Oke baas.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vanaf hier gaan we de disussie niet meer voeren over financieel geblabla;
---------------------------------
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:50 schreef de_boswachter het volgende:
Vanaf hier gaan we de disussie niet meer voeren over financieel geblabla;
---------------------------------
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
Dat is het denk ik volgens de "vaste groep" al een deel of 30
Daar word je toch diep gelukkig vanquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Als Vidic en Ferdinand zo'n aanval als PSV zien, rennen ze al het stadion uit.
Matavz, Mertens, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens en Labyad.
Dat vroeg ik een tijd geleden ook al, maar helaasch genegeerd onder die miljoenen posts.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Laatste post hierover; kan het geen eigen topic krijgen? Kunnen de azijnpissers daar elkaar een hart onder de riem steken en zijn wij er hier klaar mee.
Of ze regelen het ff met ze 2enquote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:51 schreef Doublepain het volgende:
Als Vidic en Ferdinand zo'n aanval als PSV zien, rennen ze al het stadion uit.
Matavz, Mertens, Toivonen, Strootman, Wijnaldum, Lens en Labyad.
Doe dat verhaal dan in de OP en verwijs mensen daar naar toe als ze serieuze vragen over dat onderwerp hebben.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:53 schreef Buitendam het volgende:
Laatste post hierover; kan het geen eigen topic krijgen? Kunnen de azijnpissers daar elkaar een hart onder de riem steken en zijn wij er hier klaar mee.
Bron?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
'Slechts' 5,5 miljoen wat met bonussen kan oplopen tot 6 miljoen voor Matavz.
Goed gehandeld.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Dan begrijp ik niet waarom Nijland zo tof de pers heeft lopen bellen na het 'take it or leave it'bod van Brands, want dat bleek dus echt zo'n bod te zijn.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 17:58 schreef LudoSanders het volgende:
Derijck doet het tot nu toe anders erg goed. Is opbouwend sterk, heeft een loepzuivere lange bal en heeft nog geen fout gemaakt.quote:
Blindquote:
Haha nee niet echtquote:
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.quote:
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:01 schreef mrstylo het volgende:
[..]
http://www.fcgroningen.nl(...)vz-bij-fc-groningen/
quote:Uiteindelijk werd dit akkoord dinsdagavond met PSV bereikt, onder de restrictie dat FC Groningen met Texeira en diens club Defensor tot een akkoord zou komen. FC Groningen ontvangt inclusief redelijk haalbare bonussen netto 6 miljoen euro van PSV.
Benieuwd wat Nummer10 van deze transfer vindquote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.
Wat een slechte troll poging, lekker alle spelers van PSV langs gaan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:05 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Manolev.
Hij is wel grappig, en Blind niet.
Gratis, eenjarig contract, redelijke salaris.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:03 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Hij heeft nog geen minuut voor Ajax gespeeld. Hij heeft het bij ADO helemaal niet onaardig gedaan, dus ik kan het ergens wel begrijpen om het te proberen met die jongen.
Niets te verliezen, dus. Ik snap het wel.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 18:06 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Gratis, eenjarig contract, redelijke salaris.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |