Heeft iemand dit interview nog? Lijkt me best interessant om te lezen/kijken.quote:Vind nog dat Rene het lang heeft volgehouden. Na het zien van die documentaire kreeg ik het gevoel dat Rene iemand is die het liefst de hele dag binnen zit zonder iemand te zien. Denk dat hij best wel opzag tegen de opnames van VI.
Wilfred zei ook eens dat als Rene om 4 uur een afspraak heeft hij verder niets kon doen omdat ie zich mentaal moest voorbereiden.
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tompsv neem ik voorlopig niet meer serieus
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.
Mag ik toch vinden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.
De ene persoon is de andere niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Heeft ook niets met fysieke oververmoeidheid te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ene persoon is de andere niet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef Pranjicc het volgende:
Genee lacht weer keihard om zichzelf op VI Radio
Al ligt 'ie heel de week in bed. Dan kan die nog oververmoeid zijn. Beetje makkelijk oordelen. Je weet niet wat er in z'n hoofd allemaal speelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terug
Ja, oké ik snap het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jah, weet ik veel.
Eerste post: RIP
Tweede: zonder Rene is VI niks.
Hmm ik ook.. is alles al geweest?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK ik zet net VI Radio aan, maar ben dus te laat...
Hopelijk gewoon Koert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:20 schreef Toad het volgende:
@Paxcon: Ja, ze zijn op zoek naar een vaste vervanger voor de komende tijd.
Ik ook, maar dat was voordat ik wist dat hij niet meer terug zou komen. Zag het maar als tijdelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:23 schreef alf89 het volgende:
Laat Koert maar mooi zitten. Vond hem erg vermakelijk. Ik miste Gijp totaal niet.
Gijp neemt een mediabreak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven? Wat is er aan de hand?
Niks oververmoeid, nog geen uitzending gemist sinds Sport aan Tafel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Johan eigenlijk een grotere held dan vd Gijp...
De zus van Hans Kraaij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Confetti het volgende:
Als ze maar niet met Emile ofzo aan komen zetten. Dan maar Koert.
Of Hans Kraay
Gijp neemt een break (denkt er over een paar weken weer bij te zien), de media-aandacht werd hem teveel en zoekt rust in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven? Wat is er aan de hand?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef marcodej het volgende:
"Ik denk dat Hans niet wil, die vindt het helemaal niet leuk om te komen... Hahahaha"
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechte spel van Manolev heeft eindelijk slachtoffers gemaakt.
Vanavond geen vi. Staat ook op de website.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
Hoezo staat er overal dat er vanavond om 22:20 voetbal international komt? Wilfried :p zei maandag toch?
quote:René van der Gijp staakt voorlopig werkzaamheden Voetbal International
René van der Gijp heeft besloten zijn werkzaamheden voor het programma Voetbal International bij RTL 7 (en Radio 538 bij 'Evers Staat Op') voorlopig uit te stellen. Dat heeft zijn management SportPromotion vandaag bekendgemaakt.
"René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid", zo meldt zaakwaarnemer Esther Goergen. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie."
"Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen."
De afgelopen twee uitzendingen van Voetbal International was René van der Gijp al niet te zien. Hij werd toen vervangen door Koert Westerman. Vanavond (2 september 2011) is er geen uitzending.
dat gevoel had ik nou ook dit seizoen... maarja achteraf gelul ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat er aan te komen ben ik bang.
Er werd gevraagd om een samenvatting en bovendien weten we nu hoe de zaakwaarnemer van René eruit ziet!quote:
Gijp is psychisch niet 100% is wel gebleken uit interviews en een documentaire. Zelfs zo erg dat hij soms maanden zijn huis niet uit durfde te gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef The_Avatar het volgende:
rofl 2 dagen werken in de week is wel erg zwaar hoor!
René zou zeggen: "Te oud.."quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om een samenvatting en bovendien weten we nu hoe de zaakwaarnemer van René eruit ziet!
[ afbeelding ]
studio ajaxquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop overigens op Keje Molenaar als vaste vervanger voor een kritische noot aan tafel
Maak er maar een grapje over.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef PIETR het volgende:
Te moe zijn om twee keer in de week een paar uurtjes over voetbal te lullen
En anders wel voor de humor. De grappen vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop overigens op Keje Molenaar als vaste vervanger voor een kritische noot aan tafel
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 15:48:35Ik vind heel heel erg jammer dat van der Gijp nu even niet in VI. kan plaats nemen maar hoop echt dat hij heel snel weer TOP fit is #Topvent reageer retweet
Dat zou er idd ook mee te maken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Het overlijden van Korbach zal er misschien ook wel iets mee te maken hebben.
Kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Het overlijden van Korbach zal er misschien ook wel iets mee te maken hebben.
Nigga what?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een vervanger moet wel verstand van voetbal hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gert Jacobs zou leuk zijn!![]()
Heeft niet zoveel verstand van voetbal, maar wel een humoristische insteek.
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gert Jacobs zou leuk zijn!![]()
Heeft niet zoveel verstand van voetbal, maar wel een humoristische insteek.
Zet Gert Jacobs achter een tv, laat hem een paar wedstrijdjes kijken. Je zult zien dat hij met zijn observaties meerdere lachers op zijn hand krijgt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Een vervanger moet wel verstand van voetbal hebben.
Misschien wil hij elke week thuis een filmpje van 5 minuten in elkaar draaien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Van der Gijp wil graag thuis zijn.
Niks mis mee
En als hij 5 voetbalwedstrijden heb gezien achter elkaar dat hakt er wel in.
Van de Gijp hoeft niet per definitie depressief te zijn. Als VI iets is waar hij iedere week erg tegen op ziet dan kan hem dat mentaal slopen en zou het heel goed kunnen dat hij echt oververmoeid is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef SomePerson het volgende:
De meest depressieven lijken vaak heel gelukkig...
Vind het kut voor hem, maar ik vind het niet zo'n gemis in het programma. Ik vond Gijp toch vooral iemand waar iedereen al om lacht als hij zelf maar lacht. Dan beter die Koert.
Er zijn gesprekken gaande met ene Jack van G. uit A.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de vervanger maar niet Harry Vermeegen is.
als die man praat dan hoor je de dood door de bomen waaienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef YazooW het volgende:
aub Kieft als vervanger![]()
[ afbeelding ]
Zit op mn phone ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:23 schreef msnk het volgende:
[..]
Er staat voorlopig in de TT, jij dacht ze gaan hem resurrecten?
Moe, hoe komen ze er bij man. Van op de bank liggen worden mensen toch niet moe?quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:58 schreef Heufd het volgende:
Zonde man. VI zonder Gijp is toch een stuk minder. Behalve zijn komische insteek kan hij ook heel duidelijk analyses geven. Hoop dat 'ie er snel bovenop komt.
Oververmoeidheid en depressie zijn vaak moeilijk te scheiden. Het is een misvatting om te denken dat je van niks doen niet (over)vermoeid kunt raken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:04 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Moe, hoe komen ze er bij man. Van op de bank liggen worden mensen toch niet moe?
Zeg nu gewoon dat hij depressief is, ben je tenminste eerlijk.
Hij stond Keje wel een beetje in de weg hoor ik had graag meer grappen van zijn hand gehoord.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef Gauner het volgende:
Koert erin houden, deed het meer dan aardig de laatste twee uitzendingen.
Keje had zijn papiertje vol dijenkletsers al klaar liggen, maar hij kwam er niet tussen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:13 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij stond Keje wel een beetje in de weg hoor ik had graag meer grappen van zijn hand gehoord.
Hier gaat het natuurlijk helemaal niet om.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef PIETR het volgende:
Heb je geen touchscreen? Kun je de TT slepen zodat je hem helemaal ziet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:02 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Zit op mn phone ...dan kun je niet de hele TT zien ...
Je vriend Matthijs van Nieuwkerk komt terug, met een baard.quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:42 schreef Falco het volgende:
Nooooh, geen Gijp de komende tijd. Het nieuwe TV-seizoen wordt een stuk minder leuk zo.
Jij bent echt waardeloos.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef PIETR het volgende:
Mee eens!quote:Op vrijdag 2 september 2011 17:12 schreef Gauner het volgende:
Koert erin houden, deed het meer dan aardig de laatste twee uitzendingen.
Moet jij eens de hele dag dingen gaan rechtleggen in je huis. Dan spreek je niet meer over moeheid.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef PIETR het volgende:
Ik zou verwachten heel veel, maar ik denk eigenlijk maar heel weinig. Ook als je de laatste twee uitzendingen weer ziet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:35 schreef Jivis het volgende:
Ben wel benieuwd of dit invloed gaat hebben op de kijkcijfers.
Nee hoor! Is er tenminste wat te zien op tv! En voor de mensen die niet willen kijken, dan kijk je lekker nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef TLC het volgende:
Ik las dat VI vanaf januari waarschijnlijk elke werkdag op tv komt, is dat niet een beetje teveel van het goede ?
De beruchte overkill. Bij VI Oranje was het leuk tijdens een WKsfeer.quote:Op vrijdag 2 september 2011 18:53 schreef TLC het volgende:
Ik las dat VI vanaf januari waarschijnlijk elke werkdag op tv komt, is dat niet een beetje teveel van het goede ?
Schijnt hij ook weleens gedaan te hebben als hij moest spelen.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:05 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Hij is toch aan het rusten op zijn bank ={
Waarom? Meeste mensen moeten 40 uur of meer daadwerkelijk werken.quote:
Hmm die docu nooit gezien. Nja wel kut dat ie er ff een tijdje uit is. Koert en hansie kan ook een leuke combi zijn. Die Keje hoeft echt niet meer terug te komenquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:42 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Gijp is psychisch niet 100% is wel gebleken uit interviews en een documentaire. Zelfs zo erg dat hij soms maanden zijn huis niet uit durfde te gaan.
Keje kan/mag niks zeggen, dat blijkt wel. Die man heeft gewoon geen mening.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die docu nooit gezien. Nja wel kut dat ie er ff een tijdje uit is. Koert en hansie kan ook een leuke combi zijn. Die Keje hoeft echt niet meer terug te komen
http://beta.uitzendinggem(...)96-rene-van-der-gijpquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:12 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Hmm die docu nooit gezien. Nja wel kut dat ie er ff een tijdje uit is. Koert en hansie kan ook een leuke combi zijn. Die Keje hoeft echt niet meer terug te komen
Daarom juist, lekker weg blijven. Benieuwd wat ze maandag erover zeggenquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:14 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Keje kan/mag niks zeggen, dat blijkt wel. Die man heeft gewoon geen mening.
Wordt Koert nu de vaste vervanger van Gijp? Vind hem best wel ok eigenlijk
Zolang Hansie maar niet wekelijks terug komtquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:15 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Daarom juist, lekker weg blijven. Benieuwd wat ze maandag erover zeggen
Dat vind ik ook niet erg. Nja ff die docu kijken van de KROquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang Hansie maar niet wekelijks terug komt
Heb je een link?quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Dat vind ik ook niet erg. Nja ff die docu kijken van de KRO
In de Troskompasquote:Op vrijdag 2 september 2011 18:56 schreef msnk het volgende:
[..]
Nee hoor! Is er tenminste wat te zien op tv! En voor de mensen die niet willen kijken, dan kijk je lekker niet
Maar dit lijkt mij onzin, waar had je dit gelezen?
Oh, bedoel je soms VI-Oranje nadat het seizoen afgelopen is of zo?
Thxquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:19 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
http://www.hollanddoc.nl/(...)edia:program:9329712
Ja dat snap ik dus ook nietquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:32 schreef Eenskijken het volgende:
en waarom is er geen VI vandaag?Kan toch prima naast oranje..
npquote:
hij wa toch een prima gast ??quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:47 schreef Pranjicc het volgende:
Geenstijl: "We hebben begrepen dat die jakhalsmalloot uit het oosten gelukkig nooit meer mag terugkomen."
Huh, weten jullie daar meer van? Ik vind Erik juist een van de leukste.
http://www.geenstijl.nl/m(...)p_ziek_zwak_mis.html
Niks mis met Hansie.quote:Op vrijdag 2 september 2011 19:17 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Zolang Hansie maar niet wekelijks terug komt
Klopt. Was het ook even zat.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hugo Borst had ongeveer het zelfde, is het niet?
Het hele topic staat al dat dit niks lichamelijks isquote:Op vrijdag 2 september 2011 19:28 schreef Eenskijken het volgende:
WTF rene doet toch af en doe een lezenkje, staat elke dag pas laat op enzo.. Ik denk niet dat ie 40 uur in de week werkt. en toch oververmoeid?
Op uitzending gemist zekerquote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Trekrecord het volgende:
Volgens mijn info is er gewoon een VI om 22:20 - 23:50
Dus ik weet niet door wie jullie misleid zijn
Door een zeer onbetrouwbare bron, Wilfred Genee o.i.d.. Hij zei dat i.v.m. Nederland-San Marino er geen uitzending was.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:23 schreef Trekrecord het volgende:
Volgens mijn info is er gewoon een VI om 22:20 - 23:50
Dus ik weet niet door wie jullie misleid zijn
Dood van Kobach zou de druppel geweest zijnquote:Johan Derksen maakt zich grote zorgen om Van der Gijp
Johan Derksen maakt zich ernstige zorgen om tafelgenoot René van der Gijp. De zaakwaarnemer van René liet vandaag weten dat de oud-voetballer voorlopig niet meer aanschuift bij het RTL7 programma VI
Derksen vertelt aan de locale omroep RTV Rijnmond dat hij bang is dat Van der Gijp wel eens heel lang uit de roulatie zou kunnen zijn. Volgens Derksen is het belangrijk dat een arts naar de fysieke gesteldheid van René kijkt. De oud-voetballer was al twee weken niet meer in het tv-programma VI aangeschoven.
Te veel hooi op zijn vork
Zaakwaarnemer Esther Goergen van Sport-Promotion meldt dat René teveel hooi op zijn vork heeft genomen. 'Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie. Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen.'
Behalve het praatprogramma Voetbal International stopt Van der Gijp voorlopig ook met zijn column in het programma 'Evers staat op' op Radio 538.
(Redactie)
Hij is dan ook niet oververmoeid of overwerkt zoals vanmorgen in de krant stond. Hij is depressief.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:43 schreef wolferl het volgende:
Teveel hooi op z'n vork?
Ik denk dat een gemiddelde Nederlander meer werkt als v/d Gijp doet.
Maar goed, vond het altijd al een depri figuur.
Een leven als kluizenaar, ik weet wat het is.
Gertjequote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef gebruikersnaam het volgende:
Wel erg jammer dat gijp er voorlopig niet bij is.
Dan maar zijn fietsende alter ego uit tour du jour uitnodigen
Dan zie je hem niet meer terug.quote:Op vrijdag 2 september 2011 22:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Hij is dan ook niet oververmoeid of overwerkt zoals vanmorgen in de krant stond. Hij is depressief.
Ik zou niet weten waarom niet. Dit is niet de eerste keer dat het gebeurt.quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:20 schreef Roffamannetje het volgende:
zoals ze in die docu zeggen; hij houdt niet van verrassingen
Heb het een maand geleden al eens letterlijk gezegd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:23 schreef Zipportal het volgende:
Mensen die nu opeens alles van te voren al zagen aankomen.Als Gijp zwanger was, zagen jullie het nog aankomen. "Kijk dat buikje"
![]()
quote:Op dinsdag 9 augustus 2011 20:19 schreef Stokstaart het volgende:
Gijp kapt er eerdaags mee, let maar op.
Nice one.quote:Op vrijdag 2 september 2011 23:28 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Heb het een maand geleden al eens letterlijk gezegd.
[..]
Toen zei die ook al 'dat kan toch niet'quote:
Is toch anders. Hugo Borst was klaar met tv en koos er zelf voor om met zijn media optredens te stoppen. Maar het was niet zo dat ie psychisch onstabiel was zoals Rene van der gijp wel is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 20:19 schreef Nieuwschierig het volgende:
Hugo Borst had ongeveer het zelfde, is het niet?
Nou.. Hugo kan ook niet zonder zijn dagelijkse antidepressiva.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:04 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Is toch anders. Hugo Borst was klaar met tv en koos er zelf voor om met zijn media optredens te stoppen. Maar het was niet zo dat ie psychisch onstabiel was zoals Rene van der gijp wel is.
Net nog een interviewtje met Gert gelezen in de vara-gids. Hij is fan van Linda de Mol en Guido Weijers.quote:
Wat een bullshitquote:Op zaterdag 3 september 2011 00:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Maar goed, Gijp is natuurlijk wel een slappe zak. Ook als je ziet hoe hij dat oplost met zijn kinderen e.d.. Die gast denk volgens mij écht alleen aan zichzelf, volgens mij was hij vroeger ook enigst kind en dat kan je merken..
Waarom dan? Ik ben wel een fan van Van der Gijp en heb ook totaal geen hekel aan hem, dus ga me ajb niet als een Gijp-basher zienquote:
Denk niet dat wij daar hier over kunnen oordelen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:11 schreef ZuidGrens het volgende:
Nadeel als je zoals Van der Gijp altijd vrolijk overkomt je veel meer in de schijnwerpers staat wanneer je niet goed in je vel steekt...
In mijn omgeving zie ik ook wel eens mensen die áltijd vrolijk zijn, meestal heb ik het idee dat diegene juist zwaar depressief zijn...
Maar goed, Gijp is natuurlijk wel een slappe zak. Ook als je ziet hoe hij dat oplost met zijn kinderen e.d.. Die gast denk volgens mij écht alleen aan zichzelf, volgens mij was hij vroeger ook enigst kind en dat kan je merken..
Weet ik allemaal niet, maar ik krijg toch een beetje een naar gevoel bij Gijp als ik er zo eens goed over nadenk. Beetje schone schijn allemaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Die kinderen zijn ook meer 'projecten van zijn vriendin' zei hij toch? Gijpie is niet zo'n familieman.
Lekker als je vader zoiets roept.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:20 schreef DrDentz het volgende:
Die kinderen zijn ook meer 'projecten van zijn vriendin' zei hij toch? Gijpie is niet zo'n familieman.
Ben wel benieuwd hoe Gijpie het gaat brengen als hij weer op TV komt..quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:22 schreef Saavedra het volgende:
Derksen zei het al bij Rijnmond, Gijp heeft wel vaker van zulke inzinkingen gehad. Dat hoort gewoon bij hem, heel vervelend.
Laat gaan joh, zoiets.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Gijpie het gaat brengen als hij weer op TV komt..
Uitsmijtertje eten toch?quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:36 schreef tochweerhenk het volgende:
Benieuwd of Gijp een stukje in de VI heeft Woensdag.
Hij vertelde nog lachend dat hij periodes heeft gehad dat hij maanden zijn huis niet uitdurfde. Natuurlijk voelt hij dit niet echt zo, maar hij lost alles met lachen op vandaar dat hij zich waarschijnlijk ook altijd zo ongemakkelijk voelt bij persoonlijke vragen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:26 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Gijpie het gaat brengen als hij weer op TV komt..
Manisch depressief. Dan heb je periodes dat je alleen lol wilt trappen, alles aan kunt. En depressieve perioden waarin je bij wijze van spreken je nest nog niet je nest uit kan komen.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:47 schreef RandyMcRanderson het volgende:
Ik denk ook dat het moeilijk voor hem zal worden om straks weer voor het eerst aan te schuiven bij VI. Het zou een beetje ongemakkelijk zijn als hij alsof er niks gebeurt is direct weer de clown uit gaat lopen hangen. Ik heb die profiel documantaire vandaag ook weer bekeken, erg aparte man. Aan de ene kant wil hij geen mensen om zich heen hebben en zo min mogenlijk prikkels binnenkrijgen op een dag als ware hij autistisch, en aan de andere kant heeft hij het land doorgereisd met zijn jomanda lied en is hij week in week uit de gangmaker bij vi en komt hij over als een feestnummer. Moeilijk om die man in te schatten.
Eens en daarnaast ook nog eens financieel onafhankelijk. De beste man heeft eigelijk met totaal niets te maken waar 99% van de wereld mee kampt puur om rond te komen. Dingen als je rekening met stress betalen omdat je niet/nauwelijks rond komt, ouders die hun kinderen alles willen geven maar niet kunnen, een kut baan hebben. Ik studeer geen pshygology maar als je ook nog hoort dat hij vroeger alles kreeg, met de taxi naar school ging kan je niet anders stellen dat hij nooit te maken heeft gehad met weerstand of iets negatiefs. Het is ook niet voor niets dat iedere collega prof zegt dat hij veels te weinig uit zijn carriere gehaald heeft doordat het hem geen reet interreseerde. Laten we eerlijk zijn als deze man niet van die droge grappen maakte op tv had iedereen allang schande van hem gesproken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 00:18 schreef ZuidGrens het volgende:
[..]
Waarom dan? Ik ben wel een fan van Van der Gijp en heb ook totaal geen hekel aan hem, dus ga me ajb niet als een Gijp-basher zien
Maar bijv. met zijn kinderen doet hij toch ook alleen de 'leuke' dingen? Begreep ik i.i.g. uit die documentaire bij KRO Profiel (af en toe ff voetballen met dat jonge zoontje van 'm) maar de opvoeding laat hij aan de moeder over. Daarnaast wil hij ook niemand in zijn huis hebben (dus ook niet zijn geliefde en/of kinderen) omdat hij niet met anderen samen kan leven. Dan zit er toch echt iets goed mis.
Maar goed, ik weet uiteraard niet hoe het echt zit. Toch vind ik het lastig om voor te stellen, je hebt een vriendin, twee zoons, een mooi huis, een wereldbaan en nog raak je depressief. Het is maar goed dat Gijp zo goed kan voetballen en vertellen, als hij een simpele kantoorslaaf geweest zou zijn dan lag hij nu in de goot (of erger) vrees ik.
Toch zijn er mensen (in tv-land) die nog veel en veel meer doen en het wél aan kunnen. DWDD presenteren lijkt me bv veel erger. Misschien niet zo lang op de buis per uitzending, maar wel 5 dagen in de week.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt me sowieso mee dat Genee en Derksen het nog vol houden, vooral Genee moet komende zomer ff oppassen (VI Oranje + Tour du Jour). Meestal krijg je in een rustige periode, na een periode vol stress, de deksel keihard op je neus.
Haha. Ik herken zijn periodes. Enige voordeel voor hem is dat hij ook echt 2 maanden rustig aan kan doen omdat hij financieel onafhankelijk is en eigenlijk kan doen en laten wat hij wilt en wij na een week of wat toch weer halve daagjes moeten werken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:25 schreef Quyxz_ het volgende:
Interessant om jullie analyses hier te lezen.
De ene persoon is de ander niet, maar ik verbaas me echt dat mensen dat aan kunnen. Waarschijnlijk omdat ze door continu bezig te zijn niet eens beseffen wat ze overkomt. Daarom zei ik al; vaak als je ff rust hebt, dan komen de consequenties van de stress.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:29 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Toch zijn er mensen (in tv-land) die nog veel en veel meer doen en het wél aan kunnen. DWDD presenteren lijkt me bv veel erger. Misschien niet zo lang op de buis per uitzending, maar wel 5 dagen in de week.
Nouja hij doet natuurlijk meer dan alleen VI, dus ik ben bang dat hij niet even 2 maanden vrij is geweest omdat VI niet op tv was.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:31 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Haha. Ik herken zijn periodes. Enige voordeel voor hem is dat hij ook echt 2 maanden rustig aan kan doen omdat hij financieel onafhankelijk is en eigenlijk kan doen en laten wat hij wilt en wij na een week of wat toch weer halve daagjes moeten werken.
Hij moet iig zijn rust pakken, maar niet alleen maar thuis blijven hangen.
Genee haalt louter voldoening uit zijn tv-optredens (aandacht) 3 jaar geleden reisden ze het hele land door en hadden (dagelijkse) opnames van Doordekken in de wc van Van der Valk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:19 schreef RemcoW23 het volgende:
Valt me sowieso mee dat Genee en Derksen het nog vol houden, vooral Genee moet komende zomer ff oppassen (VI Oranje + Tour du Jour). Meestal krijg je in een rustige periode, na een periode vol stress, de deksel keihard op je neus.
Met Gijp is het anders. Die kwam in die docu ook autistisch over qua veranderingen, dingen rechtleggen, gek worden als de controle weg is etc.. Het bezoekje van die mensen was m eigenlijk al teveel, laat staan 2 a 3x in de week VERPLICHT (kan hij ook niet tegen) VI, en nog lezingen. Die kan goed tegen dat hele VI gebeuren op hebben gezien, masker opzetten en toch maar weer gaan. Gaat ook een keer mis.
Daarbij schijnt hij dus al vaker van die inzinkingen gehad te hebben, waarbij hij tijdelijk pleinvrees heeft. Hij moet gewoon zijn rust hebben, maar ik hoop alleen niet dat hij in zijn eentje in die hut van 'm gaat malen en dingen overdenken, dan kan je nog wel eens slecht nieuws krijgen binnenkort.
Sterkte iig Rene. Wel goed dat hij eerlijk was in die docu, dan kun je er wat meer begrip voor hebben. Voor mensen die Gijp alleen van VI kennen is dit inderdaad een vreemd verhaal, aangezien hij altijd overkomt alsof niets m boeit. Integendeel zelfs.
Het scheelt denk ik ook of je werk ook echt je passie is of dat je een loonslaaf bent.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:33 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
De ene persoon is de ander niet, maar ik verbaas me echt dat mensen dat aan kunnen. Waarschijnlijk omdat ze door continu bezig te zijn niet eens beseffen wat ze overkomt. Daarom zei ik al; vaak als je ff rust hebt, dan komen de consequenties van de stress.
Het verschilt alleen per persoon, sommigen kunnen er gewoon hun hele leven mee om gaan. Nou, mooi voor ze.
Ik bedoel vanaf nu mag ie waarschijnlijk 2 maanden niets doen. En dan is niets doen ook echt niets doen in zijn geval (of af en toe ff psycholoog bezoeken kan voor hem ook geen kwaadquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Nouja hij doet natuurlijk meer dan alleen VI, dus ik ben bang dat hij niet even 2 maanden vrij is geweest omdat VI niet op tv was.
Dat laatste zorgt inderdaad sneller voor een burn-out ja. Genee lijkt er ook iedere uitzending echt zin in te hebbenquote:Op zaterdag 3 september 2011 02:34 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Het scheelt denk ik ook of je werk ook echt je passie is of dat je een loonslaaf bent.
Idd.. Zeker als je ziet hoe hij die vragen beantwoordde. Allemaal lacherig. Zoveel valt er niet te lachen als je je huis niet uit durft, maar dat doet hij gewoon om het niet te ongemakkelijk te maken. Luchtig houden, vragen ze vaak ook niet te veel door. Dan kan je het interview beter niet geven nee.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:38 schreef Stokstaart het volgende:
Begrijp eerlijk gezegd niet dat hij heeft meegewerkt aan dat item voor KRO's profiel maar op tv wegloopt als er persoonlijke vragen gesteld worden.
Ik vraag me af of Rene ooit psychologisch is onderzocht, alles in die documentaire wijst er op dat hij een psychische stoornis heeft.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd.. Zeker als je ziet hoe hij die vragen beantwoordde. Allemaal lacherig. Zoveel valt er niet te lachen als je je huis niet uit durft, maar dat doet hij gewoon om het niet te ongemakkelijk te maken. Luchtig houden, vragen ze vaak ook niet te veel door. Dan kan je het interview beter niet geven nee.
Bedoel meer dat hij er in Profiel openlijk een half uur open over durft te praten, maar als ze in VI Oranje een persoonlijk filmpje laten zien van 2 minuten met hem 20 jaar geleden hij spaansbenauwd naar buiten vlucht.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:40 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Idd.. Zeker als je ziet hoe hij die vragen beantwoordde. Allemaal lacherig. Zoveel valt er niet te lachen als je je huis niet uit durft, maar dat doet hij gewoon om het niet te ongemakkelijk te maken. Luchtig houden, vragen ze vaak ook niet te veel door. Dan kan je het interview beter niet geven nee.
Weet niet of hij zelf ook hulp heeft gezocht daarvoor. In die docu vond hij het normaal dat mensen soms het huis niet durven, want "dat heeft iedereen toch wel eens?".quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Rene ooit psychologisch is onderzocht, alles in die documentaire wijst er op dat hij een psychische stoornis heeft.
Op het ene is hij voorbereid (KRO), op het andere niet. In VI verwacht je namelijk geen persoonlijke dingen ivm sfeer aan tafel, dus dat komt voor hem onverwacht. Zou het daar dan niet aan liggen?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:44 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Bedoel meer dat hij er in Profiel openlijk een half uur open over durft te praten, maar als ze in VI Oranje een persoonlijk filmpje laten zien van 2 minuten met hem 20 jaar geleden hij spaansbenauwd naar buiten vlucht.
2 totaal verschillende reacties die idd het ergste doen vermoeden aangaande zijn mentale evenwicht.
Was toch ook iets dat hij naar een ziekenhuis moest en daar doordraaide in die docu?quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:49 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Weet niet of hij zelf ook hulp heeft gezocht daarvoor. In die docu vond hij het normaal dat mensen soms het huis niet durven, want "dat heeft iedereen toch wel eens?".
Aan de andere kant, zo gek is het niet dat een mens gewoon zijn rust wil. Hij heeft het voordeel dat hij ook echt niets meer hoeft te doen nu dus misschien moet ie gewoon kappen met alles en zijn eigen ding doen. Geen verplichtingen en alles op zijn eigen gemakje, heerlijk toch.
Geen idee eigenlijk, maar als Johan zegt dat de situatie wel vrij ernstig is ben ik toch benieuwd waar hij zich op baseert.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:51 schreef RemcoW23 het volgende:
[..]
Op het ene is hij voorbereid (KRO), op het andere niet. In VI verwacht je namelijk geen persoonlijke dingen ivm sfeer aan tafel, dus dat komt voor hem onverwacht. Zou het daar dan niet aan liggen?
Howard Hughes was echt geniaal. Ik denk dat Rene van der gijp geluk heeft dat hij zoveel van voetbal weet en er leuk over kan vertellen maar ik vraag me af hoe zijn leven zou zijn geweest zonder voetbal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:52 schreef DrDentz het volgende:
Een soort van Howard Hughes eigenlijk. Op het ene moment erg sociaal en het middelpunt van de belangstelling, dan weer kluizenaar en onvindbaar. Een beetje gek en een beetje geniaal.
vanaf 6.25.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:07 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Howard Hughes was echt geniaal. Ik denk dat Rene van der gijp geluk heeft dat hij zoveel van voetbal weet en er leuk over kan vertellen maar ik vraag me af hoe zijn leven zou zijn geweest zonder voetbal.
Wat is er volgens jou dan wel aan de hand?quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:25 schreef heloef het volgende:
Ik lees dat nu pas van een oververmoeide van der Gijp.
Hij heeft vakantie gehad, het seizoen is een maand bezig en hij is oververmoeid.
Ik heb nog nooit zulke onzin gehoord.
Geen flauw idee maar oververmoeid kan hij niet zijn.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:33 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Wat is er volgens jou dan wel aan de hand?
Ik denk dat hij best oververmoeid kan zijn. De grens ligt bij een ieder anders en veel is afhankelijk van wat er verder nog allemaal speelt in privésfeer enzo. Het is hem denk ik nu allemaal even teveel geworden. Teveel indrukken, teveel en te hoge verwachtingen, dus moe en dan vooral mentaal.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Geen flauw idee maar oververmoeid kan hij niet zijn.
Vorig jaar 56 afleveringen in de zomer niks aan de hand.
Dit jaar 7 afleveringen en zomervakantie en hij is oververmoeid.
Boskamp heeft ook wel kijk op het spelletje, en Schelvis kun je ook wel hebben voor de internationale competities.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:32 schreef Smoofie het volgende:
Voorlopig krijgen we denk ik Boskamp + hans + koerd
De dood + begrafenis van van Korbach confronteerde hem met de dood van zijn eigen vader.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:44 schreef psychosomatic het volgende:
[..]
Ik denk dat hij best oververmoeid kan zijn. De grens ligt bij een ieder anders en veel is afhankelijk van wat er verder nog allemaal speelt in privésfeer enzo. Het is hem denk ik nu allemaal even teveel geworden. Teveel indrukken, teveel en te hoge verwachtingen, dus moe en dan vooral mentaal.
3 sec eerder..vuile...quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De dood + begrafenis van van Korbach confronteerde hem met de dood van zijn eigen vader.
Dat is tenminste de lezing van Derksen.
GMTA !quote:
De grap van op kranten spelen want het beste op papier heb ik ook nog een paar keer herhaald horen worden door mensen die niet weten dat ik ook VI kijk.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:50 schreef j0rdiiii het volgende:
Die Koert Westerman vond ik prima afgelopen afleveringen
nou ik kijk wel maar er was weinig aan met Kurt en helemaal met Keje er ook nog bij.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:20 schreef Tallie1982 het volgende:
Ben ik de enige die niet meer kijkt naar VI ? Vind er niks meer aan zonder van der Gijp
quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef msnk het volgende:
Ik kijk gewoon hoor
Gijp was belangrijk, maar VI is meer dan alleen Gijpie.
Mee eens, wat dat betreft is Derksen veel belangrijker voor VI. Als die over een paar jaar wegvalt, dan vrees ik voor het einde van VI.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:31 schreef msnk het volgende:
Ik kijk gewoon hoor
Gijp was belangrijk, maar VI is meer dan alleen Gijpie.
Dat zou zelfs wel eens heel letterlijk kunnen zijn ja. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er gevaar voor suicide is.quote:Op zaterdag 3 september 2011 04:30 schreef Greetings het volgende:
Toch wel zielig voor Gijpie eigenlijk![]()
Ik denk zelfs dat we hem tot de winterstop niet meer terug zien, en er zelfs een kans is dat hij er helemaal mee kapt.
Toch wel raar dat ie niet elke week 2x 1,5 uur z'n verstand op nul kan zetten, maar goed....
Dit.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:33 schreef Paxcon het volgende:
Natuurlijk blijf ik kijken. Ik vind Gijp vervangbaar. Johan of Genee niet.
Misschien wordt VI wel weer wat serieuzer net als eerder.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dit.
Zonder Johan heb je geen VI meer. Gijp was er in het begin van Voetbal Inside ook niet bij.
Denk het niet, toen zijn vader overleed heeft hij dat ook niet gedaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 12:09 schreef Kingstown het volgende:
[..]
Dat zou zelfs wel eens heel letterlijk kunnen zijn ja. Kan me niet aan de indruk onttrekken dat er gevaar voor suicide is.
Dit gevoel bekruipt mij ook.quote:Op zaterdag 3 september 2011 13:08 schreef ZuidGrens het volgende:
Ik vrees ook dat Gijp er helemaal mee kapt. Wat leeft die man met een masker zeg. Ik word er gewoon droevig van
Inderdaad, kijk maar eens op YouTube 'gouden koppel' Derksen en Genee. Dat zijn echt de hoogtepunten uit vi.quote:Op zaterdag 3 september 2011 11:33 schreef Paxcon het volgende:
Natuurlijk blijf ik kijken. Ik vind Gijp vervangbaar. Johan of Genee niet.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 16:25 schreef Nick-GizMo het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/testje.html
Heftig. Zal elke keer dan wel de aanleiding zijn geweest dat hij even niet meer van de bank en uit huis kwam.quote:Op zaterdag 3 september 2011 03:48 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
De dood + begrafenis van van Korbach confronteerde hem met de dood van zijn eigen vader.
Dat is tenminste de lezing van Derksen.
quote:Op zaterdag 3 september 2011 14:27 schreef Jivis het volgende:
Gijp is vooral leuk als hem weer iets is opgevallen op het veld (of daarbuiten). Genee/Derksen zorgen meestal voor de lol aan tafel.
Je ziet ze moeite doen niet naar die tieten te kijken.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Derksen in de clinch met Arie Boomsma
Ik denk dat als Jezus Christus terug zou komen op aarde Johan hem ook maar een zelfingenomen blaag met mooie verhalen om zichzelf goed te praten vindt.quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Dat hij een einzelganger is in de kern en wat autistische trekjes heeft wil niet zeggen dat hij een stoornis heeft. Dat zou meer structureel zijn, en had ie waarschijnlijk nooit in VI gezeten.quote:Op zaterdag 3 september 2011 02:43 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Rene ooit psychologisch is onderzocht, alles in die documentaire wijst er op dat hij een psychische stoornis heeft.
Eindelijk een vlijmscherpe analyse van een echte deskundige!quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hij een einzelganger is in de kern en wat autistische trekjes heeft wil niet zeggen dat hij een stoornis heeft. Dat zou meer structureel zijn, en had ie waarschijnlijk nooit in VI gezeten.
Hij heeft gewoon last van zichzelf en het leven. Niet om het te downplayen want dit kan ook fout gaan. Maar kent zijn weg in de hulpverlening en heeft nog een vertrouwenspersoon die arts is. Dat is dus prima. Hopelijk is ie er volgend jaar weer bij.
Wat is dat voor vage bijeenkomst danquote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Gelukkig spat het sarcasme er niet vanaf.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:58 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Eindelijk een vlijmscherpe analyse van een echte deskundige!
Ik denk dat je dicht bij de kern zit....hoewel ik vrees dat het wel eens fout zou kunnen gaan.quote:Op zaterdag 3 september 2011 18:26 schreef Specularium het volgende:
[..]
Dat hij een einzelganger is in de kern en wat autistische trekjes heeft wil niet zeggen dat hij een stoornis heeft. Dat zou meer structureel zijn, en had ie waarschijnlijk nooit in VI gezeten.
Hij heeft gewoon last van zichzelf en het leven. Niet om het te downplayen want dit kan ook fout gaan. Maar kent zijn weg in de hulpverlening en heeft nog een vertrouwenspersoon die arts is. Dat is dus prima. Hopelijk is ie er volgend jaar weer bij.
Heeft Johan nou een beetje sjel in zijn kuif?quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
http://sigaarsnor.blogspo(...)r-het-nieuwe-tv.htmlquote:Op zaterdag 3 september 2011 20:21 schreef Jmsls het volgende:
Waarom/voor wat zitten die drie aan tafel?
Waarom houdt dat filmpje ineens op? Wordt net boeiend...quote:Op zaterdag 3 september 2011 17:48 schreef Van_Poppel het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |