Donequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Kan iemand hier even een nieuw topic herkenningsquiz aanmaken? hier gaat het even niet
nee, maar wel een emo-lamaquote:
Hier is ze wat liever (ligt ze weer om geaaid te wordenquote:
Dat is MIJN hamerteenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Een teen.. NEEEE
Oja, lieve poes
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Braamyo het volgende:
Koop ik een lamp bij de ikea... mag je raden water niet bij zit... jawel dat gloeilamp ding deel dat licht geeft.... FUCKING HELL !
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappen..
Ha-haquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ik ga pitten mensen, später!
Net zo kut als alle momenten na de lunch.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:30 schreef Braamyo het volgende:
Ieder moment voor het middag eten is gewoon kut om te speedmarsen
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef Lotusss het volgende:
Filmpje is meer in het straatje van Esses
Gelukkig kan dat op meer manieren dan met speedmarsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef Braamyo het volgende:
@ cobra, ik snap nooit dat er mensen zijn die defensie ingaan en zichzelf van tijd tot tijd niet fysiek willen prikkellen.
Na jaren in dienst en kinderen gaat dat toch echt minder prikkelenquote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef Braamyo het volgende:
@ cobra, ik snap nooit dat er mensen zijn die defensie ingaan en zichzelf van tijd tot tijd niet fysiek willen prikkellen.
op het moment dat je een afgestompte pax bent met tenminste 25 jaar ervaring dan is jou prikkelmomentje het voorwaardschreeuwen en schoppen van de lui die voorwaards moeten gaanquote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Clan het volgende:
[..]
Na jaren in dienst en kinderen gaat dat toch echt minder prikkelen
Als onderofficier heb je natuurlijk een heel ander takenpakket dan een manschap, je draagt juist zorg en verantwoordelijkheid voor je manschappen, dat is juist een mentale prikkel die je over moet kunnen brengen op je manschappen.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
op het moment dat je een afgestompte pax bent met tenminste 25 jaar ervaring dan is jou prikkelmomentje het voorwaardschreeuwen en schoppen van de lui die voorwaards moeten gaan
Wat je over hebt mag je gerust opsturenquote:Op woensdag 7 september 2011 16:45 schreef ErwinRommel het volgende:
Vanavond een heerlijke shephards-pie maken
Of je komt het halen en we drinken een HJquote:Op woensdag 7 september 2011 16:49 schreef Clan het volgende:
[..]
Wat je over hebt mag je gerust opsturen
En dan staat Esses langs de weg te controleren met een blaastestquote:Op woensdag 7 september 2011 16:50 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Of je komt het halen en we drinken een HJ
quote:Op woensdag 7 september 2011 16:59 schreef Clan het volgende:
[..]
En dan staat Esses langs de weg te controleren met een blaastest
En nogsteeds fysiek een uitstekend voorbeeld voor ze bent.quote:Op woensdag 7 september 2011 16:29 schreef Clan het volgende:
Als onderofficier heb je natuurlijk een heel ander takenpakket dan een manschap, je draagt juist zorg en verantwoordelijkheid voor je manschappen, dat is juist een mentale prikkel die je over moet kunnen brengen op je manschappen.
Die speedmars grappen die jij uithaalt wil ik niet eens aan denken...quote:Op woensdag 7 september 2011 18:14 schreef Braamyo het volgende:
[..]
En nogsteeds fysiek een uitstekend voorbeeld voor ze bent.
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?quote:Op woensdag 7 september 2011 18:23 schreef Braamyo het volgende:
Ik verwacht ook niks anders van iemand met jou dienst ervaring en leeftijd
Sidenote: Mijn sarge loopt mij er gewoon uit
hehe.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
[..]
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?
Overigens heb ik dat echt een keer gedaan dat midden op het square staan. Ik moest toen met mijn club een mars van iets van 15 km lopen en die lui gingen steeds sneller lopen, ze probeerden mij stuk te lopen. Tot we op de kazerne aankwamen en ik ze afmarcheerde naar het "plein". Waar ik in het midden ging staan en het circus liet looppassen tot ze her en der uitplokten.
Voor kluster vier bestaad deze nog als onderdeel van de fit-eisen. Bij cluster 3 weet ik het niet en bij 2 zit die sowieso niet meer.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:30 schreef AchJa het volgende:
Bestaat de eis 21 minuten voor 3 km speedmars nog steeds? Of is dat ondertussen ook alweer veranderd?
Neej, wat is dat? Wanneer is dat? En vertel me meer !quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
Wel eens meegedaan aan de Gen. Maj. Bartels Beker?
Sorry, Luitenant-Generaal Bartels beker was het.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:43 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Neej, wat is dat? Wanneer is dat? En vertel me meer !
Ah, okee. Voorheen was dat volgens mij gewoon een defensiebrede eis, ik heb het iig vaak zat mogen doen. Hij zat ook in de DUP test.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:42 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Voor kluster vier bestaad deze nog als onderdeel van de fit-eisen. Bij cluster 3 weet ik het niet en bij 2 zit die sowieso niet meer.
Uh, nee.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:39 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
hehe.
Maar goed, het waren dan ook artjeristen toch?
Wel eens meegedaan aan de Gen. Maj. Bartels Beker?
Klopt! Die speedmars van 3 km in 21 minuten was toen standaard!quote:Op woensdag 7 september 2011 18:46 schreef AchJa het volgende:
[..]
Ah, okee. Voorheen was dat volgens mij gewoon een defensiebrede eis, ik heb het iig vaak zat mogen doen. Hij zat ook in de DUP test.
Correct.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:19 schreef AchJa het volgende:
[..]
Die speedmars grappen die jij uithaalt wil ik niet eens aan denken...
Ik ga wel op het midden van het square staan en roepen looppas mars en hoofd der colonne links etc.
Helemaal met je eens.quote:Op woensdag 7 september 2011 18:55 schreef Braamyo het volgende:
@ ER, Ik vind het idee achter een cluster verdeling best owkay. Alleen zou ik het meer willen zien richting een Cluster 2 en 4. En 3 en 1 gewoon afschaffen.
Daarnaast is het natuurlijk ridicuul dat mannen en vrouwen verschillende conditie proef eisen hebben. Maar dezelfde fit-eisen.
Los daarvan is iedereen in het leger een persoon, dus niks man of vrouw. Iedereen moet gelijk zijn en gelijke eisen hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |