Tom waits is in 2004 ofzo nog in nederland geweest, zijn vorige tour heeft hij nederland overgeslagen dus ik denk dat hij deze tour nederland misschien wel weer meepakt, het nieuwe album komt snel uit. Het enige nadeel bij tom waits is de prijs, in 2004 waren de tickets ¤99quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 18:14 schreef Onnoman het volgende:
[..]
Rekening houdend met het feit dat de kans dat ze ooit nog in Nederland optreden heel klein is!
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 11:42 schreef ranja het volgende:
Talking Heads
wie weet, paar jaar geleden had ik ook nooit verwacht B52s nog eens te zien,
Je vergeet The Smiths natuurlijk.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:02 schreef Arn0 het volgende:
Om even realistisch te blijven: The Stone Roses. Ooit moet het gebeuren, toch?
quote:
Die treden nog gewoon op hoor, al is het niet veel meer een vriendin van mij omschreef het als 'zielig'quote:
En ze zijn oudquote:Op vrijdag 9 september 2011 09:58 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Die treden nog gewoon op hoor, al is het niet veel meer een vriendin van mij omschreef het als 'zielig'
Lijkt me sterk ....quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Treedt nog gewoon op en komt in december naar Nederland.
Met opvolging is men bezigquote:
Weet ik, maar wel 'leuk' bovendien moet Peter Hook ook nog wat centjes verdienen sinds er ruzie is binnen New Order.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:22 schreef fripper het volgende:
[..]
Lijkt me sterk ....
Peter Hook haalt de laatste tijd wel eens wat Joy Division muziek uit de kast , maar dat maakt het nog geen concert van Joy Division natuurlijk.
http://www.effenaar.nl/agenda/6937
Ken je het project van John Cale en Lou Reed over Andy Warhol ?quote:
Galgenhumorquote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat Ian Curtis helaas verhinderd is.quote:Op vrijdag 9 september 2011 11:08 schreef MCH het volgende:
[..]
Is tegenwoordig toch pannellid van The X-Factor ?quote:Op vrijdag 9 september 2011 15:55 schreef Captain_Chaos het volgende:
[..]
Ik hoorde alleen dat Ian Curtis helaas verhinderd is.
stuurt mensen naar huis als ze niet kunnen dansenquote:Op vrijdag 9 september 2011 16:58 schreef tong80 het volgende:
Is tegenwoordig toch pannellid van The X-Factor ?
quote:Op vrijdag 9 september 2011 17:14 schreef ranja het volgende:
[..]
stuurt mensen naar huis als ze niet kunnen dansen
Eens!quote:Op vrijdag 9 september 2011 10:09 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik zou graag Dr.Teeth en the electric mayhem nog eens live zien.
Mick Jones:quote:Op zondag 11 september 2011 22:48 schreef StevenPaul het volgende:
Creedence Clearwater Revival
The Clash (ben wel benieuwd naar hoe Mick Jones nog speelt, wat hij bij de Gorillaz doet stelt niet zoveel voor.)
Dire Straits
Deep Purple
Die stonden een paar maand geleden nog in Zwollequote:
Waarom wist ik dit nietquote:Op zondag 11 september 2011 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Die stonden een paar maand geleden nog in Zwolle
Mijn lijstje:
Pantera
Captain Beyond
Hawkwind
Wipers
Husker Dü
Diamond Head
Mr. Bungle (stamt toch uit de 80's)
Vio-lence
Tom Waits
Roky Erickson (ok, al wel live gezien maar ik acht de kans dat hij in Nederland komt spelen niet zo bijster hoog)
Lard
Mercifull Fate
Sir Lord Baltimore
En zo kan ik nog wel een tijdje doorgaan...
quote:Op zondag 11 september 2011 23:28 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Mijn lijstje:
Hawkwind
Wipers
Husker Dü
Mr. Bungle (stamt toch uit de 80's)
Tom Waits
Roky Erickson (ok, al wel live gezien maar ik acht de kans dat hij in Nederland komt spelen niet zo bijster hoog)
Lard
Oh die zijn heel vaak in nederlandquote:
quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |