Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurtquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja watNu worden wij geen kampioen meer
Wanneer wijzelf dan? Wordt wel een keer tijd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurt
Wordt wel mooi spannend zo.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:18 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ach over 6 jaar zijn jullie gewoon weer aan de beurt
Moet er nu serieus nóg een keer uitgelegd worden hoe het nu zit met de begroting en de steun van de gemeente?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ja serieuze financiële problemen" en dan wel voor zoveel geld aan spelers kopen.
Als je het geld nou had, oké. Maar nu zitten jullie volgend jaar gewoon weer in hetzelfde schuitje als je CL misloopt...
Die gozer is voor de toekomst (is 17 ofzo)quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En Pieters? Is daar nog last-minute info over? Ze kopen die Jetro Tull toch niet voor niks?
Mwoah, lijkt me niet dat je een 17-jarige zijn rol "even" over laat nemen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
En Pieters? Is daar nog last-minute info over? Ze kopen die Jetro Tull toch niet voor niks?
Nee, alsjeblieft niet. Het klink altijd zo schijnheilig...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:21 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Moet er nu serieus nóg een keer uitgelegd worden hoe het nu zit met de begroting en de steun van de gemeente?
Het is gewoon vervelend dat er elke keer wanneer er nieuws is over PSV er weer begonnen wordt over de steun van de gemeentequote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Nee, alsjeblieft niet. Het klink altijd zo schijnheilig...
Goede tipquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
We leggen het nog een keer uit...
Als iedereen het nu even kopieert en plakt, kan het na iedere Calimero post worden geplaatst.
Komt Willems dan per direct over?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:22 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Nee joh. Dan is het ineens gekleurde of onjuiste info.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef Buitendam het volgende:
We leggen het nog een keer uit...
Als iedereen het nu even kopieert en plakt, kan het na iedere Calimero post worden geplaatst.
Klopt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:24 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Komt Willems dan per direct over?
Nee toch? Volgens mij wordt ie een seizoen verhuurd nog...
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:25 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Nee joh. Dan is het ineens gekleurde of onjuiste info.
Want VI zijn bijv. leugenaars.
Echter kan z'n waarde ook omlaag.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Doublepain het volgende:
Best slim van PSV, volgend jaar begint het EK. NL speelt daar en 70% kans dan Pieters daar ook is. Dus zijn waarde kan omhoog gaan en PSV heeft de vervanger al binnen.
Volgend jaar zit er een clausule in.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Doublepain het volgende:
Best slim van PSV, volgend jaar begint het EK. NL speelt daar en 70% kans dan Pieters daar ook is. Dus zijn waarde kan omhoog gaan en PSV heeft de vervanger al binnen.
En mede daarover heb ik contact gehad met een modje hierquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]Dat is ook weer zo.
Maar aan de andere kant is het een belachelijk simpele constructie en toch moet er stééds maar weer worden uitgelegd "néé, het is niet gemeentegeld wat wordt gespendeerd..."
Hoerebende!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:27 schreef mrstylo het volgende:
[..]
Volgend jaar zit er een clausule in.
5.5 mil :S
Ik heb het over het totaal geďnvesteerde bedrag in spelers. Het woord gemeente heb ik niet gebruikt. Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het gewoon graag nog een keer uit willen leggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:23 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Het is gewoon vervelend dat er elke keer wanneer er nieuws is over PSV er weer begonnen wordt over de steun van de gemeente
Ach fuck hunquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:26 schreef Buitendam het volgende:
[..]Dat is ook weer zo.
Maar aan de andere kant is het een belachelijk simpele constructie en toch moet er stééds maar weer worden uitgelegd "néé, het is niet gemeentegeld wat wordt gespendeerd..."
Ware woorden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ach fuck hun
Ik ga me er niet meer aan storen
Kut juten.
Nee, maar je lijkt niet te begrijpen hoe het wél zit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:28 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik heb het over het totaal geďnvesteerde bedrag in spelers. Het woord gemeente heb ik niet gebruikt. Volgens mij zijn er hier een aantal mensen die het gewoon graag nog een keer uit willen leggen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |