quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax benquote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax ben. Een PSV-er die zo kritisch op zijn eigen club zou zijn werd met een riek achterna gezeten op de tribunes bij die boeren.
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.quote:
Ik troll niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef baaart het volgende:
[..]
tyf dan gewoon naar het Ajax topic. Iemand daarna verwijten dat hij inhoudelijk moet reageren op een trollpost...
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.
Pardon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Is dat inhoudelijk genoeg?
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Nee hoor, alleen een paar gefrustreerde PSV users. Overige users niet, mod's niet. Dus ik zie 't probleem niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen, behalve jij, een andere mening over te hebben.
Heb je nog een inhoudelijk antwoord of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, aap. Praat zo maar tegen je moeder.
Mening? je doet het voorkomen alsof het feiten zijn. Eerst dat gemekker over Labyad, nu over Matavz. Ik snap best dat de moed je in de schoenen zinkt bij de gedachte aan weer 6 jaar wachttijd op een landstitel. Feit is gewoon dat PSV beter heeft ingekocht dan Ajax, en dat maakt je gewoon bang. Je komt met agrumenten aanzetten die kant noch wal raken, gewoon om jezelf, en je clubje moed in te praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.
Dat zeggen we lekker niet, daar komt Ajax wel achterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef tja77 het volgende:
Ik hoef jij argumenten niet te weerleggen, kijk nou meer gewoon studio sport elke zondagavond, en je zult zien dat jij het verkeerd ziet.
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
Ik laat mij niet lenen voor jouw rare hersenkronkels. Het is pijnlijk om te zien dat je overtuigd bent van je eigen kennis, terwijl je jezelf hier als clown wegzet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je nog een inhoudelijk antwoord of niet?
Nummer 10 denkt dat Groningen een beter voetballende ploeg is als PSV, en dat Matavz nooit zo gevoedt kan worden, zoals dat bij Groningen gebeurde.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?
Het is pas 100x gezegd, maar Matavz rendeert optimaal zodra er ruimte achter de verdediging ligt. Daaruit scoort hij het vaakst. Op de 2e plaats scoort hij redelijk veel uit voorzetten vanaf de achterlijn, maar die worden bij PSV niet vaak genoeg gegeven omdat (vooral Mertens) vaak genoeg naar binnen komt. Daar ligt vervolgens te weinig ruimte om een steekbal te geven, omdat PSV toch ook graag op de helft van de tegenstander wilt spelen. Zou PSV dat niet doen, en dat gaat bijna niet want de tegenstander dwingt je, dan kun je Matavz veel vaker bedienen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?
Nee hoor, Groningen is niet beter voetballend maar krijgt meer ruimte om te voetballen. Die ruimte is makkelijker te benutten om de juiste pass te geven. In het geval van Matavz is dit de bal achter de verdediging.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Nummer 10 denkt dat Groningen een beter voetballende ploeg is als PSV, en dat Matavz nooit zo gevoedt kan worden, zoals dat bij Groningen gebeurde.
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Ik laat mij niet lenen voor jouw rare hersenkronkels. Het is pijnlijk om te zien dat je overtuigd bent van je eigen kennis, terwijl je jezelf hier als clown wegzet.
Dat soort mensen loopt hier op het werk ook rondquote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.
En waarom denk je dat dat net ff iets minder is als de coach van PSV?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mocht ik daadwerkelijk zo weinig kennis hebben, dan vraag ik me toch af waar ik elke maand mijn salaris aan verdien.
Jezelf als autoriteit wegzetten, zodra anderen het niet doen. Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:05 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Goed voorbeeld, van PSV. Meermaals in de laatste minuten, zelfs seconden punten verloren. En zo ging dat het jaar ervoor precies hetzelfde onder Rutten. Dat tegen Den Haag was geen pech, net als dat het niet het geval was tegen NEC en De Graafschap of de zeer moeilijk bevochten wedstrijd tegen Willem II.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Tuurlijk wel man. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijd met gemak, het zat alleen even niet mee.
Herinner jij je ADO thuis van afgelopen seizoen nog ? Had PSV met 5-0 moeten winnen, ADO had nog geen kans gehad, maar in de blessuretijd countert ADO 1x en je verliest 0-1.
Wederom 'als'. Is het niet zo dat je als Ajax zijde met alle pech van de wereld gewoon nog steeds moet winnen van een VVV? Tegen Twente was het veldspel ook beter. Had PSV ook vaak zat de afgelopen 2 jaar, om uiteindelijk alsnog punten te laten liggen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Tegen VVV was Ajax niet bijster goed, maar als het zelf wat meer geluk had stond het bij rust met 3-0 voor. VVV kwam amper aan de goal he. Echter had ik het steeds over de wedstrijd tegen Twente. Het is een feit dat je met zulk veldspel het meeste succes zult hebben.
Dit is wel erg makkelijk gesteld. PSV had het kampioenschap gewoon aan zichzelf te danken. Ajax in 2008 heeft niet zoals PSV vorig jaar in de eindfase opeens enorm veel punten laten liggen. Verder speelde Ajax en PSV onderling een keer gelijk, en won PSV een keer. Kortom, het was zeker niet het falen van Ajax dat PSV kampioen werd. Sterker nog, Ajax heeft in de tweede helft van de competitie in 2008 niet eens op 1 gestaan. PSV verloor vorig jaar de 1e positie pas in de 31e speelronde maar verloor in de laatste 10 wedstrijden 12 punten. En daar zitten wedstrijden als tegen De Graafschap en ADO niet eens bij.quote:Je weet dat Ajax in 2008 op de laatste dag ook nog kampioen kon worden he? PSV deed het niet veel beter, beide ploegen hadden enorm veel puntverlies. Dus Ajax had het PSV lastiger kunnen maken.
Omdat hij zijn geld van de gemeente Eindhoven krijgt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:06 schreef tja77 het volgende:
[..]
En waarom denk je dat dat net ff iets minder is als de coach van PSV?
En waarom krijgt hij zoveel geld? Omdat hij zijn vaak wel of niet beheerst?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Omdat hij zijn geld van de gemeente Eindhoven krijgt.
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:07 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Jezelf als autoriteit wegzetten, zodra anderen het niet doen. Ik zit hier met plaatsvervangende schaamte te lezen.
Ben jij tevreden met hem dan?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef tja77 het volgende:
[..]
En waarom krijgt hij zoveel geld? Omdat hij zijn vaak wel of niet beheerst?
Onder de indruk zijn van je eigen kennis, terwijl je jezelf steeds belachelijker maakt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.
Ik leef dan ook op 't randje.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Twijfels stellen aan mijn kennis, ik zit lachend achter mijn macbook.
Absoluut, ten alle tijden.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Xaobotnik het volgende:
Wederom 'als'. Is het niet zo dat je als Ajax zijde met alle pech van de wereld gewoon nog steeds moet winnen van een VVV?
Tegen VVV ontbrak het daar juist aan, en komt het dus aan op geluk/pech.quote:Tegen Twente was het veldspel ook beter.
Cursus PI lezen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:10 schreef tja77 het volgende:
[..]
Onder de indruk zijn van je eigen kennis, terwijl je jezelf steeds belachelijker maakt.
Doet dat er toe? Of jij, ik of de paus er tevreden mee is. Feit is, dat hij zijn vak beheerst, en er echt wel kijk op heeft. Dat jij jezelf boven hem plaatst (want dat doe je, wellicht heb je dat zelf niet eens in de gaten) zegt heel veel over jou, en je geloofwaardigheid.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ben jij tevreden met hem dan?
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:09 schreef Morpheus2002 het volgende:
Houden we het gezellig? Een mening geven is prima maar een troll niet. Tevens kun je iemand niet verplichten overal inhoudelijk op in te gaan.
Ik plaats mezelf toch niet boven hem? Ik heb alleen kritiek op een aantal zaken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef tja77 het volgende:
[..]
Doet dat er toe? Of jij, ik of de paus er tevreden mee is. Feit is, dat hij zijn vak beheerst, en er echt wel kijk op heeft. Dat jij jezelf boven hem plaatst (want dat doe je, wellicht heb je dat zelf niet eens in de gaten) zegt heel veel over jou, en je geloofwaardigheid.
Het is een beetje gevalletje: een mongool moet je eigenlijk neit in zijn gezicht uitlachen, maar zodra de jostiband op de tv komt blijft iedereen altijd even hangen om te gniffelen. Zo moet je jouw situatie een beetje zien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?
Een kweste van vraag en aanbod. Kaatsen en de bal verwachten. enz enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:12 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Maar iemand belachelijk maken vanwege zijn voetbalinhoudelijke mening mag wel?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |