Heeft iemand dit interview nog? Lijkt me best interessant om te lezen/kijken.quote:Vind nog dat Rene het lang heeft volgehouden. Na het zien van die documentaire kreeg ik het gevoel dat Rene iemand is die het liefst de hele dag binnen zit zonder iemand te zien. Denk dat hij best wel opzag tegen de opnames van VI.
Wilfred zei ook eens dat als Rene om 4 uur een afspraak heeft hij verder niets kon doen omdat ie zich mentaal moest voorbereiden.
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:05 schreef Ajacied422 het volgende:
Tompsv neem ik voorlopig niet meer serieus
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:08 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jou heb ik nog nooit serieus genomen, dus dat komt goed uit.
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:10 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Kom op gast. Je gaat me niet vertellen dat jij Rene een mietje vindt.. Lekker achter je computertje daar.. Je weet niet eens wat hij normaal doormaakt.
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Jij ook niet, dus ga nou niet net doen of je er alles over weet.
Mag ik toch vinden?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:13 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ik hem een mietje vind. Jij wel.
De ene persoon is de andere niet.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Heeft ook niets met fysieke oververmoeidheid te maken.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:15 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik vind het wel vaag want Johan die werkt geheid harder dan Gijp en zit in meer TV programma's
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terugquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef marcodej het volgende:
[..]
De ene persoon is de andere niet.
Inderdaad.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:16 schreef Pranjicc het volgende:
Genee lacht weer keihard om zichzelf op VI Radio
Al ligt 'ie heel de week in bed. Dan kan die nog oververmoeid zijn. Beetje makkelijk oordelen. Je weet niet wat er in z'n hoofd allemaal speelt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Dan nog... hij zegt zelf ook altijd dat ie heel de dag op bank ligt om voetbal te kijken... maarja, hopelijk zien we em snel terug
Ja, oké ik snap het wel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Jah, weet ik veel.
Eerste post: RIP
Tweede: zonder Rene is VI niks.
Hmm ik ook.. is alles al geweest?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:18 schreef Quyxz_ het volgende:
OK ik zet net VI Radio aan, maar ben dus te laat...
Hopelijk gewoon Koert.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:20 schreef Toad het volgende:
@Paxcon: Ja, ze zijn op zoek naar een vaste vervanger voor de komende tijd.
Ik ook, maar dat was voordat ik wist dat hij niet meer terug zou komen. Zag het maar als tijdelijk.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:23 schreef alf89 het volgende:
Laat Koert maar mooi zitten. Vond hem erg vermakelijk. Ik miste Gijp totaal niet.
Gijp neemt een mediabreak.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven? Wat is er aan de hand?
Niks oververmoeid, nog geen uitzending gemist sinds Sport aan Tafel.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Paxcon het volgende:
Ik vind Johan eigenlijk een grotere held dan vd Gijp...
De zus van Hans Kraaij!quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:26 schreef Confetti het volgende:
Als ze maar niet met Emile ofzo aan komen zetten. Dan maar Koert.
Of Hans Kraay
Gijp neemt een break (denkt er over een paar weken weer bij te zien), de media-aandacht werd hem teveel en zoekt rust in zijn hoofd.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:25 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Kan iemand ff een samenvatting geven? Wat is er aan de hand?
quote:
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:17 schreef marcodej het volgende:
"Ik denk dat Hans niet wil, die vindt het helemaal niet leuk om te komen... Hahahaha"
quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef johannes_vermeer het volgende:
Het slechte spel van Manolev heeft eindelijk slachtoffers gemaakt.
Vanavond geen vi. Staat ook op de website.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:28 schreef epicbeardman het volgende:
Hoezo staat er overal dat er vanavond om 22:20 voetbal international komt? Wilfried :p zei maandag toch?
quote:René van der Gijp staakt voorlopig werkzaamheden Voetbal International
René van der Gijp heeft besloten zijn werkzaamheden voor het programma Voetbal International bij RTL 7 (en Radio 538 bij 'Evers Staat Op') voorlopig uit te stellen. Dat heeft zijn management SportPromotion vandaag bekendgemaakt.
"René heeft de afgelopen tijd teveel hooi op zijn vork genomen en is oververmoeid", zo meldt zaakwaarnemer Esther Goergen. "Als je zo hard werkt als hij, loop je jezelf wel eens voorbij. Dan is rust de beste remedie."
"Wij hopen, net als hijzelf, dat hij over enige tijd zijn werkzaamheden weer op kan pakken met het enthousiasme dat we zo goed van hem kennen."
De afgelopen twee uitzendingen van Voetbal International was René van der Gijp al niet te zien. Hij werd toen vervangen door Koert Westerman. Vanavond (2 september 2011) is er geen uitzending.
dat gevoel had ik nou ook dit seizoen... maarja achteraf gelul ...quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:38 schreef Littlerabbit het volgende:
Zat er aan te komen ben ik bang.
Er werd gevraagd om een samenvatting en bovendien weten we nu hoe de zaakwaarnemer van René eruit ziet!quote:
Gijp is psychisch niet 100% is wel gebleken uit interviews en een documentaire. Zelfs zo erg dat hij soms maanden zijn huis niet uit durfde te gaan.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef The_Avatar het volgende:
rofl 2 dagen werken in de week is wel erg zwaar hoor!
René zou zeggen: "Te oud.."quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:40 schreef Quyxz_ het volgende:
[..]
Er werd gevraagd om een samenvatting en bovendien weten we nu hoe de zaakwaarnemer van René eruit ziet!
[ afbeelding ]
studio ajaxquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop overigens op Keje Molenaar als vaste vervanger voor een kritische noot aan tafel
Maak er maar een grapje over.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:39 schreef PIETR het volgende:
Te moe zijn om twee keer in de week een paar uurtjes over voetbal te lullen
En anders wel voor de humor. De grappen vliegen je om de oren.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik hoop overigens op Keje Molenaar als vaste vervanger voor een kritische noot aan tafel
twitter:Gertjakobs64 twitterde op vrijdag 02-09-2011 om 15:48:35Ik vind heel heel erg jammer dat van der Gijp nu even niet in VI. kan plaats nemen maar hoop echt dat hij heel snel weer TOP fit is #Topvent reageer retweet
Dat zou er idd ook mee te maken kunnen hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Het overlijden van Korbach zal er misschien ook wel iets mee te maken hebben.
Kan bijna niet andersquote:Op vrijdag 2 september 2011 15:44 schreef JackHerrer het volgende:
Het overlijden van Korbach zal er misschien ook wel iets mee te maken hebben.
Nigga what?quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Een vervanger moet wel verstand van voetbal hebben.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gert Jacobs zou leuk zijn!![]()
Heeft niet zoveel verstand van voetbal, maar wel een humoristische insteek.
Nee.quote:Op vrijdag 2 september 2011 15:55 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Gert Jacobs zou leuk zijn!![]()
Heeft niet zoveel verstand van voetbal, maar wel een humoristische insteek.
Zet Gert Jacobs achter een tv, laat hem een paar wedstrijdjes kijken. Je zult zien dat hij met zijn observaties meerdere lachers op zijn hand krijgt.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:05 schreef Stephen_Dedalus het volgende:
[..]
Een vervanger moet wel verstand van voetbal hebben.
Misschien wil hij elke week thuis een filmpje van 5 minuten in elkaar draaien.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:09 schreef Wilskracht het volgende:
Van der Gijp wil graag thuis zijn.
Niks mis mee
En als hij 5 voetbalwedstrijden heb gezien achter elkaar dat hakt er wel in.
Van de Gijp hoeft niet per definitie depressief te zijn. Als VI iets is waar hij iedere week erg tegen op ziet dan kan hem dat mentaal slopen en zou het heel goed kunnen dat hij echt oververmoeid is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:29 schreef SomePerson het volgende:
De meest depressieven lijken vaak heel gelukkig...
Vind het kut voor hem, maar ik vind het niet zo'n gemis in het programma. Ik vond Gijp toch vooral iemand waar iedereen al om lacht als hij zelf maar lacht. Dan beter die Koert.
Er zijn gesprekken gaande met ene Jack van G. uit A.quote:Op vrijdag 2 september 2011 16:43 schreef johannes_vermeer het volgende:
Als de vervanger maar niet Harry Vermeegen is.
als die man praat dan hoor je de dood door de bomen waaienquote:Op vrijdag 2 september 2011 16:47 schreef YazooW het volgende:
aub Kieft als vervanger![]()
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |