Ik denk echt dat Manolev dat heeft, zijn voorzeten zijn slecht. Maar zijn pass is echt geweldig.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toivonen heeft de beste pass van de selectie in huis.
Kopen kopen kopen!! En dan derde worden, einz!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel weer achterlijk veel geld voor Matavz.
Eens. 7,5 en dan ook nog eens bonussen. Ik hoop dat Brands weet wat ie doet...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:02 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Wel weer achterlijk veel geld voor Matavz.
Is dat zeker, ik heb ook ergens gelezen dat beide teams elkaar waren tegemoetgekomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Eens. 7,5 en dan ook nog eens bonussen. Ik hoop dat Brands weet wat ie doet...
Dan ben je snel tevreden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Toivonen heeft de beste pass van de selectie in huis.
Heerlijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
26 miljoen uitgeven terwijl je steun van de gemeente nodig had. Sorry hoor, maar echt ongelofelijk dit.
hehehe en dan waarschijnlijk nog geen kampioen worden. Ajax en Twente schat ik nog steeds hoger in. En mss zelfs AZ.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
26 miljoen uitgeven terwijl je steun van de gemeente nodig had. Sorry hoor, maar echt ongelofelijk dit.
Vind ik ook, die overige 14 miljoen! Wat moet je ermee, geef dat dan ook uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Je ziet het verkeerd, dat moet je los van elkaar zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Laat gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Welke eredivisieploeg kan het zonder welke steun dan ook?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:06 schreef Smoofie het volgende:
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Je ziet het verkeerd, dat moet je los van elkaar zien.
Nou gewoon algemene teleurstelling in de maatschappij...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef de_boswachter het volgende:
De jaloezie van de juutjes
Machtig mooi mannnnnnnnn
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.
Laat me raden, jij bent een insider, jij weet dat?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Dus ze hadden ook 26 miljoen uitgegeven als ze geen steun van de gemeente hadden gekregen? Nee.
Iets met logica en nadenken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:11 schreef tja77 het volgende:
[..]
Laat me raden, jij bent een insider, jij weet dat?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Doublepain het volgende:
[..]
Vind ik ook, die overige 14 miljoen! Wat moet je ermee, geef dat dan ook uit.
Maakt niet uit hoor.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ook snel klaar met bepaalde mensen.
Speleropbrengsten van verkoop, Philips heeft 20 miljoen geleend extra sponsorinkomsten, salarissen naar beneden geschroefd. die logica bedoel je?quote:
Bij Ajax?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik kijk er naar uit in ieder geval. Zelden zo'n duidelijke zwakke punten gezien.
achja ik gun het hem wel, dan maar gratis weg.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:13 schreef Kopstoot het volgende:
Ben benieuwd wat Bakkal aan huur opbrengt. Ik bedoel hij had toch nog maar een jaar contract, dan had je hem beter kunnen verkopen aan Salzburg, dan was je en de salarislasten kwijt en je kreeg er nog een bescheiden afkoopsom voor. Nu moet je het stellen met een huur zonder afkoopsom. Of de huur is kunstmatig wat hoger gelegd dan zijn salaris natuurlijk.
Of niet eens, de verdediging is nog steeds ontzettend ruk. Zelfs tegen clubjes als Excelsior wordt dat pijnlijk duidelijkquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:03 schreef Scorpie het volgende:
[..]
Kopen kopen kopen!! En dan derde worden, einz!
Nee. En toch is het ander geld... Prachtig toch, goochelen met cijfers. Ik ben blij dat mij gemeentelijke belastinggeld zo goed is besteed!!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:10 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat het ander geld is, maar het is wel een indirect gevolg van de steun, de aankopen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Hoppahoppa het volgende:
[..]
Nee. En toch is het ander geld... Prachtig toch, goochelen met cijfers. Ik ben blij dat mij gemeentelijke belastinggeld zo goed is besteed!!
De verdediging van die twee clubs is inderdaad beter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:14 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Of niet eens, de verdediging is nog steeds ontzettend ruk. Zelfs tegen clubjes als Excelsior wordt dat pijnlijk duidelijk.
Ik schat Twente en Ajax op de 'degelijkheidsschaal' een stukje hoger in dan PSV iig.
Nee. Daar zijn ook een paar duidelijke zwakke punten, maar een stuk minder dan voorgaande jaren.quote:
Dat is ook zo. En hun teams spelen beter veldspel, logisch ook, want het is veel minder los zand. En dan spelen beide ook nog eens met een dissonant in het veld. De Jong en Janko.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Buitendam het volgende:
[..]
De verdediging van die twee clubs is inderdaad beter.
Bij iedere club. Ajax kan ook spelers kopen door dat vreselijk lage bedrag wat zij aan de gemeente moeten betalen voor het huren van de ArenA, dus niet zo piepen, want bij jullie gaat het er precíes hetzelfde aan toe.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet dat het ander geld is, maar het is wel een indirect gevolg van de steun, de aankopen.
Maar de Arena wordt ook gebruikt voor andere dingen. Kun je niet vergelijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:17 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Bij iedere club. Ajax kan ook spelers kopen door dat vreselijk lage bedrag wat zij aan de gemeente moeten betalen voor het huren van de ArenA, dus niet zo piepen, want bij jullie gaat het er precíes hetzelfde aan toe.
Ik vond Ajax, tegen VVV uit, en de eerste helft tegen Vitesse niet overtuigend voetballen.Bij PSV tegen Excelsior had ik continue het gevoel, dit gaat PSV ruim winnen. Uiteindelijk won Ajax ook ruim van Vitesse, maar bij rust had ik zo mijn twijfels.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee. Daar zijn ook een paar duidelijke zwakke punten, maar een stuk minder dan voorgaande jaren.
Wij worden geholpen door de gemeente, Ajax wordt geholpen door de gemeente. Daardoor houd je heel veel geld over voor het aantrekken van spelers uit een ander potje. Precies hetzelfde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de Arena wordt ook gebruikt voor andere dingen. Kun je niet vergelijken.
Defineer die punten eens. En dan heb ik het niet over namen, maar inhoudelijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:16 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee. Daar zijn ook een paar duidelijke zwakke punten, maar een stuk minder dan voorgaande jaren.
Groots met een zachte G, zegt je dat iets?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Maar de Arena wordt ook gebruikt voor andere dingen. Kun je niet vergelijken.
Echter heeft Ajax al tegen Twente gespeeld, een serieuze tegenstander. En daarin liet het zien goed te kunnen voetballen. 2e helft tegen H'veen idem dito.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ik vond Ajax, tegen VVV uit, en de eerste helft tegen Vitesse niet overtuigend voetballen.Bij PSV tegen Excelsior had ik continue het gevoel, dit gaat PSV ruim winnen. Uiteindelijk won Ajax ook ruim van Vitesse, maar bij rust had ik zo mijn twijfels.
Ajax heeft idd tegen Twente gespeeld voor de JC schaal, en Ajax verloor, terwijl het een man meer had. Wat is je punt?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:20 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Echter heeft Ajax al tegen Twente gespeeld, een serieuze tegenstander. En daarin liet het zien goed te kunnen voetballen. 2e helft tegen H'veen idem dito.
1. Die punten heb ik al vrij vaak genoemd hier, met een mod als LudoSanders kun je bijvoorbeeld uitstekend inhoudelijk discussie voeren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Defineer die punten eens. En dan heb ik het niet over namen, maar inhoudelijk.
Kijken hoe goed je bent, TC03'tje.
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft idd tegen Twente gespeeld voor de JC schaal, en Ajax verloor, terwijl het een man meer had. Wat is je punt?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 14:18:49#zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED. Heel verstandig reageer retweet
Goed voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Brigand het volgende:
#zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED.
quote:thijsslegers thijsslegers
en ik voorspel dat we heel snel iets gaan horen van jurgen #locadia, de spits van #jongpsv
Hoevaak hebben we die al gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn we al kampioen nu we Matavz hebben?
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we die al gehoord.
Sowieso ajax...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
Als, als. Het is bij Ajax wel erg vaak, nietwaar? Als je meer scoort dan je tegenstander win je gewoon. PSV had tegen Twente vorig jaar ook het betere van het spel. Maar Twente maakte het gewoon af. PSV kon dat niet tegen De Graafschap en NEC waar PSV normaal gesproken gewoon wint àls het in normale doen is. Net als bij Feyenoord uit àls Rutten niet zo'n zwakkeling was geweest, etc. etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
Die Bony is toch gewoon een erg goede spits? Daar heeft Vitesse ook niet voor niets het nodige voor neergelegd...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
Ligt eraan hoe de verdediging zich opstelt in het begin van de wedstrijd. Beginnen ze scherp dan hebben we wel kans, maar met deze verdediging tegen die Ijslander voorin is het iedere minuut gevaarlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met de aambeien van je oma?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Sowieso ajax...
Zullen we het daar alsjeblieft niet over hebben, heb 't nog liever over de aambeien van mijn oma.
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met de aambeien van je oma?
Misschien moet je de volgende keer dr iets minder hard in dr reet neuken.
Laat me de volgende keer niet meer zo hard lachen, dadelijk wordt mijn oma nog wakker en die heeft al zo'n last van aambeien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.
Bony hield 2 man bezig inderdaad, dat zie ik Matavz niet doen.
Nee, natuurlijk niet! 1 keer minder, dat is de kunst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
Dus geluk bestaat niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.
Als Ajax zo fantastisch speelde, waarom wonnen ze dan niet? Zelfs niet tegen 10 man? En waarom zouden ze dat wel van PSV kunnen?
Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.
Het was overigens ene denummer10 die haar nam, omdat PSV niet complementair zou zijn, dat woord gebruikte hij althans nogal vaak...
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.quote:
Misschien is het wel een uitstekende verdediger..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?
En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.
Tegen VVV was Ajax niet bijster goed, maar als het zelf wat meer geluk had stond het bij rust met 3-0 voor. VVV kwam amper aan de goal he. Echter had ik het steeds over de wedstrijd tegen Twente. Het is een feit dat je met zulk veldspel het meeste succes zult hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.
Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?
En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
Wellicht dat Bakkal daarom graag weggaat, ik bedoel hij had wel een voorkeur voor Eindhovense jochies uit de rif.. Nouja, zal proberen even te lezen en pas weer te posten als het ontopic is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.
Tuurlijk wel man. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijd met gemak, het zat alleen even niet mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
Wat een team.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutch/Mano - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad/Lens - Matavs - Mertens
Kam-pi....
Ik mis onze grote vriend Marceloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Kam-pi....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Kam-pi....
Wel ff iemand anders captain maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.
Zeker weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.
Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
Hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax benquote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax ben. Een PSV-er die zo kritisch op zijn eigen club zou zijn werd met een riek achterna gezeten op de tribunes bij die boeren.
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.quote:
Ik troll niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef baaart het volgende:
[..]
tyf dan gewoon naar het Ajax topic. Iemand daarna verwijten dat hij inhoudelijk moet reageren op een trollpost...
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.
Pardon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Is dat inhoudelijk genoeg?
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Nee hoor, alleen een paar gefrustreerde PSV users. Overige users niet, mod's niet. Dus ik zie 't probleem niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen, behalve jij, een andere mening over te hebben.
Heb je nog een inhoudelijk antwoord of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, aap. Praat zo maar tegen je moeder.
Mening? je doet het voorkomen alsof het feiten zijn. Eerst dat gemekker over Labyad, nu over Matavz. Ik snap best dat de moed je in de schoenen zinkt bij de gedachte aan weer 6 jaar wachttijd op een landstitel. Feit is gewoon dat PSV beter heeft ingekocht dan Ajax, en dat maakt je gewoon bang. Je komt met agrumenten aanzetten die kant noch wal raken, gewoon om jezelf, en je clubje moed in te praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.
Dat zeggen we lekker niet, daar komt Ajax wel achterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef tja77 het volgende:
Ik hoef jij argumenten niet te weerleggen, kijk nou meer gewoon studio sport elke zondagavond, en je zult zien dat jij het verkeerd ziet.
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ik laat mij niet lenen voor jouw rare hersenkronkels. Het is pijnlijk om te zien dat je overtuigd bent van je eigen kennis, terwijl je jezelf hier als clown wegzet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je nog een inhoudelijk antwoord of niet?
Nummer 10 denkt dat Groningen een beter voetballende ploeg is als PSV, en dat Matavz nooit zo gevoedt kan worden, zoals dat bij Groningen gebeurde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?
Het is pas 100x gezegd, maar Matavz rendeert optimaal zodra er ruimte achter de verdediging ligt. Daaruit scoort hij het vaakst. Op de 2e plaats scoort hij redelijk veel uit voorzetten vanaf de achterlijn, maar die worden bij PSV niet vaak genoeg gegeven omdat (vooral Mertens) vaak genoeg naar binnen komt. Daar ligt vervolgens te weinig ruimte om een steekbal te geven, omdat PSV toch ook graag op de helft van de tegenstander wilt spelen. Zou PSV dat niet doen, en dat gaat bijna niet want de tegenstander dwingt je, dan kun je Matavz veel vaker bedienen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?
Nee hoor, Groningen is niet beter voetballend maar krijgt meer ruimte om te voetballen. Die ruimte is makkelijker te benutten om de juiste pass te geven. In het geval van Matavz is dit de bal achter de verdediging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nummer 10 denkt dat Groningen een beter voetballende ploeg is als PSV, en dat Matavz nooit zo gevoedt kan worden, zoals dat bij Groningen gebeurde.
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik laat mij niet lenen voor jouw rare hersenkronkels. Het is pijnlijk om te zien dat je overtuigd bent van je eigen kennis, terwijl je jezelf hier als clown wegzet.
Dat soort mensen loopt hier op het werk ook rondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.
En waarom denk je dat dat net ff iets minder is als de coach van PSV?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.
Jezelf als autoriteit wegzetten, zodra anderen het niet doen. Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, van PSV. Meermaals in de laatste minuten, zelfs seconden punten verloren. En zo ging dat het jaar ervoor precies hetzelfde onder Rutten. Dat tegen Den Haag was geen pech, net als dat het niet het geval was tegen NEC en De Graafschap of de zeer moeilijk bevochten wedstrijd tegen Willem II.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijd met gemak, het zat alleen even niet mee.
Herinner jij je ADO thuis van afgelopen seizoen nog ? Had PSV met 5-0 moeten winnen, ADO had nog geen kans gehad, maar in de blessuretijd countert ADO 1x en je verliest 0-1.
Wederom 'als'. Is het niet zo dat je als Ajax zijde met alle pech van de wereld gewoon nog steeds moet winnen van een VVV? Tegen Twente was het veldspel ook beter. Had PSV ook vaak zat de afgelopen 2 jaar, om uiteindelijk alsnog punten te laten liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tegen VVV was Ajax niet bijster goed, maar als het zelf wat meer geluk had stond het bij rust met 3-0 voor. VVV kwam amper aan de goal he. Echter had ik het steeds over de wedstrijd tegen Twente. Het is een feit dat je met zulk veldspel het meeste succes zult hebben.
Dit is wel erg makkelijk gesteld. PSV had het kampioenschap gewoon aan zichzelf te danken. Ajax in 2008 heeft niet zoals PSV vorig jaar in de eindfase opeens enorm veel punten laten liggen. Verder speelde Ajax en PSV onderling een keer gelijk, en won PSV een keer. Kortom, het was zeker niet het falen van Ajax dat PSV kampioen werd. Sterker nog, Ajax heeft in de tweede helft van de competitie in 2008 niet eens op 1 gestaan. PSV verloor vorig jaar de 1e positie pas in de 31e speelronde maar verloor in de laatste 10 wedstrijden 12 punten. En daar zitten wedstrijden als tegen De Graafschap en ADO niet eens bij.quote:Je weet dat Ajax in 2008 op de laatste dag ook nog kampioen kon worden he? PSV deed het niet veel beter, beide ploegen hadden enorm veel puntverlies. Dus Ajax had het PSV lastiger kunnen maken.
Omdat hij zijn geld van de gemeente Eindhoven krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat net ff iets minder is als de coach van PSV?
En waarom krijgt hij zoveel geld? Omdat hij zijn vaak wel of niet beheerst?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn geld van de gemeente Eindhoven krijgt.
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezelf als autoriteit wegzetten, zodra anderen het niet doen. Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen.
Ben jij tevreden met hem dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
En waarom krijgt hij zoveel geld? Omdat hij zijn vaak wel of niet beheerst?
Onder de indruk zijn van je eigen kennis, terwijl je jezelf steeds belachelijker maakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.
Ik leef dan ook op 't randje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.
Absoluut, ten alle tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Wederom 'als'. Is het niet zo dat je als Ajax zijde met alle pech van de wereld gewoon nog steeds moet winnen van een VVV?
Tegen VVV ontbrak het daar juist aan, en komt het dus aan op geluk/pech.quote:Tegen Twente was het veldspel ook beter.
Cursus PI lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onder de indruk zijn van je eigen kennis, terwijl je jezelf steeds belachelijker maakt.
Doet dat er toe? Of jij, ik of de paus er tevreden mee is. Feit is, dat hij zijn vak beheerst, en er echt wel kijk op heeft. Dat jij jezelf boven hem plaatst (want dat doe je, wellicht heb je dat zelf niet eens in de gaten) zegt heel veel over jou, en je geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ben jij tevreden met hem dan?
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig? Een mening geven is prima maar een troll niet. Tevens kun je iemand niet verplichten overal inhoudelijk op in te gaan.
Ik plaats mezelf toch niet boven hem? Ik heb alleen kritiek op een aantal zaken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Of jij, ik of de paus er tevreden mee is. Feit is, dat hij zijn vak beheerst, en er echt wel kijk op heeft. Dat jij jezelf boven hem plaatst (want dat doe je, wellicht heb je dat zelf niet eens in de gaten) zegt heel veel over jou, en je geloofwaardigheid.
Het is een beetje gevalletje: een mongool moet je eigenlijk neit in zijn gezicht uitlachen, maar zodra de jostiband op de tv komt blijft iedereen altijd even hangen om te gniffelen. Zo moet je jouw situatie een beetje zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?
Een kweste van vraag en aanbod. Kaatsen en de bal verwachten. enz enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig? Een mening geven is prima maar een troll niet. Tevens kun je iemand niet verplichten overal inhoudelijk op in te gaan.
quote:
Waarom zijn mijn ideeën belachelijk? Weerleg ze dan eens met een voetbaltechnisch argument?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een kweste van vraag en aanbod. Kaatsen en de bal verwachten. enz enz.
Je ideeen zijn belachelijk, en het feit dat je er zelf zo in gelooft, maakt het er niet veel beter op.
Matavz is bijzonder scherp voor de goal, absoluut. Maar hij scoort veelal uit 2 soort situaties, en de vraag is of PSV vaak genoeg de spits zo in stelling kan brengen. Ried en Excelsior zijn geen graadmeters in mijn ogen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef baaart het volgende:
[..]
[..]
![]()
Nog even inhoudelijk; Matavz is vergelijkbaar met een Huntelaar. Niet op hetzelfde niveau, maar wel een speler die zichzelf positioneert zoals een echte spits dat moet doen. In de afgelopen wedstrijden (en 2 seizoenen) is het af en toe pijnlijk duidelijk geworden dat PSV hier op dit moment aan schort in de vorm van Toivonen en Lens.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het is een beetje gevalletje: een mongool moet je eigenlijk neit in zijn gezicht uitlachen, maar zodra de jostiband op de tv komt blijft iedereen altijd even hangen om te gniffelen. Zo moet je jouw situatie een beetje zien.
Ik geloof best dat je een goede kijk op voetbal hebt hoor, maar wat jou in je carriere als coach nog eens gaat opbreken is je gebrek aan skills op het persoonlijke vlak. Je bent te betweterig en draait bepaalde zaken in je voordeel. Vooral dat als, als verhaal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn ideeën belachelijk? Weerleg ze dan eens met een voetbaltechnisch argument?
Lees: en 2 seizoenenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Matavz is bijzonder scherp voor de goal, absoluut. Maar hij scoort veelal uit 2 soort situaties, en de vraag is of PSV vaak genoeg de spits zo in stelling kan brengen. Ried en Excelsior zijn geen graadmeters in mijn ogen.
Dzsudzsak, iemand die Matavz ideaal kon bedienen, is er niet meer. Dus die 2 seizoen zijn bullshit, je moet kijken naar het huidige spel en materiaal van PSV.quote:
Want hoe ik op internet reageer, na herhaaldelijk belachelijk gemaakt te worden, is exact hetzelfde als hoe ik met mensen om gaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ik geloof best dat je een goede kijk op voetbal hebt hoor, maar wat jou in je carriere als coach nog eens gaat opbreken is je gebrek aan skills op het persoonlijke vlak. Je bent te betweterig en draait bepaalde zaken in je voordeel. Vooral dat als, als verhaal.
Zogezegd, je zult nog moeten werken aan je kwaliteiten als people's manager, tot nu toe weet je vooral mensen tegen je in het harnas te jagen.
Een goede spits (en dat is Matavz) kan op meerdere manieren zijn doelpunten meepikken. Misschien wordt hij niet de doelpuntenmachine (20+ per seizoen) maar stelt hij andere in staat te scoren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Waarom zijn mijn ideeën belachelijk? Weerleg ze dan eens met een voetbaltechnisch argument?
Mertens is geen vervanger van Dzsudzsak? En Wijnaldum zal blij zijn dat 'ie kan gaan afleggen ipv. zelf af te rondenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Dzsudzsak, iemand die Matavz ideaal kon bedienen, is er niet meer. Dus die 2 seizoen zijn bullshit, je moet kijken naar het huidige spel en materiaal van PSV.
Internet is meestal weliswaar een uitvergroting van je persoonlijkheid maar ja, je zult in het echt enigzins hetzelfde in elkaar steken. Tenzij je schizofreen bent, maar dan ga je het sowieso niet ver schoppen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Want hoe ik op internet reageer, na herhaaldelijk belachelijk gemaakt te worden, is exact hetzelfde als hoe ik met mensen om ga?
Je komt wel een beetje pedant over, no offence.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Want hoe ik op internet reageer, na herhaaldelijk belachelijk gemaakt te worden, is exact hetzelfde als hoe ik met mensen om ga?
Mertens is natuurlijk een heel ander soort speler dan Dzsudzsak, moeilijk te vergelijken. Wijnaldum mist het overzicht om in de kleine ruimte een medespeler te bedienen denk ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Stringer het volgende:
[..]
Mertens is geen vervanger van Dzsudzsak? En Wijnaldum zal blij zijn dat 'ie kan gaan afleggen ipv. zelf af te ronden
Ligt aan de voorgeschiedenis hier, maar no offence taken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje pedant over, no offence.
Een jeugdtrainertje met een mening, zo heb je er nog duizenden, maar deze mensen moet je gewoon in de waan laten dat ze ook daadwerkelijk weten hoe het er in topclubs aan toe gaat.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef Stringer het volgende:
[..]
Je komt wel een beetje pedant over, no offence.
Dit vind ik te makkelijk. Dat Reis zo goed speelde kwam vooral door Reis. En dat Reis en Afellay er niet meer waren, is geen excuus om wedstrijden als die tegen ADO, De Graafschap, Heerenveen en NEC te verliezen net als zo'n moeilijke wedstrijd tegen Willem II. Dat het aan het ontbreken van een spits lag, is dus onzin. Overigens was er met Koevermans en Berg wel een spits. Maar die presteerden niet op niveau. Echter is dat nogmaals geen excuus. Lens vulde het op zich naar behoren in, maar werd er te laat in gezet. In de eerste plaats lag het aan Rutten dat er niet aangevallen werd. Dat werd wel pijnlijk blootgelegd toen Lens in zijn eentje wilde gaan aanvallen en voor de kansen die PSV nog had wilde vechten tegen Feyenoord, waar derest zich schikte naar Rutten en in de controle bleef spelen, de welbekende zekerheidjes van Rutten in stand houdende.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Buitendam het volgende:
De afgelopen jaren mistte we gewoon een spits. Op het moment dat Reis begon te lopen, begon PSV te lopen. Ik heb het volste vertrouwen in deze aankoop, maar ik vind het te veel geld voor deze jongen. Vijf jaar is daarentegen wel een lekker lang contract.
Je bent nu zelf teveel aan dat gegeven iets aan het ophangen. Dat er geen legitimiteit aan vast zit, is door meerderen al genoemd. Zelfs trainers uit de hoogste klassen zien we onzinnige dingen zeggen/bepalen over individuele spelers. Seedorf mindere optie dan Hofs (Verbeek), Kluivert geen optie, maar spelers als Denneboom en Bobson wel (Van Basten), Affelay in een controlerende positie, Berg steeds maar blijven opstellen (Rutten), Sneijder en Robben niet goed genoeg voor Real (Ramos), etc. zijn zomaar wat voorbeelden die in mij opkomen. Laten we het gewoon over de inhoud hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een jeugdtrainertje met een mening, zo heb je er nog duizenden, maar deze mensen moet je gewoon in de waan laten dat ze ook daadwerkelijk weten hoe het er in topclubs aan toe gaat.
Maar om dat te kunnen zou hij andere kwaliteiten moeten hebben. En hij zou deze kwaliteiten dan bij (Jong) Slovenië en Groningen toch al hebben laten zien? Je kunt niet van elke spits een meevoetballend type maken die andere spelers kan bedienen en de combinatie aan kan gaan. Huntelaar kon het ook niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:
[..]
Een goede spits (en dat is Matavz) kan op meerdere manieren zijn doelpunten meepikken. Misschien wordt hij niet de doelpuntenmachine (20+ per seizoen) maar stelt hij andere in staat te scoren.
Aangezien ik er ook voor betaald krijg, is het toch ook mijn vakquote:Je ideeen zijn belachelijk, omdat ze tegen die van mensen die er voor betaald worden ingaan. Mensen die er hun vak van maken, die de speelstijl van PSV beter kennen dan jij en ik opgeteld in het kwadraat. Een speler wordt uitvoerig bestudeert, en er wordt echt wel gekeken of hij in het "systeem" past.
Dat zeg ik niet, maar het is gewoon een beperking bij PSV. Ik roep al weken dat je meer baat had bij een spits die combineert, omdat je genoeg scorend vermogen in de 2e linie hebt.quote:Dat jij het denkt beter te weten, dat maakt het belachelijk. Jij doet het lijken alsof er bij PSV geen enkele fatsoenlijke voorzet vanaf de zijkant gegeven kan worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Een jeugdtrainertje met een mening, zo heb je er nog duizenden, maar deze mensen moet je gewoon in de waan laten dat ze ook daadwerkelijk weten hoe het er in topclubs aan toe gaat.
Is geen excuus, het is een logisch gevolg. De topscorer en de primaire spelmaker verdwijnen, dus het gevolg is dat het team in een gat viel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Dit vind ik te makkelijk. Dat Reis zo goed speelde kwam vooral door Reis. En dat Reis en Afellay er niet meer waren, is geen excuus om wedstrijden als die tegen ADO, De Graafschap, Heerenveen en NEC te verliezen net als zo'n moeilijke wedstrijd tegen Willem II.
Klikspaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Goede users in het PSV topic trouwens. Weigeren ergens inhoudelijk op te reageren, maar staan vooraan als men iemand belachelijk kan maken.
Hoe ik Mertens zondag zag spelen vermoed ik dat Matavz voldoende aanvoer gaat krijgen. Mertens snijdt veel naar binnen. De goal op Toivoinen was daar een goed voorbeeld van (de zwakke tegenstand daargelaten). Toivoinen is sowieso meer 'zen' in z'n lievelingsrol op tien en daar kan Matavz prima van profiteren. Voordeel is dat PSV in de omschakeling direct gevaarlijker kan worden terwijl ze nu toch vooral dieper moeten spelen om een doelpunt te maken. Uitstekende aankoop denk ik. Tijd zal het echter leren.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens is natuurlijk een heel ander soort speler dan Dzsudzsak, moeilijk te vergelijken. Wijnaldum mist het overzicht om in de kleine ruimte een medespeler te bedienen denk ik.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ligt aan de voorgeschiedenis hier, maar no offence taken.
Ik denk dat de ruimte daarvoor te klein is. Maar wie weet heb ik het mis.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Stringer het volgende:
[..]
Hoe ik Mertens zondag zag spelen vermoed ik dat Matavz voldoende aanvoer gaat krijgen. Mertens snijdt veel naar binnen.
Onzin. Het zijn verzwakkingen, maar dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen als PSV zijnde. Ongeacht de verliezen die je geleden hebt in je spelersgroep. Zo logisch is het niet wanneer je punten laat liggen tegen rechterrijtje-clubs.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Is geen excuus, het is een logisch gevolg. De topscorer en de primaire spelmaker verdwijnen, dus het gevolg is dat het team in een gat viel.
Die kwaliteiten heeft hij, hij scoort niet alleen uit passen vanaf de zijkant. Dat maakt hem zo gevaarlijk, hij is vrijwel onzichtbaar voor de verdediging, en tegen de tijd dat ze hem zien, ploeft hij die bal er al in. Er loopt bij PSV zat kwaliteit rond om daar optimaal gebruik van te maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar om dat te kunnen zou hij andere kwaliteiten moeten hebben. En hij zou deze kwaliteiten dan bij (Jong) Slovenië en Groningen toch al hebben laten zien? Je kunt niet van elke spits een meevoetballend type maken die andere spelers kan bedienen en de combinatie aan kan gaan. Huntelaar kon het ook niet.
[..]
Aangezien ik er ook voor betaald krijg, is het toch ook mijn vak? En PSV scout gewoon individueel goede spelers, niet zozeer spelers voor bepaalde posities hoor. Sterker nog, deze spelers zijn niet gescout, maar worden gekocht door Brands en Rutten, ook nog eens onder invloed van investeerders. Als men alleen naar de scouts zou luisteren zag je de helft van de huidige aankopen niet terug.
[..]
Dat zeg ik niet, maar het is gewoon een beperking bij PSV. Ik roep al weken dat je meer baat had bij een spits die combineert, omdat je genoeg scorend vermogen in de 2e linie hebt.
Hoezo is dat niet logisch? Je werkt jezelf op een hele goede manier naar de nummer 1 positie. Daarna raak je je op vol stoom gekomen spits op een nare manier kwijt en ook de spelmaker verdwijnt. Dan houd je een team aangeslagen spelers over die het kampioenschap door de vingers voelt glijden. Zet daar een paar rechterrijtje teams tegenover die bloed ruiken en je gaat punten morsen. Als topclub zou het je niet mogen gebeuren, maar ik stond er nou niet van te kijken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Onzin. Het zijn verzwakkingen, maar dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen als PSV zijnde. Ongeacht de verliezen die je geleden hebt in je spelersgroep. Zo logisch is het niet wanneer je punten laat liggen tegen rechterrijtje-clubs.
Nee, primair uit passes in de diepte, en daarvoor ligt er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders. Op de 2e plaats vanuit voorzetten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef tja77 het volgende:
[..]
Die kwaliteiten heeft hij, hij scoort niet alleen uit passen vanaf de zijkant. Dat maakt hem zo gevaarlijk, hij is vrijwel onzichtbaar voor de verdediging, en tegen de tijd dat ze hem zien, ploeft hij die bal er al in. Er loopt bij PSV zat kwaliteit rond om daar optimaal gebruik van te maken.
Zoals ik al zei, we zullen zien. PSV heeft een veelzijdige ploeg, en had een afmaker nodig, en die hebben ze. Kwalitatief doen ze mijn inziens niet onder voor Ajax of Twente (zeker zonder Ruiz).quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, primair uit passes in de diepte, en daarvoor ligt er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders. Op de 2e plaats vanuit voorzetten.
Schalke koopt 'm vast wel over. (Waar tegen die tijd Jol zitquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef mrstylo het volgende:
En als Matavz niet slaagt is het wel zo'n speler dat een restwaarde kan hebben van ong. 5 mil.
Met een zoveel betere selectie moet je gewoon winnen, klaar. Als je voor de genoemde wedstrijden 'begrip' kan hebben, liggen je normen als het gaat om PSV wel erg laag. Verder moeten we ook niet vergeten dat PSV de meerwaarde van Affelay in die controlerende rol beperkt was, en daarnaast ook lang na verlies van beide spelers de 1e plaats wist te behouden. Pas in de 31e speelronde raakte ze die voorgoed kwijt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hoezo is dat niet logisch? Je werkt jezelf op een hele goede manier naar de nummer 1 positie. Daarna raak je je op vol stoom gekomen spits op een nare manier kwijt en ook de spelmaker verdwijnt. Dan houd je een team aangeslagen spelers over die het kampioenschap door de vingers voelt glijden. Zet daar een paar rechterrijtje teams tegenover die bloed ruiken en je gaat punten morsen. Als topclub zou het je niet mogen gebeuren, maar ik stond er nou niet van te kijken.
En een speler als Matavz maakt het een hoop andere spelers makkelijker. Ze hoeven niet meer naar binnen te trekken en de drukte op te zoeken, een keer de achterlijn opzoeken, en die bal voorgooien, kan nu WEL een keer vruchtbaar zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, primair uit passes in de diepte, en daarvoor ligt er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders. Op de 2e plaats vanuit voorzetten.
Fysiek en op papier kun je veel sterker zijn, maar dan moet het mentaal ook goed zitten. Er was heel veel kritiek op Rutten en de speelwijze van PSV en dat heeft na verloop van tijd zijn tol geëist. Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo onbegrijpelijk vindt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Met een zoveel betere selectie moet je gewoon winnen, klaar.
Dat komt omdat bijvoorbeeld Dzsudzsak nog wel eens bepalend kon zijn om de winst binnen te trekken. Buiten dat liep het gewoon hopeloos, omdat de supporters en media zeer kritisch waren en de concurrentie in de nek aan het hijgen was. Moet je een heel volwassen en mentaal sterke groep hebben wil je geconcentreerd blijven en kampioen worden. Dus ik vind het nog altijd niet zo vreemd hoe het vorig jaar is gelopen.quote:Als je voor de genoemde wedstrijden 'begrip' kan hebben, liggen je normen als het gaat om PSV wel erg laag. Verder moeten we ook niet vergeten dat PSV de meerwaarde van Affelay in die controlerende rol beperkt was, en daarnaast ook lang na verlies van beide spelers de 1e plaats wist te behouden. Pas in de 31e speelronde raakte ze die voorgoed kwijt.
Uiteindelijk komen ze wel allebei van Groningenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Who cares, tijd zal het leren. Misschien schopt ie er 25 in, misschien wordt het een gevalletje Berg.
Ik wacht aan het einde van het seizoen wel op de 'told ya so's' mocht het zo moeten zijn.
Ten eerste: dit is niet jouw wink topicquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Een Ajax trol in mijn PSV topic, wat doe je
Absoluut.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Frey het volgende:
Berg was al hopeloos uit vorm toen hij kwam.
Wijnaldum verrast mij in een extreem positieve zin. Zijn wisselwerking met Toivonen bevalt mij ook super, alsmede met Strootman.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vond het wel goed staan met Lens en Wijnaldum?
Wietwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 16:00:55Ook #Willems van #Sparta is binnen bij #PSV reageer retweet
Ik bedoel: Met Lens ging het erg goed in de spits omdat hij niet in de punt bleef staan, waardoor Wijnaldum kon doorschuiven.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Wijnaldum verrast mij in een extreem positieve zin. Zijn wisselwerking met Toivonen bevalt mij ook super, alsmede met Strootman.
In het begin had ik mijn bedenkingen over zowel Wijnaldum als Strootman, maar beiden overtreffen mijn verwachtingen
1 heel getalenteerde 17 jarige verdediger. Aanwinst dus.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wietwitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 16:00:55Ook #Willems van #Sparta is binnen bij #PSV reageer retweet
Ahh, oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef tja77 het volgende:
[..]
1 heel getalenteerde 17 jarige verdediger. Aanwinst dus.
Inderdaad. Matavz is natuurlijk een "echte" spits, die zich graag in de 16 ophoudt. De aanval zonder Matavz is veel flexibeler en beweegt veel..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ik bedoel: Met Lens ging het erg goed in de spits omdat hij niet in de punt bleef staan, waardoor Wijnaldum kon doorschuiven.
Denk dat het met Matavz minder zal gaan.
We zullen zien.
2014quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef leolinedance het volgende:
Zeefuik verhuurt aan NEC
Toivonen verlengt tot medio 2014
Bakkal definitief naar Feyenoord
En natuurlijk Matavz naar PSV
Wat een dag
Lama je schreef eerst 2012.quote:
En volgend seizoen in iedergeval zeker een nieuwe keeper onder de lat. Ook voor Isakson is het nu duidelijk volgens voetbalzonequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef leolinedance het volgende:
Zeefuik verhuurt aan NEC
Toivonen verlengt tot medio 2014
Bakkal definitief naar Feyenoord
Willems naar PSV
En natuurlijk Matavz naar PSV
Wat een dag
Komop man, het zijn gewoon profs toch. Tuurlijk kan ik begrijpen als het effe minder gaat. Maar na een half jaar nog steeds? En het was vooral Rutten waar het aan lag. Bijv. Lens wilde gewoon vechten voor zijn kansen. Maar die mogelijkheid gaf Rutten niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fysiek en op papier kun je veel sterker zijn, maar dan moet het mentaal ook goed zitten. Er was heel veel kritiek op Rutten en de speelwijze van PSV en dat heeft na verloop van tijd zijn tol geëist. Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo onbegrijpelijk vindt.
[..]
Dat komt omdat bijvoorbeeld Dzsudzsak nog wel eens bepalend kon zijn om de winst binnen te trekken. Buiten dat liep het gewoon hopeloos, omdat de supporters en media zeer kritisch waren en de concurrentie in de nek aan het hijgen was. Moet je een heel volwassen en mentaal sterke groep hebben wil je geconcentreerd blijven en kampioen worden. Dus ik vind het nog altijd niet zo vreemd hoe het vorig jaar is gelopen.
Isaksson doet het goed momenteel. Hulde voor die man, niet zeuren maar keepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Maxbeek het volgende:
[..]
En volgend seizoen in iedergeval zeker een nieuwe keeper onder de lat. Ook voor Isakson is het nu duidelijk volgens voetbalzone
http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/31005/
Blijft een onzekere factor in het elftal. Ene keer is hij goed, andere keer bakt hij er niets van!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Isaksson doet het goed momenteel. Hulde voor die man, niet zeuren maar keepen
Ik zeg ook nergens dat het een geweldige prestatie was, ik zeg dat het een logisch gevolg is van het niet lekker in je vel zitten als team zijnde. Tegenslag op tegenslag heeft het team veel punten gekost, en da's dodelijk zonde en jammer, maar aan de andere kant ook heel begrijpelijk en verklaarbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Komop man, het zijn gewoon profs toch. Tuurlijk kan ik begrijpen als het effe minder gaat. Maar na een half jaar nog steeds? En het was vooral Rutten waar het aan lag. Bijv. Lens wilde gewoon vechten voor zijn kansen. Maar die mogelijkheid gaf Rutten niet.
Als je het mentaal niet kan opbrengen ben je niets waard. En dat effect kan nooit zo zijn dat je bijna punten laat liggen tegen Willem II, de absolute degradatie kandidaat. Dat verschil tussen in goede doen voor het kampioenschap kunnen gaan en in slechte doen niet kunnen winnen van De Graafschap kan nooit zo groot zijn. Het was gewoon onbegrijpelijke zwakte en een absolute wanprestatie. Dat is het altijd wanneer je als PSV zijnde niet kan winnen van De Graafschap.
Mooi toch.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:02:28#PSV zegt bij monde van directeur #Sanders dat ze voor #Matavz betaald hebben wat ze oorspronkelijk wilden betalen reageer retweet
quote:PSV is deze zomer de topclub die de meeste nieuwe namen naar de club haalt. De Eindhovenaren sloten een lucratieve deal met de gemeente, waarbij grond onder het stadion en trainingscomplex verkocht werd. Met de opbrengsten werden Kevin Strootman, Khalid Sinouh, Dries Mertens, Georginio Wijnaldum, Przemyslaw Tyton (gehuurd), Timothy Derijck, Rúben Bentancourt en Tim Matavz al aangetrokken. Jetro Willems is nu nummer negen geworden.
Wat een faalberichtquote:
Vanavond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer gaat de markt dicht, vanavond 12 uur of morgen?
27 geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Op hoeveel zitten we nu? Tussen de 30 en 35 miljoen? Als ik PSV was zou ik eens snel werk maken van dat kampioenschap. Geen kampioen worden = een blamage.
O wat ben ik blij dat daar niet op begroot wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ja serieuze financiële problemen" en dan wel voor zoveel geld aan spelers kopen.
Als je het geld nou had, oké. Maar nu zitten jullie volgend jaar gewoon weer in hetzelfde schuitje als je CL misloopt...
Niet huillie huillie gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ja serieuze financiële problemen" en dan wel voor zoveel geld aan spelers kopen.
Als je het geld nou had, oké. Maar nu zitten jullie volgend jaar gewoon weer in hetzelfde schuitje als je CL misloopt...
Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja watNu worden wij geen kampioen meer
Wanneer wijzelf dan? Wordt wel een keer tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurt
Wordt wel mooi spannend zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurt
Moet er nu serieus nóg een keer uitgelegd worden hoe het nu zit met de begroting en de steun van de gemeente?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Die gozer is voor de toekomst (is 17 ofzo)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En Pieters? Is daar nog last-minute info over? Ze kopen die Jetro Tull toch niet voor niks?
Mwoah, lijkt me niet dat je een 17-jarige zijn rol "even" over laat nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En Pieters? Is daar nog last-minute info over? Ze kopen die Jetro Tull toch niet voor niks?
Nee, alsjeblieft niet. Het klink altijd zo schijnheilig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet er nu serieus nóg een keer uitgelegd worden hoe het nu zit met de begroting en de steun van de gemeente?
Het is gewoon vervelend dat er elke keer wanneer er nieuws is over PSV er weer begonnen wordt over de steun van de gemeentequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Het klink altijd zo schijnheilig...
Goede tipquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
We leggen het nog een keer uit...
Als iedereen het nu even kopieert en plakt, kan het na iedere Calimero post worden geplaatst.
Komt Willems dan per direct over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nee joh. Dan is het ineens gekleurde of onjuiste info.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Als iedereen het nu even kopieert en plakt, kan het na iedere Calimero post worden geplaatst.
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt Willems dan per direct over?
Nee toch? Volgens mij wordt ie een seizoen verhuurd nog...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee joh. Dan is het ineens gekleurde of onjuiste info.
Want VI zijn bijv. leugenaars.
Echter kan z'n waarde ook omlaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Doublepain het volgende:
Best slim van PSV, volgend jaar begint het EK. NL speelt daar en 70% kans dan Pieters daar ook is. Dus zijn waarde kan omhoog gaan en PSV heeft de vervanger al binnen.
Volgend jaar zit er een clausule in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Doublepain het volgende:
Best slim van PSV, volgend jaar begint het EK. NL speelt daar en 70% kans dan Pieters daar ook is. Dus zijn waarde kan omhoog gaan en PSV heeft de vervanger al binnen.
En mede daarover heb ik contact gehad met een modje hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]Dat is ook weer zo.
Maar aan de andere kant is het een belachelijk simpele constructie en toch moet er stééds maar weer worden uitgelegd "néé, het is niet gemeentegeld wat wordt gespendeerd..."
Hoerebende!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgend jaar zit er een clausule in.
5.5 mil :S
Ik heb het over het totaal geïnvesteerde bedrag in spelers. Het woord gemeente heb ik niet gebruikt. Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het gewoon graag nog een keer uit willen leggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat er elke keer wanneer er nieuws is over PSV er weer begonnen wordt over de steun van de gemeente
Ach fuck hunquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]Dat is ook weer zo.
Maar aan de andere kant is het een belachelijk simpele constructie en toch moet er stééds maar weer worden uitgelegd "néé, het is niet gemeentegeld wat wordt gespendeerd..."
Ware woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach fuck hun
Ik ga me er niet meer aan storen
Kut juten.
Nee, maar je lijkt niet te begrijpen hoe het wél zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb het over het totaal geïnvesteerde bedrag in spelers. Het woord gemeente heb ik niet gebruikt. Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het gewoon graag nog een keer uit willen leggen.
Tja. Ik wist dat verhaal nog niet helemaal, dus ik had het ook kunnen vragen in dit topic.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Het gaat dan ook alleen om de verontwaardigde reacties over de gemeentesteun en het aantrekken van spelers. Wat dus los staat van elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja. Ik wist dat verhaal nog niet helemaal, dus ik had het ook kunnen vragen in dit topic.
Maar goed...
"Probleem" is dat het zeker al 20 keer uitgelegd isquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:31 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Tja. Ik wist dat verhaal nog niet helemaal, dus ik had het ook kunnen vragen in dit topic.
Maar goed...
Het is gewoon NIET waar en ik ga me niet speciaal registreren voor die fan site om dat daar te zeggen. Als het geld van de gemeente er NIET was geweest dan hadden jullie al deze aankopen niet kunnen doen. Dus jullie zijn door de gemeente geholpen dus competitievervalsing.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
Ik voel een discussie opkomen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Het is gewoon NIET waar en ik ga me niet speciaal registreren voor die fan site om dat daar te zeggen. Als het geld van de gemeente er NIET was geweest dan hadden jullie al deze aankopen niet kunnen doen. Dus jullie zijn door de gemeente geholpen dus competitievervalsing.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Het is gewoon NIET waar en ik ga me niet speciaal registreren voor die fan site om dat daar te zeggen. Als het geld van de gemeente er NIET was geweest dan hadden jullie al deze aankopen niet kunnen doen. Dus jullie zijn door de gemeente geholpen dus competitievervalsing.
Maar wéér een die al zo vaak gevoerd is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:38 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik voel een discussie opkomen.
Ajax betaalt een ridicuul lage huursom voor de ArenA aan de gemeente Amsterdam. Daardoor houden zij heel veel geld in de portemonnee voor het aantrekken van spelers. Zij doen hetzelfde, heel de Eredivisie doet 't.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Begin nou niet weer met die vergelijking alsjeblieft.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax betaalt een ridicuul lage huursom voor de ArenA aan de gemeente Amsterdam. Daardoor houden zij heel veel geld in de portemonnee voor het aantrekken van spelers. Zij doen hetzelfde, heel de Eredivisie doet 't.
Met deze selectie? Mwaaaa...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:37 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
Feyenoord zit in de shit en wat doen jullie, jullie kopen een bepalende speler weg.Ik haat PSV en ik hoop dat jullie de komende 10 jaar buiten de top 2 eindigen.
Het gaat bij beide clubs om geld wat gemoeid is met het stadion, dus evenredig aan elkaar en bruikbaar als goeie vergelijking. Ik snap wel dat de concurrenten het kut vinden, maar het is nu eenmaal een héle fijne en legitieme deal, daar moet je je als PSVsupporter trots op zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Begin nou niet weer met die vergelijking alsjeblieft.
Uhu, maar het is nu al zo'n 20.000 keer gezegd en het zal nog zo'n 20.000 keer gezegd worden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:42 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het gaat bij beide clubs om geld wat gemoeid is met het stadion, dus evenredig aan elkaar en bruikbaar als goeie vergelijking. Ik snap wel dat de concurrenten het kut vinden, maar het is nu eenmaal een héle fijne en legitieme deal, daar moet je je als PSVsupporter trots op zijn.
prima maar ga dan niet ontkennen dat je niet door de gemeente geholpen bent.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:39 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ajax betaalt een ridicuul lage huursom voor de ArenA aan de gemeente Amsterdam. Daardoor houden zij heel veel geld in de portemonnee voor het aantrekken van spelers. Zij doen hetzelfde, heel de Eredivisie doet 't.
Inderdaad. Beter pleuren we die link van We leggen het nog een keer uit... in de OP. Kunnen we daar mooi naar verwijzen bij een eventuele discussie, zonder dat het ten koste gaat van topicruimte.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:44 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Uhu, maar het is nu al zo'n 20.000 keer gezegd en het zal nog zo'n 20.000 keer gezegd worden.
Niemand ontkent dat we door de gemeente geholpen zijnquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
prima maar ga dan niet ontkennen dat je niet door de gemeente geholpen bent.
Niemand zegt dat het niet zo is maar op de manier dat jij het zegt is het gewoon dom.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:45 schreef Plus_Ultra het volgende:
[..]
prima maar ga dan niet ontkennen dat je niet door de gemeente geholpen bent.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:46 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Inderdaad. Beter pleuren we die link van We leggen het nog een keer uit... in de OP. Kunnen we daar mooi naar verwijzen bij een eventuele discussie, zonder dat het ten koste gaat van topicruimte.
Jankbal.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
Oke baas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vanaf hier gaan we de disussie niet meer voeren over financieel geblabla;
---------------------------------
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vanaf hier gaan we de disussie niet meer voeren over financieel geblabla;
---------------------------------
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het denk ik volgens de "vaste groep" al een deel of 30
Daar word je toch diep gelukkig vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Als Vidic en Ferdinand zo'n aanval als PSV zien, rennen ze al het stadion uit.
Matavz, Mertens, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens en Labyad.
Dat vroeg ik een tijd geleden ook al, maar helaasch genegeerd onder die miljoenen posts.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Laatste post hierover; kan het geen eigen topic krijgen? Kunnen de azijnpissers daar elkaar een hart onder de riem steken en zijn wij er hier klaar mee.
Of ze regelen het ff met ze 2enquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Als Vidic en Ferdinand zo'n aanval als PSV zien, rennen ze al het stadion uit.
Matavz, Mertens, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens en Labyad.
Doe dat verhaal dan in de OP en verwijs mensen daar naar toe als ze serieuze vragen over dat onderwerp hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Laatste post hierover; kan het geen eigen topic krijgen? Kunnen de azijnpissers daar elkaar een hart onder de riem steken en zijn wij er hier klaar mee.
Bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
'Slechts' 5,5 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 6 miljoen voor Matavz.
Goed gehandeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan begrijp ik niet waarom Nijland zo tof de pers heeft lopen bellen na het 'take it or leave it'bod van Brands, want dat bleek dus echt zo'n bod te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Derijck doet het tot nu toe anders erg goed. Is opbouwend sterk, heeft een loepzuivere lange bal en heeft nog geen fout gemaakt.quote:
Blindquote:
Haha nee niet echtquote:
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.fcgroningen.nl(...)vz-bij-fc-groningen/
quote:Uiteindelijk werd dit akkoord dinsdagavond met PSV bereikt, onder de restrictie dat FC Groningen met Texeira en diens club Defensor tot een akkoord zou komen. FC Groningen ontvangt inclusief redelijk haalbare bonussen netto 6 miljoen euro van PSV.
Benieuwd wat Nummer10 van deze transfer vindquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.
Wat een slechte troll poging, lekker alle spelers van PSV langs gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manolev.
Hij is wel grappig, en Blind niet.
Gratis, eenjarig contract, redelijke salaris.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.
Niets te verliezen, dus. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gratis, eenjarig contract, redelijke salaris.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |