Dank Clan (en de anderen ook natuurlijk)quote:Op dinsdag 6 september 2011 19:35 schreef Clan het volgende:
@Cobra
Bij deze nog gefeliciteerd met je jubileum bij de baas.
Werk je ook al die tijd bij de luchtmacht?
Voor de medaille van trouwe dienst telde je dienstplicht ook mee, ik weet niet of dat tegenwoordig nog steeds is, maar ik kreeg na 10 jaar al brons en na 22 jaar zilver.
Mooi lijkt me dat.. om dat een keer live mee te maken, die kanonschoten.quote:Op maandag 5 september 2011 22:53 schreef Clan het volgende:
[..]
Mooi is dat toch, op 12 minuut 36 hoor je ze beginnen;
Ik heb dit stuk één keer live met kanonnen mogen aanzien.
11AfdRa werkt regelmatig aan de uitvoering van dat stuk mee,quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:25 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Mooi lijkt me dat.. om dat een keer live mee te maken, die kanonschoten.
Ah, cool. 'k zal is kijken of er ergens nog een concertprogramma is met die ouverture.quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:28 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
11AfdRa werkt regelmatig aan de uitvoering van dat stuk mee,
quote:Op dinsdag 6 september 2011 20:29 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ah, cool. 'k zal is kijken of er ergens nog een concertprogramma is met die ouverture.
Mietje. Mijn wekker gaat om 0500.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Thaboel het volgende:
AAARGH@!#$%#@! Morgen om half 7 me bed uit![]()
School begint minder leuk te klinken
Gij krijgt er voor betaald, bij mij kost het geldquote:
Als jij alle schoolkosten zou moeten dokken piep je wel anders.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:34 schreef Thaboel het volgende:
[..]
Gij krijgt er voor betaald, bij mij kost het geld
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:36 schreef samthegreat5 het volgende:
Ik ga normaal om kwart voor 6 m'n bed uit om om half 7 op de trein te stappen Thaboeltje!
Idem. Om 0515 wekt mijn kamerbediende mij voorzichtig.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:38 schreef AchJa het volgende:
[..]
Mijn wekker gaat ook elke ochtend, ik hoor hem alleen nooit.
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:40 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Idem. Om 0515 wekt mijn kamerbediende mij voorzichtig.
Meestal is het de geur van de full breakfast die zij binnen brengt die mij wakker maakt,
Nee, nee! Het is niet wat je denkt!quote:
Maandag morgen 04:00 m'n nest uit om optijd op de kazerne te kunnen komen, rest van de week 07:00... ik denk dat jij het nog best soepel hebtquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:30 schreef Thaboel het volgende:
AAARGH@!#$%#@! Morgen om half 7 me bed uit![]()
School begint minder leuk te klinken
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:45 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Nee, nee! Het is niet wat je denkt!
Maitje maak ik pas om 0520 wakker.
Gesoes, 0400quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:46 schreef Braamyo het volgende:
[..]
Maandag morgen 04:00 m'n nest uit om optijd op de kazerne te kunnen komen, rest van de week 07:00... ik denk dat jij het nog best soepel hebt
Echt niet!!quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:47 schreef samthegreat5 het volgende:
[..].. die slaapt vastgeketend in de kelder zeker.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
Zo'n teleurstelling?quote:
Ja, ik had het niet moeten verklappen.quote:
Dat kan ik me indenken.quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:55 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Nee; hij is getraumatiseerd for life
quote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar kwamen die blauwe striemen dus van waar ze over vertelde..
Wees maar niet bang: we geven je niet aan hoor.
Ik had vorig jaar een kraker in mijn groep en die had ook een keer striemen op z'n benenquote:Op dinsdag 6 september 2011 21:59 schreef samthegreat5 het volgende:
Daar kwamen die blauwe striemen dus van waar ze over vertelde..
Wees maar niet bang: we geven je niet aan hoor.
Ik heb geen kelder.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:03 schreef samthegreat5 het volgende:
Ook onder handen genomen door Cobra..
Hij verzamelt ze vast in z'n kelder.
Hm, hoeveel mensen passen daarin?quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder.
Alleen een berging.
Staand 25 denk ik.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Hm, hoeveel mensen passen daarin?
Wij hebben ook een berging. En een zolderkamertje.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:06 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Ik heb geen kelder.
Alleen een berging.
Ik leid daaruit af dat je er graag zou zijnquote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef Lotusss het volgende:
[..]
Wij hebben ook een berging. En een zolderkamertje.
ErwinRommel is op dat zolderkamertje. Ik niet.
Nope. Da's het mannenhol.quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:09 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Ik leid daaruit af dat je er graag zou zijn?
Correct!quote:Op dinsdag 6 september 2011 22:10 schreef samthegreat5 het volgende:
[..]
Oh.. I seee.
Vrouwen moeten dus uit mannenhollen blijven.
Leena,quote:
Die ligt weer bij mij op bedquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |