Rekening houdend met het feit dat de kans dat ze ooit nog in Nederland optreden heel klein is!quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:11 schreef Skull-splitter het volgende:
The Doors
Hendrix
Tom Waits
Prince
Stones
Pink Floyd
Edit:
GVD Led Zeppelin vergeten...
quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Queen met Freddie Mercury.
Slotje
...how can you stop the rain from falling down.....quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:11 schreef trovey het volgende:
Gaan nog iets verder dan de jaren 80 maar de Bee Gees.,,,helaas zal het nooit meer zijn aangezien Maurice overleden is....wat rest is het laatste concert in Wembley in 1998.
voldoet eigenlijk niet aan de TP, want die zijn dood.. dus de kans is niet klein, maar er is uberhaupt geen kans.. voor the doors wil ik wel door de vingers kijkenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
Ik ben niet erg origineel, Queen met Freddy en The Doors.
Ja daar heb je gelijk in. Ik weet alleen bands met mensen die al dood zijn eigenlijk. Herman Brood met Cuby & The Blizzards, ook zo eentje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
voldoet eigenlijk niet aan de TP, want die zijn dood.. dus de kans is niet klein, maar er is uberhaupt geen kans
En John Deacon natuurlijk. Ondergewaardeerde held dat ie isquote:
Uit "How can you mend a broken heart", ja dat weet ik zo uit mijn hoofdquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:42 schreef Onnoman het volgende:
[..]
...how can you stop the rain from falling down.....
Kan niet je had het topic al een slotje gegeven.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:39 schreef SonicVolcano het volgende:
Oh ja, Toto met the "Groovemeister" Jeff Porcaro
Dat zie ik nog wel gebeuren als de knaken weer op zijn.quote:
Bij deze heropendquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:44 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kan niet je had het topic al een slotje gegeven.
Dat eerste weet ik zo net nog niet. Vinnie Moore zit nu bij UFO en volgens mij loopt dat wel redelijk. Verder brengt Michael Schenker met z'n eigen groep cd's uit en toert hij nog regelmatig rond. Ik zie het dus niet zo snel gebeuren.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 23:24 schreef zeeeend het volgende:
[..]
Dat zie ik nog wel gebeuren als de knaken weer op zijn.
...
Racer X
enquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Slotje
.quote:
Met als support-act The Beatles met John Lennon...quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:12 schreef SonicVolcano het volgende:
Slotje
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |