Heeft iemand dit interview nog? Lijkt me best interessant om te lezen/kijken.quote:Vind nog dat Rene het lang heeft volgehouden. Na het zien van die documentaire kreeg ik het gevoel dat Rene iemand is die het liefst de hele dag binnen zit zonder iemand te zien. Denk dat hij best wel opzag tegen de opnames van VI.
Wilfred zei ook eens dat als Rene om 4 uur een afspraak heeft hij verder niets kon doen omdat ie zich mentaal moest voorbereiden.
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tompsv neem ik voorlopig niet meer serieus
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.
Mag ik toch vinden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.
De ene persoon is de andere niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Heeft ook niets met fysieke oververmoeidheid te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ene persoon is de andere niet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef Pranjicc het volgende:
Genee lacht weer keihard om zichzelf op VI Radio
Al ligt 'ie heel de week in bed. Dan kan die nog oververmoeid zijn. Beetje makkelijk oordelen. Je weet niet wat er in z'n hoofd allemaal speelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terug
Ja, oké ik snap het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jah, weet ik veel.
Eerste post: RIP
Tweede: zonder Rene is VI niks.
Hmm ik ook.. is alles al geweest?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK ik zet net VI Radio aan, maar ben dus te laat...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |