Rekening houdend met het feit dat de kans dat ze ooit nog in Nederland optreden heel klein is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef Skull-splitter het volgende:
The Doors
Hendrix
Tom Waits
Prince
Stones
Pink Floyd
Edit:
GVD Led Zeppelin vergeten...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Queen met Freddie Mercury.
Slotje
...how can you stop the rain from falling down.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef trovey het volgende:
Gaan nog iets verder dan de jaren 80 maar de Bee Gees.,,,helaas zal het nooit meer zijn aangezien Maurice overleden is....wat rest is het laatste concert in Wembley in 1998.
voldoet eigenlijk niet aan de TP, want die zijn dood.. dus de kans is niet klein, maar er is uberhaupt geen kans.. voor the doors wil ik wel door de vingers kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet erg origineel, Queen met Freddy en The Doors.
Ja daar heb je gelijk in. Ik weet alleen bands met mensen die al dood zijn eigenlijk. Herman Brood met Cuby & The Blizzards, ook zo eentje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
voldoet eigenlijk niet aan de TP, want die zijn dood.. dus de kans is niet klein, maar er is uberhaupt geen kans
En John Deacon natuurlijk. Ondergewaardeerde held dat ie isquote:
Uit "How can you mend a broken heart", ja dat weet ik zo uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
...how can you stop the rain from falling down.....
Kan niet je had het topic al een slotje gegeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, Toto met the "Groovemeister" Jeff Porcaro
Dat zie ik nog wel gebeuren als de knaken weer op zijn.quote:
Bij deze heropendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet je had het topic al een slotje gegeven.
Dat eerste weet ik zo net nog niet. Vinnie Moore zit nu bij UFO en volgens mij loopt dat wel redelijk. Verder brengt Michael Schenker met z'n eigen groep cd's uit en toert hij nog regelmatig rond. Ik zie het dus niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel gebeuren als de knaken weer op zijn.
...
Racer X
enquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Slotje
.quote:
Met als support-act The Beatles met John Lennon...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Slotje
Tom waits is in 2004 ofzo nog in nederland geweest, zijn vorige tour heeft hij nederland overgeslagen dus ik denk dat hij deze tour nederland misschien wel weer meepakt, het nieuwe album komt snel uit. Het enige nadeel bij tom waits is de prijs, in 2004 waren de tickets ¤99quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rekening houdend met het feit dat de kans dat ze ooit nog in Nederland optreden heel klein is!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:42 schreef ranja het volgende:
Talking Heads
wie weet, paar jaar geleden had ik ook nooit verwacht B52s nog eens te zien,
Je vergeet The Smiths natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Arn0 het volgende:
Om even realistisch te blijven: The Stone Roses. Ooit moet het gebeuren, toch?
quote:
Die treden nog gewoon op hoor, al is het niet veel meer een vriendin van mij omschreef het als 'zielig'quote:
En ze zijn oudquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die treden nog gewoon op hoor, al is het niet veel meer een vriendin van mij omschreef het als 'zielig'
Lijkt me sterk ....quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Treedt nog gewoon op en komt in december naar Nederland.
Met opvolging is men bezigquote:
Weet ik, maar wel 'leuk' bovendien moet Peter Hook ook nog wat centjes verdienen sinds er ruzie is binnen New Order.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef fripper het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ....
Peter Hook haalt de laatste tijd wel eens wat Joy Division muziek uit de kast , maar dat maakt het nog geen concert van Joy Division natuurlijk.
http://www.effenaar.nl/agenda/6937
Ken je het project van John Cale en Lou Reed over Andy Warhol ?quote:
Galgenhumorquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat Ian Curtis helaas verhinderd is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Is tegenwoordig toch pannellid van The X-Factor ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat Ian Curtis helaas verhinderd is.
stuurt mensen naar huis als ze niet kunnen dansenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef tong80 het volgende:
Is tegenwoordig toch pannellid van The X-Factor ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
stuurt mensen naar huis als ze niet kunnen dansen
Eens!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou graag Dr.Teeth en the electric mayhem nog eens live zien.
Mick Jones:quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef StevenPaul het volgende:
Creedence Clearwater Revival
The Clash (ben wel benieuwd naar hoe Mick Jones nog speelt, wat hij bij de Gorillaz doet stelt niet zoveel voor.)
Dire Straits
Deep Purple
Die stonden een paar maand geleden nog in Zwollequote:
Waarom wist ik dit nietquote:Op zondag 11 september 2011 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die stonden een paar maand geleden nog in Zwolle
Mijn lijstje:
Pantera
Captain Beyond
Hawkwind
Wipers
Husker Dü
Diamond Head
Mr. Bungle (stamt toch uit de 80's)
Vio-lence
Tom Waits
Roky Erickson (ok, al wel live gezien maar ik acht de kans dat hij in Nederland komt spelen niet zo bijster hoog)
Lard
Mercifull Fate
Sir Lord Baltimore
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
quote:Op zondag 11 september 2011 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Hawkwind
Wipers
Husker Dü
Mr. Bungle (stamt toch uit de 80's)
Tom Waits
Roky Erickson (ok, al wel live gezien maar ik acht de kans dat hij in Nederland komt spelen niet zo bijster hoog)
Lard
Oh die zijn heel vaak in nederlandquote:
quote:
Hihiii wat een leuke reactie op mijn spelfout. Jij hebt zeker een diploma in grappen makenquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar heb ik nog nooit van gehoord is het wat?
ja ik had een 6quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:37 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Hihiii wat een leuke reactie op mijn spelfout. Jij hebt zeker een diploma in grappen maken
John is een Held !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En John Deacon natuurlijk. Ondergewaardeerde held dat ie is
Geweldig. Eén van mijn favoriete bands. Maar opa en oma werden te oudquote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef Ulx het volgende:
Dead Moon zou ik ook wel eens een keer willen zien. Helaas zijn die uit elkaar.
Opa en Oma spelen nu in The Pierced Arrows.quote:
Wat is dat ULX ?quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Opa en Oma spelen nu in The Pierced Arrows.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef invalidusername het volgende:
7zuma7 (maar die spelen binnenkort als reincarnatie in De Effenaar geloof ik)
35007 respectievelijk Loose
Die toetsenist doet me een beetje denken aan de toetsenist van The Hellacopters.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Ulx het volgende:
Mede aussierock fanaten?
Ik zag Birdman een paar jaar terug in Zürich, maar ik wil ze nog wel een keer meemaken:
Woonde in Haarlem omdat ze hem in Engeland niet begrepen.quote:
Niet omdat hij per sé rechts wilde rijden?quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woonde in Haarlem omdat ze hem in Engeland niet begrepen.
Daar moet je de laatste mode bijhouden.
Ze trokken hem nog met het touw naar links.quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet omdat hij per sé rechts wilde rijden?
quote:Op maandag 19 september 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze trokken hem nog met het touw naar links.
Voor jou en ULXquote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef invalidusername het volgende:
The Nozems, maar zonder teruglezen neem ik aan dat Tong80 die al meermalen heeft genoemd
Zie het nu pas. sorry.quote:
"She a lost cause"quote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie het nu pas. sorry.
Buldozerpunk noemden we dat
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Trashcanman het volgende:
Komt erg veel vet spul voorbij hiero!
Zou zelf ook graag Throbbing Gristle wel live willen hebben gezien, wordt em ook niet meer.
Ik wou net zeggen, die heb ik al drie keer weer zien spelen.quote:
In Barcelona gezien eerder dit jaar. Even hilarisch als geniaal.quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat.
Suicide zou ik ook wel eens willen zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |