Hihiii wat een leuke reactie op mijn spelfout. Jij hebt zeker een diploma in grappen makenquote:Op maandag 12 september 2011 20:17 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]daar heb ik nog nooit van gehoord is het wat?
ja ik had een 6quote:Op dinsdag 13 september 2011 17:37 schreef HerrHenk het volgende:
[..]
Hihiii wat een leuke reactie op mijn spelfout. Jij hebt zeker een diploma in grappen maken
John is een Held !quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:47 schreef SonicVolcano het volgende:
[..]
En John Deacon natuurlijk. Ondergewaardeerde held dat ie is
Geweldig. Eén van mijn favoriete bands. Maar opa en oma werden te oudquote:Op maandag 19 september 2011 00:22 schreef Ulx het volgende:
Dead Moon zou ik ook wel eens een keer willen zien. Helaas zijn die uit elkaar.
Wat is dat ULX ?quote:Op maandag 19 september 2011 15:17 schreef Ulx het volgende:
[..]
Opa en Oma spelen nu in The Pierced Arrows.
quote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef invalidusername het volgende:
7zuma7 (maar die spelen binnenkort als reincarnatie in De Effenaar geloof ik)
35007 respectievelijk Loose
Die toetsenist doet me een beetje denken aan de toetsenist van The Hellacopters.quote:Op maandag 19 september 2011 17:32 schreef Ulx het volgende:
Mede aussierock fanaten?
Ik zag Birdman een paar jaar terug in Zürich, maar ik wil ze nog wel een keer meemaken:
Woonde in Haarlem omdat ze hem in Engeland niet begrepen.quote:
Niet omdat hij per sé rechts wilde rijden?quote:Op maandag 19 september 2011 17:47 schreef tong80 het volgende:
[..]
Woonde in Haarlem omdat ze hem in Engeland niet begrepen.
Daar moet je de laatste mode bijhouden.
Ze trokken hem nog met het touw naar links.quote:Op maandag 19 september 2011 17:50 schreef Ulx het volgende:
[..]
Niet omdat hij per sé rechts wilde rijden?
quote:Op maandag 19 september 2011 17:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ze trokken hem nog met het touw naar links.
Voor jou en ULXquote:Op maandag 19 september 2011 17:21 schreef invalidusername het volgende:
The Nozems, maar zonder teruglezen neem ik aan dat Tong80 die al meermalen heeft genoemd
Zie het nu pas. sorry.quote:
"She a lost cause"quote:Op maandag 19 september 2011 18:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zie het nu pas. sorry.
Buldozerpunk noemden we dat
Dat lijkt me ook wel wat.quote:Op maandag 19 september 2011 18:21 schreef Trashcanman het volgende:
Komt erg veel vet spul voorbij hiero!
Zou zelf ook graag Throbbing Gristle wel live willen hebben gezien, wordt em ook niet meer.
Ik wou net zeggen, die heb ik al drie keer weer zien spelen.quote:
In Barcelona gezien eerder dit jaar. Even hilarisch als geniaal.quote:Op maandag 19 september 2011 18:53 schreef Ulx het volgende:
[..]
Dat lijkt me ook wel wat.
Suicide zou ik ook wel eens willen zien.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |