Lama je schreef eerst 2012.quote:
En volgend seizoen in iedergeval zeker een nieuwe keeper onder de lat. Ook voor Isakson is het nu duidelijk volgens voetbalzonequote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:24 schreef leolinedance het volgende:
Zeefuik verhuurt aan NEC
Toivonen verlengt tot medio 2014
Bakkal definitief naar Feyenoord
Willems naar PSV
En natuurlijk Matavz naar PSV
Wat een dag
Komop man, het zijn gewoon profs toch. Tuurlijk kan ik begrijpen als het effe minder gaat. Maar na een half jaar nog steeds? En het was vooral Rutten waar het aan lag. Bijv. Lens wilde gewoon vechten voor zijn kansen. Maar die mogelijkheid gaf Rutten niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:52 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Fysiek en op papier kun je veel sterker zijn, maar dan moet het mentaal ook goed zitten. Er was heel veel kritiek op Rutten en de speelwijze van PSV en dat heeft na verloop van tijd zijn tol geëist. Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo onbegrijpelijk vindt.
[..]
Dat komt omdat bijvoorbeeld Dzsudzsak nog wel eens bepalend kon zijn om de winst binnen te trekken. Buiten dat liep het gewoon hopeloos, omdat de supporters en media zeer kritisch waren en de concurrentie in de nek aan het hijgen was. Moet je een heel volwassen en mentaal sterke groep hebben wil je geconcentreerd blijven en kampioen worden. Dus ik vind het nog altijd niet zo vreemd hoe het vorig jaar is gelopen.
Isaksson doet het goed momenteel. Hulde voor die man, niet zeuren maar keepenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:27 schreef Maxbeek het volgende:
[..]
En volgend seizoen in iedergeval zeker een nieuwe keeper onder de lat. Ook voor Isakson is het nu duidelijk volgens voetbalzone
http://www.voetbalrss.nl/nieuws/201108/31005/
Blijft een onzekere factor in het elftal. Ene keer is hij goed, andere keer bakt hij er niets van!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Isaksson doet het goed momenteel. Hulde voor die man, niet zeuren maar keepen
Ik zeg ook nergens dat het een geweldige prestatie was, ik zeg dat het een logisch gevolg is van het niet lekker in je vel zitten als team zijnde. Tegenslag op tegenslag heeft het team veel punten gekost, en da's dodelijk zonde en jammer, maar aan de andere kant ook heel begrijpelijk en verklaarbaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:29 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Komop man, het zijn gewoon profs toch. Tuurlijk kan ik begrijpen als het effe minder gaat. Maar na een half jaar nog steeds? En het was vooral Rutten waar het aan lag. Bijv. Lens wilde gewoon vechten voor zijn kansen. Maar die mogelijkheid gaf Rutten niet.
Als je het mentaal niet kan opbrengen ben je niets waard. En dat effect kan nooit zo zijn dat je bijna punten laat liggen tegen Willem II, de absolute degradatie kandidaat. Dat verschil tussen in goede doen voor het kampioenschap kunnen gaan en in slechte doen niet kunnen winnen van De Graafschap kan nooit zo groot zijn. Het was gewoon onbegrijpelijke zwakte en een absolute wanprestatie. Dat is het altijd wanneer je als PSV zijnde niet kan winnen van De Graafschap.
Mooi toch.twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 17:02:28#PSV zegt bij monde van directeur #Sanders dat ze voor #Matavz betaald hebben wat ze oorspronkelijk wilden betalen reageer retweet
quote:PSV is deze zomer de topclub die de meeste nieuwe namen naar de club haalt. De Eindhovenaren sloten een lucratieve deal met de gemeente, waarbij grond onder het stadion en trainingscomplex verkocht werd. Met de opbrengsten werden Kevin Strootman, Khalid Sinouh, Dries Mertens, Georginio Wijnaldum, Przemyslaw Tyton (gehuurd), Timothy Derijck, Rúben Bentancourt en Tim Matavz al aangetrokken. Jetro Willems is nu nummer negen geworden.
Wat een faalberichtquote:
Vanavond.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 16:58 schreef Buitendam het volgende:
Wanneer gaat de markt dicht, vanavond 12 uur of morgen?
27 geloof ik.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:11 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Op hoeveel zitten we nu? Tussen de 30 en 35 miljoen? Als ik PSV was zou ik eens snel werk maken van dat kampioenschap. Geen kampioen worden = een blamage.
O wat ben ik blij dat daar niet op begroot wordt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ja serieuze financiële problemen" en dan wel voor zoveel geld aan spelers kopen.
Als je het geld nou had, oké. Maar nu zitten jullie volgend jaar gewoon weer in hetzelfde schuitje als je CL misloopt...
Niet huillie huillie gaan doenquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:14 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
"ja serieuze financiële problemen" en dan wel voor zoveel geld aan spelers kopen.
Als je het geld nou had, oké. Maar nu zitten jullie volgend jaar gewoon weer in hetzelfde schuitje als je CL misloopt...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |