quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax benquote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax ben. Een PSV-er die zo kritisch op zijn eigen club zou zijn werd met een riek achterna gezeten op de tribunes bij die boeren.
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.quote:
Ik troll niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef baaart het volgende:
[..]
tyf dan gewoon naar het Ajax topic. Iemand daarna verwijten dat hij inhoudelijk moet reageren op een trollpost...
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:52 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Door te kijken hoe Matavz bij Groningen heeft kunnen renderen, en vervolgens naar het spel en de spelers (eigenschappen) van PSV te kijken.
Pardon?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:50 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Is dat inhoudelijk genoeg?
QFTquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Jij denkt alles te weten, over elke voetballer, waar diegene wel en niet funcioneert. Je draait alles op zo'n manier dat Ajax de bovenliggende ploeg is. Is niet erg, maar ik denk dat je zelf niet in de gaten hebt, hoe zeer je er langs zit.
Jij denkt er meer verstand van te hebben dan Fred Rutten, nu hoor je me niet zeggen dat het nederlands beste coach is, maar ik denk dat hij met een reden een goedbetaalde coach is, en dat jij met een reden een niets betekende onbekende FOK!er bent, die nogal hoog van de toren blaast.
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef tja77 het volgende:
[..]
Pardon?
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:53 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Dit kun je zelf toch niet serieus nemen, toch?
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Nee hoor, alleen een paar gefrustreerde PSV users. Overige users niet, mod's niet. Dus ik zie 't probleem niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:58 schreef baaart het volgende:
[..]
Daar lijkt iedereen, behalve jij, een andere mening over te hebben.
Heb je nog een inhoudelijk antwoord of niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:00 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Wie denk je dat je bent, aap. Praat zo maar tegen je moeder.
Mening? je doet het voorkomen alsof het feiten zijn. Eerst dat gemekker over Labyad, nu over Matavz. Ik snap best dat de moed je in de schoenen zinkt bij de gedachte aan weer 6 jaar wachttijd op een landstitel. Feit is gewoon dat PSV beter heeft ingekocht dan Ajax, en dat maakt je gewoon bang. Je komt met agrumenten aanzetten die kant noch wal raken, gewoon om jezelf, en je clubje moed in te praten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, want je gaat op de persoon (ik) in, en niet op mijn mening. Die kun je blijkbaar niet weerleggen met inhoudelijke argumenten.
Dat zeggen we lekker niet, daar komt Ajax wel achterquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:56 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Vraagje voor jou: Hoe scoort Matavz.
Oké.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:01 schreef tja77 het volgende:
Ik hoef jij argumenten niet te weerleggen, kijk nou meer gewoon studio sport elke zondagavond, en je zult zien dat jij het verkeerd ziet.
Leg eens uit? Wat staat er in die handleiding en waarom kan dit niet door PSV uitgevoerd worden?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |