quote:Op woensdag 24 augustus 2011 13:35 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Twente gaat vol op de aanval, dodelijke counter van Benfica > 3-1
Om welke users / posts gaat het? Graag wat concreter.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:02 schreef DeNummer10 het volgende:
Goede users in het PSV topic trouwens. Weigeren ergens inhoudelijk op te reageren, maar staan vooraan als men iemand belachelijk kan maken.
Maar men maakt mij eerst meerdere malen belachelijk na een inhoudelijke post. Dan mag ik toch wel om een normaal antwoord vragen? Vanaf dag 1 zitten een aantal mensen in het PSV-topic die bij de minste kritiek direct persoonlijk worden, of stigmatiserend posten. Vervolgens krijg je een aantal meelopers, as usual, en uiteindelijk staat het hele topic vol met shit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 15:08 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Om welke users / posts gaat het? Graag wat concreter.
Heb een bericht geplaatst maar je dramt zelf ook wel door hoor. Als die users geen zin hebben om erop te antwoorden kun je ze niet dwingen...
TR van de betreffende posts aub!quote:Op vrijdag 2 september 2011 21:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Kan iemand naar dat getroll van Piebe kijken in NL - San Marino topic?
Haha kneus, altijd bij je eigen mening blijven. Boeiend wat die andere knakkers er van vinden.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou de Ajaxkolonie een nieuwe TT mogen krijgen?
![]()
Bijvoorbeeld:
De zware periode gaat van start
Done.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:54 schreef Ajacied422 het volgende:
Zou de Ajaxkolonie een nieuwe TT mogen krijgen?
![]()
Bijvoorbeeld:
De zware periode gaat van start
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:58 schreef De_kromme het volgende:
[..]
Haha kneus, altijd bij je eigen mening blijven. Boeiend wat die andere knakkers er van vinden.
Bedankt!quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.
Trollen? Ik zeg gewoon dat ik het een mooie TT vond; als dat al trollen is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 13 september 2011 18:16 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Done.
[..]
Bemoei je er eens niet mee en kap met trollen in het Ajax topic.
Donequote:Op woensdag 14 september 2011 20:55 schreef TheVulture het volgende:
[CL 14/9 20:45] Groep D: Ajax - Olympique Lyonnais
Mag dicht
Donequote:Op donderdag 15 september 2011 11:30 schreef tong80 het volgende:
Kan een modje 'Tong's' aan de TT toevoegen ?
Tong's Voetbaldilemma-topic Seizoen 2011-2012.
Alvast bedankt
Vooral dank aan de Ajacied Happel als ie de mod is.
Mijn dank is grootquote:
Donequote:Op woensdag 21 september 2011 12:19 schreef Mark het volgende:
Kan NEC #52: Met deze inzet is het uit met de pret hernoemd worden in NEC#52: Met deze inzet is het uit met de pret ?
TS heeft verzuimd een andere titel in te voeren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |