abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:14:32 #151
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_101411654
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig? Een mening geven is prima maar een troll niet. Tevens kun je iemand niet verplichten overal inhoudelijk op in te gaan.
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ik troll niet.
:')

Nog even inhoudelijk; Matavz is vergelijkbaar met een Huntelaar. Niet op hetzelfde niveau, maar wel een speler die zichzelf positioneert zoals een echte spits dat moet doen. In de afgelopen wedstrijden (en 2 seizoenen) is het af en toe pijnlijk duidelijk geworden dat PSV hier op dit moment aan schort in de vorm van Toivonen en Lens.
pi_101411669
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een kweste van vraag en aanbod. Kaatsen en de bal verwachten. enz enz.
Je ideeen zijn belachelijk, en het feit dat je er zelf zo in gelooft, maakt het er niet veel beter op.
Waarom zijn mijn ideeën belachelijk? Weerleg ze dan eens met een voetbaltechnisch argument?
pi_101411693
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef baaart het volgende:

[..]

[..]

:')

Nog even inhoudelijk; Matavz is vergelijkbaar met een Huntelaar. Niet op hetzelfde niveau, maar wel een speler die zichzelf positioneert zoals een echte spits dat moet doen. In de afgelopen wedstrijden (en 2 seizoenen) is het af en toe pijnlijk duidelijk geworden dat PSV hier op dit moment aan schort in de vorm van Toivonen en Lens.
Matavz is bijzonder scherp voor de goal, absoluut. Maar hij scoort veelal uit 2 soort situaties, en de vraag is of PSV vaak genoeg de spits zo in stelling kan brengen. Ried en Excelsior zijn geen graadmeters in mijn ogen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:16:23 #154
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101411705
Gefeliciteerd, uitstekende aankoop.
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
pi_101411706
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:13 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Het is een beetje gevalletje: een mongool moet je eigenlijk neit in zijn gezicht uitlachen, maar zodra de jostiband op de tv komt blijft iedereen altijd even hangen om te gniffelen. Zo moet je jouw situatie een beetje zien.
:D
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:22 #156
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_101411727
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Waarom zijn mijn ideeën belachelijk? Weerleg ze dan eens met een voetbaltechnisch argument?
Ik geloof best dat je een goede kijk op voetbal hebt hoor, maar wat jou in je carriere als coach nog eens gaat opbreken is je gebrek aan skills op het persoonlijke vlak. Je bent te betweterig en draait bepaalde zaken in je voordeel. Vooral dat als, als verhaal.
Zogezegd, je zult nog moeten werken aan je kwaliteiten als people's manager, tot nu toe weet je vooral mensen tegen je in het harnas te jagen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_101411731
De afgelopen jaren mistte we gewoon een spits. Op het moment dat Reis begon te lopen, begon PSV te lopen. Ik heb het volste vertrouwen in deze aankoop, maar ik vind het te veel geld voor deze jongen. Vijf jaar is daarentegen wel een lekker lang contract.
Dit, dus.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:17:32 #158
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_101411732
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:15 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Matavz is bijzonder scherp voor de goal, absoluut. Maar hij scoort veelal uit 2 soort situaties, en de vraag is of PSV vaak genoeg de spits zo in stelling kan brengen. Ried en Excelsior zijn geen graadmeters in mijn ogen.
Lees: en 2 seizoenen
pi_101411770
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef baaart het volgende:

[..]

Lees: en 2 seizoenen
Dzsudzsak, iemand die Matavz ideaal kon bedienen, is er niet meer. Dus die 2 seizoen zijn bullshit, je moet kijken naar het huidige spel en materiaal van PSV.
pi_101411784
quote:
3s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ik geloof best dat je een goede kijk op voetbal hebt hoor, maar wat jou in je carriere als coach nog eens gaat opbreken is je gebrek aan skills op het persoonlijke vlak. Je bent te betweterig en draait bepaalde zaken in je voordeel. Vooral dat als, als verhaal.
Zogezegd, je zult nog moeten werken aan je kwaliteiten als people's manager, tot nu toe weet je vooral mensen tegen je in het harnas te jagen.
Want hoe ik op internet reageer, na herhaaldelijk belachelijk gemaakt te worden, is exact hetzelfde als hoe ik met mensen om ga :D?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:20:47 #161
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101411820
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:14 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Een goede spits (en dat is Matavz) kan op meerdere manieren zijn doelpunten meepikken. Misschien wordt hij niet de doelpuntenmachine (20+ per seizoen) maar stelt hij andere in staat te scoren.
Je ideeen zijn belachelijk, omdat ze tegen die van mensen die er voor betaald worden ingaan. Mensen die er hun vak van maken, die de speelstijl van PSV beter kennen dan jij en ik opgeteld in het kwadraat. Een speler wordt uitvoerig bestudeert, en er wordt echt wel gekeken of hij in het "systeem" past.
Dat jij het denkt beter te weten, dat maakt het belachelijk. Jij doet het lijken alsof er bij PSV geen enkele fatsoenlijke voorzet vanaf de zijkant gegeven kan worden.

Maar zoals ik al zei, de tijd zal het leren.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:21:20 #162
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101411837
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dzsudzsak, iemand die Matavz ideaal kon bedienen, is er niet meer. Dus die 2 seizoen zijn bullshit, je moet kijken naar het huidige spel en materiaal van PSV.
Mertens is geen vervanger van Dzsudzsak? En Wijnaldum zal blij zijn dat 'ie kan gaan afleggen ipv. zelf af te ronden :D
"Als de toekomst een optelsom is van wat er mijn leven in het verleden is gebeurd, dan ga ik een ***vette tijd tegemoet."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:21:36 #163
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_101411846
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Want hoe ik op internet reageer, na herhaaldelijk belachelijk gemaakt te worden, is exact hetzelfde als hoe ik met mensen om ga :D?
Internet is meestal weliswaar een uitvergroting van je persoonlijkheid maar ja, je zult in het echt enigzins hetzelfde in elkaar steken. Tenzij je schizofreen bent, maar dan ga je het sowieso niet ver schoppen.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:22:30 #164
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101411874
quote:
12s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:19 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je komt wel een beetje pedant over, no offence.
pi_101411886
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:21 schreef Stringer het volgende:

[..]

Mertens is geen vervanger van Dzsudzsak? En Wijnaldum zal blij zijn dat 'ie kan gaan afleggen ipv. zelf af te ronden :D
Mertens is natuurlijk een heel ander soort speler dan Dzsudzsak, moeilijk te vergelijken. Wijnaldum mist het overzicht om in de kleine ruimte een medespeler te bedienen denk ik.
pi_101411896
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef Stringer het volgende:

[..]

Ligt aan de voorgeschiedenis hier, maar no offence taken.
pi_101411961
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef Stringer het volgende:

[..]

Een jeugdtrainertje met een mening, zo heb je er nog duizenden, maar deze mensen moet je gewoon in de waan laten dat ze ook daadwerkelijk weten hoe het er in topclubs aan toe gaat.
Dit, dus.
pi_101411973
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:17 schreef Buitendam het volgende:
De afgelopen jaren mistte we gewoon een spits. Op het moment dat Reis begon te lopen, begon PSV te lopen. Ik heb het volste vertrouwen in deze aankoop, maar ik vind het te veel geld voor deze jongen. Vijf jaar is daarentegen wel een lekker lang contract.
Dit vind ik te makkelijk. Dat Reis zo goed speelde kwam vooral door Reis. En dat Reis en Afellay er niet meer waren, is geen excuus om wedstrijden als die tegen ADO, De Graafschap, Heerenveen en NEC te verliezen net als zo'n moeilijke wedstrijd tegen Willem II. Dat het aan het ontbreken van een spits lag, is dus onzin. Overigens was er met Koevermans en Berg wel een spits. Maar die presteerden niet op niveau. Echter is dat nogmaals geen excuus. Lens vulde het op zich naar behoren in, maar werd er te laat in gezet. In de eerste plaats lag het aan Rutten dat er niet aangevallen werd. Dat werd wel pijnlijk blootgelegd toen Lens in zijn eentje wilde gaan aanvallen en voor de kansen die PSV nog had wilde vechten tegen Feyenoord, waar derest zich schikte naar Rutten en in de controle bleef spelen, de welbekende zekerheidjes van Rutten in stand houdende.
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Een jeugdtrainertje met een mening, zo heb je er nog duizenden, maar deze mensen moet je gewoon in de waan laten dat ze ook daadwerkelijk weten hoe het er in topclubs aan toe gaat.
Je bent nu zelf teveel aan dat gegeven iets aan het ophangen. Dat er geen legitimiteit aan vast zit, is door meerderen al genoemd. Zelfs trainers uit de hoogste klassen zien we onzinnige dingen zeggen/bepalen over individuele spelers. Seedorf mindere optie dan Hofs (Verbeek), Kluivert geen optie, maar spelers als Denneboom en Bobson wel (Van Basten), Affelay in een controlerende positie, Berg steeds maar blijven opstellen (Rutten), Sneijder en Robben niet goed genoeg voor Real (Ramos), etc. zijn zomaar wat voorbeelden die in mij opkomen. Laten we het gewoon over de inhoud hebben.

[ Bericht 28% gewijzigd door Xaobotnik op 31-08-2011 15:31:37 ]
pi_101411985
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:20 schreef tja77 het volgende:

[..]

Een goede spits (en dat is Matavz) kan op meerdere manieren zijn doelpunten meepikken. Misschien wordt hij niet de doelpuntenmachine (20+ per seizoen) maar stelt hij andere in staat te scoren.
Maar om dat te kunnen zou hij andere kwaliteiten moeten hebben. En hij zou deze kwaliteiten dan bij (Jong) Slovenië en Groningen toch al hebben laten zien? Je kunt niet van elke spits een meevoetballend type maken die andere spelers kan bedienen en de combinatie aan kan gaan. Huntelaar kon het ook niet.

quote:
Je ideeen zijn belachelijk, omdat ze tegen die van mensen die er voor betaald worden ingaan. Mensen die er hun vak van maken, die de speelstijl van PSV beter kennen dan jij en ik opgeteld in het kwadraat. Een speler wordt uitvoerig bestudeert, en er wordt echt wel gekeken of hij in het "systeem" past.
Aangezien ik er ook voor betaald krijg, is het toch ook mijn vak :D? En PSV scout gewoon individueel goede spelers, niet zozeer spelers voor bepaalde posities hoor. Sterker nog, deze spelers zijn niet gescout, maar worden gekocht door Brands en Rutten, ook nog eens onder invloed van investeerders. Als men alleen naar de scouts zou luisteren zag je de helft van de huidige aankopen niet terug.

quote:
Dat jij het denkt beter te weten, dat maakt het belachelijk. Jij doet het lijken alsof er bij PSV geen enkele fatsoenlijke voorzet vanaf de zijkant gegeven kan worden.
Dat zeg ik niet, maar het is gewoon een beperking bij PSV. Ik roep al weken dat je meer baat had bij een spits die combineert, omdat je genoeg scorend vermogen in de 2e linie hebt.
pi_101412008
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:24 schreef Buitendam het volgende:

[..]

:D
pi_101412034
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Dit vind ik te makkelijk. Dat Reis zo goed speelde kwam vooral door Reis. En dat Reis en Afellay er niet meer waren, is geen excuus om wedstrijden als die tegen ADO, De Graafschap, Heerenveen en NEC te verliezen net als zo'n moeilijke wedstrijd tegen Willem II.
Is geen excuus, het is een logisch gevolg. De topscorer en de primaire spelmaker verdwijnen, dus het gevolg is dat het team in een gat viel.
Dit, dus.
pi_101412070
Het heeft even geduurd, maar eindelijk hebben we dan Matavz. Goede aankoop lijkt me.
" tonight we proved once more that the true strength of our nation comes not from our the might of our arms or the scale of our wealth, but from the enduring power of our ideals: democracy, liberty, opportunity, and unyielding hope."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:30:51 #173
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_101412116
DeNummer10, wat is dit nou ?!

quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Goede users in het PSV topic trouwens. Weigeren ergens inhoudelijk op te reageren, maar staan vooraan als men iemand belachelijk kan maken.
Klikspaan.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:31:21 #174
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101412137
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Mertens is natuurlijk een heel ander soort speler dan Dzsudzsak, moeilijk te vergelijken. Wijnaldum mist het overzicht om in de kleine ruimte een medespeler te bedienen denk ik.
Hoe ik Mertens zondag zag spelen vermoed ik dat Matavz voldoende aanvoer gaat krijgen. Mertens snijdt veel naar binnen. De goal op Toivoinen was daar een goed voorbeeld van (de zwakke tegenstand daargelaten). Toivoinen is sowieso meer 'zen' in z'n lievelingsrol op tien en daar kan Matavz prima van profiteren. Voordeel is dat PSV in de omschakeling direct gevaarlijker kan worden terwijl ze nu toch vooral dieper moeten spelen om een doelpunt te maken. Uitstekende aankoop denk ik. Tijd zal het echter leren.

quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:23 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Ligt aan de voorgeschiedenis hier, maar no offence taken.
:)
pi_101412204
quote:
6s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:31 schreef Stringer het volgende:

[..]

Hoe ik Mertens zondag zag spelen vermoed ik dat Matavz voldoende aanvoer gaat krijgen. Mertens snijdt veel naar binnen.
Ik denk dat de ruimte daarvoor te klein is. Maar wie weet heb ik het mis.
pi_101412217
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:27 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Is geen excuus, het is een logisch gevolg. De topscorer en de primaire spelmaker verdwijnen, dus het gevolg is dat het team in een gat viel.
Onzin. Het zijn verzwakkingen, maar dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen als PSV zijnde. Ongeacht de verliezen die je geleden hebt in je spelersgroep. Zo logisch is het niet wanneer je punten laat liggen tegen rechterrijtje-clubs.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:35:11 #177
342627 tja77
pi_101412247
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:25 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Maar om dat te kunnen zou hij andere kwaliteiten moeten hebben. En hij zou deze kwaliteiten dan bij (Jong) Slovenië en Groningen toch al hebben laten zien? Je kunt niet van elke spits een meevoetballend type maken die andere spelers kan bedienen en de combinatie aan kan gaan. Huntelaar kon het ook niet.

[..]

Aangezien ik er ook voor betaald krijg, is het toch ook mijn vak :D? En PSV scout gewoon individueel goede spelers, niet zozeer spelers voor bepaalde posities hoor. Sterker nog, deze spelers zijn niet gescout, maar worden gekocht door Brands en Rutten, ook nog eens onder invloed van investeerders. Als men alleen naar de scouts zou luisteren zag je de helft van de huidige aankopen niet terug.

[..]

Dat zeg ik niet, maar het is gewoon een beperking bij PSV. Ik roep al weken dat je meer baat had bij een spits die combineert, omdat je genoeg scorend vermogen in de 2e linie hebt.
Die kwaliteiten heeft hij, hij scoort niet alleen uit passen vanaf de zijkant. Dat maakt hem zo gevaarlijk, hij is vrijwel onzichtbaar voor de verdediging, en tegen de tijd dat ze hem zien, ploeft hij die bal er al in. Er loopt bij PSV zat kwaliteit rond om daar optimaal gebruik van te maken.
pi_101412321
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:34 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Onzin. Het zijn verzwakkingen, maar dit soort wedstrijden moet je gewoon winnen als PSV zijnde. Ongeacht de verliezen die je geleden hebt in je spelersgroep. Zo logisch is het niet wanneer je punten laat liggen tegen rechterrijtje-clubs.
Hoezo is dat niet logisch? Je werkt jezelf op een hele goede manier naar de nummer 1 positie. Daarna raak je je op vol stoom gekomen spits op een nare manier kwijt en ook de spelmaker verdwijnt. Dan houd je een team aangeslagen spelers over die het kampioenschap door de vingers voelt glijden. Zet daar een paar rechterrijtje teams tegenover die bloed ruiken en je gaat punten morsen. Als topclub zou het je niet mogen gebeuren, maar ik stond er nou niet van te kijken.
Dit, dus.
pi_101412331
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:35 schreef tja77 het volgende:

[..]

Die kwaliteiten heeft hij, hij scoort niet alleen uit passen vanaf de zijkant. Dat maakt hem zo gevaarlijk, hij is vrijwel onzichtbaar voor de verdediging, en tegen de tijd dat ze hem zien, ploeft hij die bal er al in. Er loopt bij PSV zat kwaliteit rond om daar optimaal gebruik van te maken.
Nee, primair uit passes in de diepte, en daarvoor ligt er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders. Op de 2e plaats vanuit voorzetten.
pi_101412469
Maar DeNummer10, wie geef je meer kans 18 september, psv of ajax?
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:42:57 #181
342627 tja77
pi_101412482
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nee, primair uit passes in de diepte, en daarvoor ligt er te weinig ruimte achter de verdediging van tegenstanders. Op de 2e plaats vanuit voorzetten.
Zoals ik al zei, we zullen zien. PSV heeft een veelzijdige ploeg, en had een afmaker nodig, en die hebben ze. Kwalitatief doen ze mijn inziens niet onder voor Ajax of Twente (zeker zonder Ruiz).
Nu het loopt bij PSV prikken ze er 3 in uit tegen ADO, Tegen Ried vinden ze makkelijk het doel, en ook tegen Excelsior. Dat dat gaan maatstaven zijn is duidelijk, maar het net werd zonder Matavz al vaak gevonden. En daar zal zijn aanwezigheid alleen maar een positieve bijdrage op hebben.
pi_101412550
En als Matavz niet slaagt is het wel zo'n speler dat een restwaarde kan hebben van ong. 5 mil.
"It's like my swag just rubbed off on everybody. It was unbelievable."
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:47:51 #183
20758 Stringer
You have a nice day
pi_101412632
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:45 schreef mrstylo het volgende:
En als Matavz niet slaagt is het wel zo'n speler dat een restwaarde kan hebben van ong. 5 mil.
Schalke koopt 'm vast wel over. (Waar tegen die tijd Jol zit :D )

[ Bericht 0% gewijzigd door Stringer op 31-08-2011 15:55:25 ]
pi_101412634
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:37 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Hoezo is dat niet logisch? Je werkt jezelf op een hele goede manier naar de nummer 1 positie. Daarna raak je je op vol stoom gekomen spits op een nare manier kwijt en ook de spelmaker verdwijnt. Dan houd je een team aangeslagen spelers over die het kampioenschap door de vingers voelt glijden. Zet daar een paar rechterrijtje teams tegenover die bloed ruiken en je gaat punten morsen. Als topclub zou het je niet mogen gebeuren, maar ik stond er nou niet van te kijken.
Met een zoveel betere selectie moet je gewoon winnen, klaar. Als je voor de genoemde wedstrijden 'begrip' kan hebben, liggen je normen als het gaat om PSV wel erg laag. Verder moeten we ook niet vergeten dat PSV de meerwaarde van Affelay in die controlerende rol beperkt was, en daarnaast ook lang na verlies van beide spelers de 1e plaats wist te behouden. Pas in de 31e speelronde raakte ze die voorgoed kwijt.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:48:21 #185
342627 tja77
pi_101412646
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:38 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

En een speler als Matavz maakt het een hoop andere spelers makkelijker. Ze hoeven niet meer naar binnen te trekken en de drukte op te zoeken, een keer de achterlijn opzoeken, en die bal voorgooien, kan nu WEL een keer vruchtbaar zijn.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 15:52:13 #186
342627 tja77
pi_101412793
Nee, dan kun je beter als Ajax, een overgewaardeerde overjarige rus (die gemiddeld nog geen 1 op 3 haalt) ieder jaar een flink salaris geven.
pi_101412804
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:47 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Met een zoveel betere selectie moet je gewoon winnen, klaar.
Fysiek en op papier kun je veel sterker zijn, maar dan moet het mentaal ook goed zitten. Er was heel veel kritiek op Rutten en de speelwijze van PSV en dat heeft na verloop van tijd zijn tol geëist. Ik snap nog steeds niet waarom je dat zo onbegrijpelijk vindt.

quote:
Als je voor de genoemde wedstrijden 'begrip' kan hebben, liggen je normen als het gaat om PSV wel erg laag. Verder moeten we ook niet vergeten dat PSV de meerwaarde van Affelay in die controlerende rol beperkt was, en daarnaast ook lang na verlies van beide spelers de 1e plaats wist te behouden. Pas in de 31e speelronde raakte ze die voorgoed kwijt.
Dat komt omdat bijvoorbeeld Dzsudzsak nog wel eens bepalend kon zijn om de winst binnen te trekken. Buiten dat liep het gewoon hopeloos, omdat de supporters en media zeer kritisch waren en de concurrentie in de nek aan het hijgen was. Moet je een heel volwassen en mentaal sterke groep hebben wil je geconcentreerd blijven en kampioen worden. Dus ik vind het nog altijd niet zo vreemd hoe het vorig jaar is gelopen.
Dit, dus.
pi_101413420
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef LuNaTiC het volgende:
Who cares, tijd zal het leren. Misschien schopt ie er 25 in, misschien wordt het een gevalletje Berg.

Ik wacht aan het einde van het seizoen wel op de 'told ya so's' mocht het zo moeten zijn.
Uiteindelijk komen ze wel allebei van Groningen :+

Eerlijk is eerlijk, Matavz lijkt me een goede speler, maar ik vraag me af of hij in het "Systeem PSV" past.

Ik hoop natuurlijk dat hij er 25+ in ramt voor ons, maar ik ben benieuwd hoe hij omgaat met verdedigers als Alderwereld en Douglas.

We shall see, maar voorlopig ben ik nog niet overtuigd :@
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:13:47 #189
62455 Frey
Ludo Sanders
pi_101413443
Berg was al hopeloos uit vorm toen hij kwam.
Jij moet nog krijgen wat je verdient. Keep the change.
pi_101413461
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef Dennis_enzo het volgende:
Een Ajax trol in mijn PSV topic, wat doe je :'(
Ten eerste: dit is niet jouw wink topic
Ten tweede: iedereen mag hier komen om een mening te uiten. Dat gebeurt in ieder topic, maar op de een of andere manier wordt het hier als trollen gezien als iemand kritisch is.

Duidelijke trollreacties graag doorgeven via VBL FB of maak een TR. Of ga eens een inhoudelijke discussie aan.
Noot noot.
pi_101413472
Ik vond het wel goed staan met Lens en Wijnaldum.
★★★
pi_101413473
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:13 schreef Frey het volgende:
Berg was al hopeloos uit vorm toen hij kwam.
Absoluut.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101413514
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:14 schreef ajacied4lf het volgende:
Ik vond het wel goed staan met Lens en Wijnaldum?
Wijnaldum verrast mij in een extreem positieve zin. Zijn wisselwerking met Toivonen bevalt mij ook super, alsmede met Strootman.

In het begin had ik mijn bedenkingen over zowel Wijnaldum als Strootman, maar beiden overtreffen mijn verwachtingen _O_
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101413561
Wie :?
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101413648
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:15 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Wijnaldum verrast mij in een extreem positieve zin. Zijn wisselwerking met Toivonen bevalt mij ook super, alsmede met Strootman.

In het begin had ik mijn bedenkingen over zowel Wijnaldum als Strootman, maar beiden overtreffen mijn verwachtingen _O_
Ik bedoel: Met Lens ging het erg goed in de spits omdat hij niet in de punt bleef staan, waardoor Wijnaldum kon doorschuiven.

Denk dat het met Matavz minder zal gaan.

We zullen zien.
★★★
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:19:16 #196
342627 tja77
pi_101413655
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:16 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Wie :?
1 heel getalenteerde 17 jarige verdediger. Aanwinst dus.
pi_101413671
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef tja77 het volgende:

[..]

1 heel getalenteerde 17 jarige verdediger. Aanwinst dus.
Ahh, oké. ^O^
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101413706
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 16:19 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

Ik bedoel: Met Lens ging het erg goed in de spits omdat hij niet in de punt bleef staan, waardoor Wijnaldum kon doorschuiven.

Denk dat het met Matavz minder zal gaan.

We zullen zien.
Inderdaad. Matavz is natuurlijk een "echte" spits, die zich graag in de 16 ophoudt. De aanval zonder Matavz is veel flexibeler en beweegt veel..
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 16:24:52 #199
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_101413860
Zeefuik verhuurt aan NEC
Toivonen verlengt tot medio 2014
Bakkal definitief naar Feyenoord
Willems naar PSV
En natuurlijk Matavz naar PSV

Wat een dag :P
pi_101413873