag 5 september 2011 22:47 schreef Clan het volgende:
De ouverture 1812 kennen jullie toch ook wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |