Donequote:Op dinsdag 6 september 2011 22:15 schreef Clan het volgende:
Kan iemand hier even een nieuw topic herkenningsquiz aanmaken? hier gaat het even niet
nee, maar wel een emo-lamaquote:
Hier is ze wat liever (ligt ze weer om geaaid te wordenquote:
Dat is MIJN hamerteenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:23 schreef samthegreat5 het volgende:
Een teen.. NEEEE
Oja, lieve poes
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:41 schreef Braamyo het volgende:
Koop ik een lamp bij de ikea... mag je raden water niet bij zit... jawel dat gloeilamp ding deel dat licht geeft.... FUCKING HELL !
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappenquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:48 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
In Zweden is het altijd zo licht, daar heb je geen lampen nodig, alleen die kappen..
Ha-haquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:49 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Pas op met wat je zegt, anders moet ik je zo afkappen
Slaap lekker!quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:17 schreef samthegreat5 het volgende:
Nou ik ga pitten mensen, später!
Net zo kut als alle momenten na de lunch.quote:Op woensdag 7 september 2011 07:30 schreef Braamyo het volgende:
Ieder moment voor het middag eten is gewoon kut om te speedmarsen
Die is er niet meerquote:Op dinsdag 6 september 2011 23:53 schreef Lotusss het volgende:
Filmpje is meer in het straatje van Esses
Gelukkig kan dat op meer manieren dan met speedmarsen.quote:Op woensdag 7 september 2011 10:01 schreef Braamyo het volgende:
@ cobra, ik snap nooit dat er mensen zijn die defensie ingaan en zichzelf van tijd tot tijd niet fysiek willen prikkellen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |