abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:22:33 #53
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_101409827
Mooi de buit is wel een beetje binnen...
Jammer dat er geen verdediger bij gekomen is... had de tank stiekem wel verwacht :P
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_101409842
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef tja77 het volgende:

[..]

Ajax heeft idd tegen Twente gespeeld voor de JC schaal, en Ajax verloor, terwijl het een man meer had. Wat is je punt?
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
pi_101409855
thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 14:18:49 #zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED. Heel verstandig reageer retweet
pi_101409876
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Brigand het volgende:
#zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED.
Goed voor hem :)
pi_101409887
quote:
thijsslegers thijsslegers
en ik voorspel dat we heel snel iets gaan horen van jurgen #locadia, de spits van #jongpsv
pi_101409905
Zijn we al kampioen nu we Matavz hebben?
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:25:10 #59
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101409925
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn we al kampioen nu we Matavz hebben?
Hoevaak hebben we die al gehoord.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:25:43 #60
342627 tja77
Proud member of the tittycrew.
pi_101409941
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
pi_101409984
quote:
15s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef StefannPSV het volgende:

[..]

Hoevaak hebben we die al gehoord.
Ik maakte een grapje -O-
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:27:25 #62
36221 Kopstoot
Ik houd nog steeds van Janine.
pi_101409995
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
Sowieso ajax... :')
Zullen we het daar alsjeblieft niet over hebben, heb 't nog liever over de aambeien van mijn oma.
"Als ze de uitkeringen nu hoger maken, hoef ik ook niet zo veel meer te doen.."
pi_101409998
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Als, als. Het is bij Ajax wel erg vaak, nietwaar? Als je meer scoort dan je tegenstander win je gewoon. PSV had tegen Twente vorig jaar ook het betere van het spel. Maar Twente maakte het gewoon af. PSV kon dat niet tegen De Graafschap en NEC waar PSV normaal gesproken gewoon wint àls het in normale doen is. Net als bij Feyenoord uit àls Rutten niet zo'n zwakkeling was geweest, etc. etc.

Kortom, het is nog lang niet bewezen dat het bij Ajax wel op de juiste plaats valt aan het eind van de rit. Het maximale uit je selectie halen op een manier dat de prestaties er ook daadwerkelijk komen, is ook een kwaliteit.

Ben trouwens benieuwd wat Zeefuik kan laten zien bij NEC. Hopelijk krijgt hij daar ook de nodige speeltijd. Het is iig een degelijke eredivisie club. Dat is een groot verschil met een Mokhtar die gewoon bij Eindhoven gedumpt is.
quote:

[..]

Die Bony is toch gewoon een erg goede spits? Daar heeft Vitesse ook niet voor niets het nodige voor neergelegd...
pi_101410020
quote:

[..]

Ligt eraan hoe de verdediging zich opstelt in het begin van de wedstrijd. Beginnen ze scherp dan hebben we wel kans, maar met deze verdediging tegen die Ijslander voorin is het iedere minuut gevaarlijk.
Dit, dus.
pi_101410027
quote:

[..]

Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.

Bony hield 2 man bezig inderdaad, dat zie ik Matavz niet doen.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:28:09 #66
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101410028
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef -_Guitarist_- het volgende:

[..]

Ik maakte een grapje -O-
Je bent niet de eerste met die grap.
pi_101410064
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Sowieso ajax... :')
Zullen we het daar alsjeblieft niet over hebben, heb 't nog liever over de aambeien van mijn oma.
Ja, hoe is het met de aambeien van je oma?
Misschien moet je de volgende keer dr iets minder hard in dr reet neuken.
pi_101410066
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Xaobotnik het volgende:
Verhaal.
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
pi_101410070
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:

[..]

:D
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:30:58 #70
321470 StefannPSV
Newcastle United
pi_101410117
quote:

[..]

Laat me de volgende keer niet meer zo hard lachen, dadelijk wordt mijn oma nog wakker en die heeft al zo'n last van aambeien.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:31:11 #71
36221 Kopstoot
pi_101410124
quote:

[..]

Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.

Het was overigens ene denummer10 die haar nam, omdat PSV niet complementair zou zijn, dat woord gebruikte hij althans nogal vaak... :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:31:55 #72
342627 tja77
pi_101410147
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.

Bony hield 2 man bezig inderdaad, dat zie ik Matavz niet doen.
Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.
Als Ajax zo fantastisch speelde, waarom wonnen ze dan niet? Zelfs niet tegen 10 man? En waarom zouden ze dat wel van PSV kunnen?
pi_101410167
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
Nee, natuurlijk niet! 1 keer minder, dat is de kunst.
Dit, dus.
pi_101410194
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.
pi_101410251
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.
Dus geluk bestaat niet?
pi_101410289
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:

[..]

Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.
Als Ajax zo fantastisch speelde, waarom wonnen ze dan niet? Zelfs niet tegen 10 man? En waarom zouden ze dat wel van PSV kunnen?
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?

En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
pi_101410312
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.

Het was overigens ene denummer10 die haar nam, omdat PSV niet complementair zou zijn, dat woord gebruikte hij althans nogal vaak... :')
Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.
pi_101410348
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:34 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Dus geluk bestaat niet?
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
pi_101410365
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?

En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
Misschien is het wel een uitstekende verdediger.. ;)

Zou eens wat anders zijn, in plaats van een lange verdediger als stormram voorin zetten een aanvaller achterin kunnen zetten bij verdedigende nood.. :')
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:38:43 #80
36221 Kopstoot
pi_101410373
quote:
13s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.
Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.
pi_101410381
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
Tegen VVV was Ajax niet bijster goed, maar als het zelf wat meer geluk had stond het bij rust met 3-0 voor. VVV kwam amper aan de goal he. Echter had ik het steeds over de wedstrijd tegen Twente. Het is een feit dat je met zulk veldspel het meeste succes zult hebben.
pi_101410406
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Kopstoot het volgende:

[..]

Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.
Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.
pi_101410416
Tyton
Hutch/Mano - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad/Lens - Matavs - Mertens

Kam-pi....
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:41:04 #84
342627 tja77
pi_101410458
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:41:10 #85
36221 Kopstoot
pi_101410462
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.
Wellicht dat Bakkal daarom graag weggaat, ik bedoel hij had wel een voorkeur voor Eindhovense jochies uit de rif.. Nouja, zal proberen even te lezen en pas weer te posten als het ontopic is.
pi_101410464
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:

[..]

Tuurlijk wel man. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijd met gemak, het zat alleen even niet mee.

Herinner jij je ADO thuis van afgelopen seizoen nog ? Had PSV met 5-0 moeten winnen, ADO had nog geen kans gehad, maar in de blessuretijd countert ADO 1x en je verliest 0-1.

Elke club heeft elk seizoen wel een paar wedstrijdjes dat het niet mee zit.
pi_101410468
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton

Kam-pi....
Wat een team. _O_
pi_101410479
quote:
Tyton

Kam-pi....
Ik mis onze grote vriend Marcelo ;(

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Brutal. Fucking. Metal.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:43:32 #89
342627 tja77
pi_101410544
quote:
Tyton

Kam-pi....
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.
pi_101410550
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef Doublepain het volgende:

[..]

Wat een team. _O_
*Matavž

Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst btw.
♔ KoningenUitGroningen ♔
pi_101410602
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Wel ff iemand anders captain maken. ^O^
★★★
pi_101410626
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef tja77 het volgende:

[..]

Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
pi_101410629
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:

[..]

Zeker weten.
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101410677
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:

[..]

Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?
U MAD?
pi_101410685
Nja waarom zou bakkal nu een judas zijn?! Hij wil gewoon aan spelen toekomen, gun hem het beste daar bij Feyenoord :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_101410695
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef de_boswachter het volgende:

[..]

Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?
Hahaha :').
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:48:11 #97
324709 baaart
¯¯¯¯¯¯¯
pi_101410734
http://www.psv.tv/index.php?item=if&content=player&ProductID=8016

Blijft toch apart, van die 16-17-18 jarige knulletje die vanuit zuid-amerika gehaald worden om in Europa te komen voetballen... wel mooi, voor zo'n knul, mits die genoeg begeleiding krijgt. Ben benieuwd wat het gaat worden.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:48:21 #98
342627 tja77
pi_101410744
quote:

[..]

Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.

edit: en ik denk dat je Wijnaldum onderschat.
  Redactie Games woensdag 31 augustus 2011 @ 14:49:03 #99
181272 crew  Noppie2000
pi_101410781
Zeefuik :o
pi_101410800
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef Noppie2000 het volgende:
Zeefuik :o
Naar NEC ja. :{
Brutal. Fucking. Metal.
pi_101410806
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
:O
★★★
pi_101410837
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:

[..]

Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.
pi_101410863
quote:
1s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 14:49 schreef ajacied4lf het volgende:

[..]

:O
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax ben :'). Een PSV-er die zo kritisch op zijn eigen club zou zijn werd met een riek achterna gezeten op de tribunes bij die boeren.
pi_101410888
quote:

[..]

Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden.
Hoe weet jij dat nou weer? :')
Dit, dus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')