Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:21 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ajax heeft idd tegen Twente gespeeld voor de JC schaal, en Ajax verloor, terwijl het een man meer had. Wat is je punt?
twitter:thijsslegers twitterde op woensdag 31-08-2011 om 14:18:49#zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED. Heel verstandig reageer retweet
Goed voor hemquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:23 schreef Brigand het volgende:
#zeefuik op huurbasis naar #NEC aldus de collega's van ED.
quote:thijsslegers thijsslegers
en ik voorspel dat we heel snel iets gaan horen van jurgen #locadia, de spits van #jongpsv
Hoevaak hebben we die al gehoord.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:24 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Zijn we al kampioen nu we Matavz hebben?
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
Ik maakte een grapjequote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef StefannPSV het volgende:
[..]
Hoevaak hebben we die al gehoord.
Sowieso ajax...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
Als, als. Het is bij Ajax wel erg vaak, nietwaar? Als je meer scoort dan je tegenstander win je gewoon. PSV had tegen Twente vorig jaar ook het betere van het spel. Maar Twente maakte het gewoon af. PSV kon dat niet tegen De Graafschap en NEC waar PSV normaal gesproken gewoon wint àls het in normale doen is. Net als bij Feyenoord uit àls Rutten niet zo'n zwakkeling was geweest, etc. etc.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:22 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Als die wedstrijd 100x zo gespeeld wordt, wint Ajax 'm 98x. Twente had 2 kansen en een penalty maar stond constant onder druk en Ajax speelde gewoon goed. Normaal wint Ajax zo'n wedstrijd, en met dat spel zul je op langere termijn veel meer succes hebben dan met het gokken op individuele klasse, of zoals Twente in die pot, geluk hebben met je (beperkte) kansen.
Die Bony is toch gewoon een erg goede spits? Daar heeft Vitesse ook niet voor niets het nodige voor neergelegd...quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jij noemt het geluk, ik noem het individuele klasse van Twente. daarom is Ruiz een gewilde speler. Ajax had het ook moeilijk tegen die spits van Vitesse Bony. En ik denk dat Ajax het heel moeilijk gaat krijgen tegen PSV.
Ligt eraan hoe de verdediging zich opstelt in het begin van de wedstrijd. Beginnen ze scherp dan hebben we wel kans, maar met deze verdediging tegen die Ijslander voorin is het iedere minuut gevaarlijk.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:25 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met de aambeien van je oma?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Sowieso ajax...
Zullen we het daar alsjeblieft niet over hebben, heb 't nog liever over de aambeien van mijn oma.
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja, hoe is het met de aambeien van je oma?
Misschien moet je de volgende keer dr iets minder hard in dr reet neuken.
Laat me de volgende keer niet meer zo hard lachen, dadelijk wordt mijn oma nog wakker en die heeft al zo'n last van aambeien.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:28 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Individuele klasse? Ga fietsen man. Twente zal NOOIT meer een wedstrijd winnen waarin het slechts 2 kansen krijgt. Nooit meer. De enige manier van langdurig succes is door er naar te voetballen. Om tot succes te komen moet je niet het tot stand komen van het succes voorbij streven door je blind te staren op het resultaat. Dat komt vanzelf bij goed spel.
Bony hield 2 man bezig inderdaad, dat zie ik Matavz niet doen.
Nee, natuurlijk niet! 1 keer minder, dat is de kunst.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:29 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Slechte vergelijking. Voetbal is geen kwestie van 1x meer scoren dan je tegenstander, zo simpel is het niet.
Dus geluk bestaat niet?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Net als dat het niet zo simpel is dat je suggestieve voorwaarden kunt verzinnen. In the end gaat het wel degelijk erom om meer te scoren dan je tegenstander. De weg daarnaartoe is het lastige. Maar degene die wint heeft uitendelijk de beste strategie. Je vooralsnog is het niet aangetoond dat het onvermogen van Ajax in die wedstrijd niet structureel is. Anders had Ajax wel bovenaan gestaan.
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef tja77 het volgende:
[..]
Bij PSV loopt meer rond dan alleen Matavz, zie Mertens, Wijnaldum, Toivonen. Labyad enz.
Als Ajax zo fantastisch speelde, waarom wonnen ze dan niet? Zelfs niet tegen 10 man? En waarom zouden ze dat wel van PSV kunnen?
Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:31 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Naar omstandigheden goed.. ze heeft nu een zalfje, 3 maal daags aanbrengen, dan komt het goed.
Het was overigens ene denummer10 die haar nam, omdat PSV niet complementair zou zijn, dat woord gebruikte hij althans nogal vaak...
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.quote:
Misschien is het wel een uitstekende verdediger..quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?
En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Beetje jammer alleen dat ik er nu aids aan overgehouden heb.
Tegen VVV was Ajax niet bijster goed, maar als het zelf wat meer geluk had stond het bij rust met 3-0 voor. VVV kwam amper aan de goal he. Echter had ik het steeds over de wedstrijd tegen Twente. Het is een feit dat je met zulk veldspel het meeste succes zult hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:38 schreef Kopstoot het volgende:
[..]
Ook meteen bij onze oude sponsorman in Hapert langsgeweest? Dat had ik dan weer niet achter je gezocht.
Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:36 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Jij haalde Bony erbij, ik vergelijk dus naar een soortgelijke situatie, dus kom op de positie van spits uit. Dat is Matavz bij jullie toch? Of gaat hij naast Derijck spelen?
En het komt wel eens voor dat je pech hebt, en dus een wedstrijd verliest. Dat had PSV vorig jaar toch ook? Ook wel eens beter dan de tegenstander en toch verliezen. Op lange termijn zal het spel echter de doorslag geven omdat je niet kunt blijven hopen op geluk en opportunisme.
Wellicht dat Bakkal daarom graag weggaat, ik bedoel hij had wel een voorkeur voor Eindhovense jochies uit de rif.. Nouja, zal proberen even te lezen en pas weer te posten als het ontopic is.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Nee, die valt alleen op Eindhovense jeugd he.
Tuurlijk wel man. Normaal gesproken wint ajax die wedstrijd met gemak, het zat alleen even niet mee.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:37 schreef Xaobotnik het volgende:
[..]
Tuurlijk wel. Maar als het structureel voor komt, is het geen geluk. Het is afwachten of het falen van Ajax iets is dat slechts incidenteel was of niet. Aangezien we het over een club als VVV hebben, denk ik niet dat we zomaar kunnen stellen dat er sprake was van simpele pech bij Ajax. Maar laten we de competitie even afwachten.
Wat een team.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Hutch/Mano - Derijck - Bouma - Pieters
Wijnaldum - Toivonen - Strootman
Labyad/Lens - Matavs - Mertens
Kam-pi....
Ik mis onze grote vriend Marceloquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Kam-pi....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brutal. Fucking. Metal.
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
Tyton
Kam-pi....
Wel ff iemand anders captain maken.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:41 schreef tja77 het volgende:
[..]
Je moet toch naar het geheel kijken, of zie ik dat verkeerd? Dus ik schat in dat Matavz en de rest van de voorhoede van PSV, voor meer onrust in de defensie kunnen zorgen bij Ajax dan Bony en de voorhoede van Vitesse.
Zeker weten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:43 schreef tja77 het volgende:
[..]
Ziet er toch wel erg indrukwekkend uit.
Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
Hahahaquote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Als je het allemaal zo goed weet he, waarom ben je dan nog geen bondscoach?
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden. Op rechts heeft PSV met Lens geen bijzondere speler, en met Labyad een speler met erg goede momenten, die echter verkracht wordt op rechts.
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Heb je geen inhoudelijk antwoord? Dat dacht ik wel ja.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:48 schreef tja77 het volgende:
[..]
Jongen, ga voetballers scouten. Fijn dat je denkt alle wijsheid in pacht te hebben, en zo weet te draaien dat het in het voordeel van Ajax uitvalt. Feitje, Ajax wordt 1 keer in de laatste 7 jaar kampioen, dus mogen ze weer 6 jaar wachten.
Ze moesten eens weten hoe kritisch ik op Ajax benquote:
Hoe weet jij dat nou weer?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef DeNummer10 het volgende:
[..]
Mertens zie ik Ajax wel pijn doen, de rest niet omdat Matavz een spits met een handleiding is en laat nou net die handleiding niet perfect door PSV uitgevoerd kunenn worden.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |