quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Wrom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een Windigo'tje
of een trutje, hoe je het maar bekijkt![]()
Ik heb al jouw posts gearchiveerd en zal ze gewoon te pas en te onpas boven halen als je een nieuw account aanmaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, hij gaat zich dan Mieke noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
trut heet ook geen trut meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
Dat gaat wel goed komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Dan verzin ik gewoon een andere afkorting voor ons nieuwe tafeltje
Maar je heet toch niet Steer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.mailblog.nl/in(...)oed-op-sollicitatie/
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar goed, jouw nick is niet naar jou te herleiden. Die van mij was dat wel.
Aantal posts boeit me niet, aantal jaar ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Na 8 jaar en 68249 posts je account opgeven omdat je misschien wel eens herkent zou kunnen worden door een potentiële werkgever?![]()
Ga je je Faceboek-account ook door de shredder halen?
En dan komen ze bij een heel goeie Steer. * schouders ophaalt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.
waar zouden ze dan op moeten zoeken? Bij mij was het makkelijk. Voornaam plus zweden en hoppa.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONSquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aantal posts boeit me niet, aantal jaar ook niet.
Facebook account zit dichtgetimmerd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONS.
Dat ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Maar waarom zouden ze een nieuwe account dan niet vinden?
En als je deze account houdt en je zegt dat ze het dan vinden, dan vinden ze het toch ook als je hem niet meer gebruikt?
zwelt het ook op, zo nu en dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
De gewonde hier kan overigens nog steeds niet lopen.. Het ei is wel wat kleiner geworden, maar het is nog flink dik.
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik heb trouwens als recruiter en consultant altijd alleen netwerken als LinkesIn en Facebook wel eens nagekeken.
Smeer er arnica zalf op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
De gewonde hier kan overigens nog steeds niet lopen.. Het ei is wel wat kleiner geworden, maar het is nog flink dik.
Je mag m'n baard aanrakenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONS.
Ik wil een gat tussen de inhoud van deze account en de nieuwe waar ik in het vervolg mee ga posten, waardoor de inhoud van deze account moeilijker te achterhalen is. Het staat nu eenmaal online op internet, dus wissen gaat niet. Dan is dit de beste optie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Maar waarom zouden ze een nieuwe account dan niet vinden?
En als je deze account houdt en je zegt dat ze het dan vinden, dan vinden ze het toch ook als je hem niet meer gebruikt?
Eye_in_the_sky.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Bedenk hier een nieuwe naam voor onze Steer :
Ik ken iemand die een tijd werkloos was en haar twitter aan Linkedin gekoppeld had. Wat die tweette...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.
Een moderne, jonge recruiter kijkt alles na indien hij dat wil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.
wasteerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
wasbeer
Wassteerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
wasbeer
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een moderne, jonge recruiter kijkt alles na indien hij dat wil.
dat was een grapje. Naar aanleiding van mijn eerdere misinterpretatie van jouw post...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Wat zegt dat als het zo is?
Mensen snuffelen nou eenmaal graag rondquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat was een grapje. Naar aanleiding van mijn eerdere misinterpretatie van jouw post...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragen.
Ja komt er nog eentje bijquote:
Precies. En mensen hebben hun eerste indrukken niet altijd in de hand. Da's menselijk om zelf zelf te projecteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dikke enkels trekken volle zalen
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)quote:
ff serieus, mot hij niet rusten en pootje hoogquote:
Mja, ik heb niets te verbergen. Maar ik vind het wel fijn dat ze er naar vragen ipv zelf te zoeken en een mening te vormen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....
Ik heb kleinere oren dan mr. Liequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)
Ik ook. vandaar...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Doe niet zo gek, ik was getrouwd met een Indo.
Bij steer welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik heb niets te verbergen. Maar ik vind het wel fijn dat ze er naar vragen ipv zelf te zoeken en een mening te vormen.
Ach ja, bij alle sollicitaties die ik heb gehad wisten ze ook al van mijn Fok! account, Stackoverflow account en weet ik het wat nog meer. Het is allemaal niet zo schokkend.
niet het uiterlijk, niet het innerlijk. maar de CC bepaald dus de keuze.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)
absoluut. Daarom ben ik ook samen met een kleine, kale Duitser!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef z80 het volgende:
[..]
niet het uiterlijk, niet het innerlijk. maar de CC bepaald dus de keuze.
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een autoquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ik zeg niksquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef Jagärtrut het volgende:
absoluut. Daarom ben ik ook samen met een kleine, kale Duitser!
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een auto
Je bent toch nu niet meer met hem getrouwd. Dus ergens was er toch een probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ja en ik heb er geen problemen mee.......
Hij ligt op de bank hoor, wat dacht je dat ie aan het doen was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff serieus, mot hij niet rusten en pootje hoog
Als er zoveel vocht inzit zou ik dat wel doen....
Break even komt wanneer je het niet aan ziet komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef LieLie het volgende:
Hij ligt op de bank hoor, wat dacht je dat ie aan het doen was?
Hij kan er niet eens op staan nu.
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een auto
Jij hebt een iPhone 4 *aanraaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mij.
Maar die mogen, graag zelfs, zeker op de high impact sitesquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, op je echte naam Googlen geeft veel meer hits Steer.
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Ja, doe ik. Ik weet wat mrLie's ambitie is, dan komt het met die CC wel goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...
Natuurlijk, dat zei ik ook als je goed gelezen had. Het gaat er gewoon om een gat te creeëren tussen een nieuw en een oud account om dat méér gescheiden te houden. Alles is uiteindelijk te herleiden als je maar hard genoeg probeert.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.
@steer
als het een goede dataminer is gaat hij alles terug vinden. dus ook steer op fok.
Hm.. Van jou heb ik geen iPad gekregen, ik blijf toch bij mrLiequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mij.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Mr. heeft geen huis, geen studieschuld, een heeeele oude auto, weinig perspectief op veel geld, is zoals gezegd klein en kaal. Daarbovenop is hij Duits.
Toch is hij de allerliefste! En mis ik hem. Boh.
Jonguh Aziatische kindjes zijn juist keimooiquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Plus: ik wil geen half chineesjes als kinderen, dus dan valt Steer nog af
hoe ga je die tijd doorkomen dan, zonder fok!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat zei ik ook als je goed gelezen had. Het gaat er gewoon om een gat te creeëren tussen een nieuw en een oud account om dat méér gescheiden te houden. Alles is uiteindelijk te herleiden als je maar hard genoeg probeert.
Nagelbijtend!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe ga je die tijd doorkomen dan, zonder fok!?
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.
@steer
als het een goede dataminer is gaat hij alles terug vinden. dus ook steer op fok.
Ja, maar half-half is het dan net nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh Aziatische kindjes zijn juist keimooi
Creatief puzzelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Juist welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Tja daar heb ik geen last van gelukkigquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Collega's geloof ik ook wel, het gaat om recruiters die je niet kent, in mijn geval.
vaak zijn het combinaties. ergens op een site meld je dat je op FOK te vinden bent als steer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je foboquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Felagund het volgende:
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.
Ik heb ook geworven voor de organisatie waar jij werkt en ik weet dat daar ook een vergaande screening plaats vond van door mij voorgedragen kandidaten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef z80 het volgende:
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.
wat ze vinden/gevonden hebben zal me aan mijn reet roesten. voor zover ik weet staat er van mij niets schokkendst online.
Welterusten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ik mag nog even opblijven.quote:
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je fobo
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja komt er nog eentje bij1e week op dinsdag bloedprikken g en door naar vrienden waar we gaan eten
Miya is halfquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Ik wil een meisje met dezelfde blonde krulletjes die ik vroeger had
ik vind ook altijd alles enger in het donker.. ouderwets olie lontjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou het is weer avond en dan is alles enger.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ouderwets olie lontje.
nou hou es op!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Dat wil ik op mijn begrafenis. Dossier weer eens bijwerken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?
Hey Hobsel.quote:
8 dingen op 21 dagenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.
Een beetje doelloos niks doenquote:
Ik vind het maar een vies woord.quote:
allebei nachtwakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit op mijn werkkan ik hier vannacht een beetje lollygagen
Slaap lekker!
oe lekker ook de laatstequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al het idee dat je er veel had gedaan!
Mijn laatste nacht hoor, dinsdag weer dagdienst.
Aii! maar iets van dagjes weg ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet van mijn salaris vakantie voor 2 man betalen
Hihiquote:Op maandag 29 augustus 2011 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ross zei nog dat zijn vriend de week dat die in Nederland is alles zou betalen.
Dus ik: Ik wil nog een nieuwe winterjas!
Bleek dat niet onder 'alles' te vallen
ik niet.quote:
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:12 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb een jonkie die de wereld aan het ontdekken is en een oude bes die niet meer naar beneden wil.
Nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaal
Maar het komt echt goed!
Hebbie al een naam?
Ben je afgestudeerd!?!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Volgens de VU heb ik mijn masterscriptie al geschreven. Was het maar zo
. Zo maar eens naar het studiesec. bellen.
[..]
Nog niet.
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Oh ja stuur maar via PM, maar ik heb nu ook wel een mooie opgesteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor je
Zal even kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Nog acht vakken en een thesisquote:
Kan ik die brief van jou zo copy-pasten, aanpassen en insturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Voor het kopen van vakantiedagen moet je even met HR uitrekenen hoeveel dat kost. Je bruto-uurloon maal het aantal uren dat je bij moet kopen.
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van 'per 1 oktober nieuwe baan'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Kan, geen probleem mee. Let wel, je stuurt de brief naar de HR-afdeling. zij gaan over de contracten.
Verder natuurlijk eerst persoonlijk aan je direct leidinggevende mededelen en laten ondertekenen voor gezien. Dan daarmee naar HR, weer laten tekenen en een copy maken.
Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1quote:
Zou ik niet doen. Gewoon vermelden dat je om prive-redenen (ivm huis, studie, persoonlijke ontwikkeling etc) die maand vrij wilt hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van per 1 oktober nieuwe baan?
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Je hoeft toch geen reden op te geven? Je hebt er gewoon recht op!!
Ik loop voor op schemaquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1Oh en ergens tussendoor nog
lijkt me niet. Je hebt 2 maand opzegtermijn, en dat zou dus inderdaad november zijn. Hoop dat ze meewerken!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.
Correct, onbetaald verlof en vakantie-inplanning moeten afgestemd worden met de werkgever. Staat vrijwel in elke CAO en arbeidsregelement.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.
hehe ja, anders ben ik er nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop voor op schema
Zal even wachten voor ik wegga
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb geen zin om op vakantie te gaan
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?
Ja nee dat kan niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'squote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zitten
Dat kan dus weer nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'sTomtom stem aan, airco lekker koud en de radio aan. EN dan kan je als je aangekomen bent op je vakantie adres, gelijk een grote dut doen
Van mij mag je mee hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:35 schreef Isabeau het volgende:
Goedemorgenwakkergebeld
3x
P, ik wil mee, ik wil niet werken morgen
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnamquote:
AL LANGquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:47 schreef golfer het volgende:
Bel-me-niet register nog niet ingevuld?
https://www.bel-me-niet.nl/consument/add/0
Dat heb ik ook een tijd gehad. De reden is dat callcentra vaak computergestuurd mensen opbellen uit zichzelf. Dus de telefonisten hoeven dat niet zelf te doen. Echter, de telefonisten kunnen al wel zien hoe vaak je bent opgebeld. Als je 15x niet opgenomen achter je naam hebt, drukken ze je snel weg en gaan door met de volgende klant waar ze evt. wel commissie op kunnen halen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnam
Waarom trek je de stekker van de telefoon er niet uit als je nachtdienst hebt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:54 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb geen idee, 3e x nam ik op en was er net opgehangen. En toen werd er weer gebeld en ook direct weer opgehangen toen ik opnam
Idem hier. Mooi lettertype.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:52 schreef Leintjeuh het volgende:
Verdana is voor schattige puppies? Ik gebruik altijd Verdana
Omdat dat nummer bij een handje vol mensen bekend was (goede vrienden en ouders) die me nooit 's morgens bellenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:01 schreef Leintjeuh het volgende:
Waarom trek je de stekker van de telefoon er niet uit als je nachtdienst hebt?
Ik was laatst in een winkel waar ze rubberen nep-deegrollen verkochtenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:07 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Omdat dat nummer bij een handje vol mensen bekend was (goede vrienden en ouders) die me nooit 's morgens bellen
gisteren ook weer eens de verwarming aangezetquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Ja, jammer hè? Ik heb nog nergens 2 weken achter elkaar de CV niet aan hoeven hebben. En ik heb het hier echt niet warmer dan 19 graden
Fietsenquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
dat was toch al oud nieuwsquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Hihi, ben net naar de film uitgevraagd door de roddelarts van hiernaast![]()
'Tenzij je niet met een oude taart uit wil'
Hihi, leuk karweitjequote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik ga even douchen, aankleden, eten kopen en werken. Ontslagbrief inleveren.
Ik heb net de CV een half uur laten draaien, nu is het huis voor de rest van de dag warm.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:19 schreef freecell het volgende:
Ja, jammer hè? Ik heb nog nergens 2 weken achter elkaar de CV niet aan hoeven hebben. En ik heb het hier echt niet warmer dan 19 graden
Ga je doen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
Owwww die wil ik ook zien!! Von Trier!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
Ja hoor, we gaan naar de arthouse film Melancholia
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
herkenbaar! documenten die ik bijna nooit nodig heb ben ik altijd kwijt.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:06 schreef freecell het volgende:
CV aan het updaten, maar ik heb de laatste tijd echt veel cursussen van mijn werk gevolgd en nu moet ik de certificaten gaan opzoeken om te weten wanneer
Hum.
Als het goed is (en meestal klopt dat bij ons in huis) liggen ze allemaal bij elkaar.
Maar waar hè?
heb meelij... hier staat de airco aan en het raam openquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:26 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
gisteren ook weer eens de verwarming aangezet
gezellig! mits ze geen bijbedoelingen heeftquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:36 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Ja hoor, we gaan naar de arthouse film Melancholia
http://www.imdb.com/title/tt1527186/
mag ik een beetje van jou? ik ben veels te lui daarvoor.quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben juist heel dwangmatig met alles op vaste plekken bewaren... ook alles uitgesorteerd wat bij elkaar hoort in mapjes![]()
Nee, ik wil alles voor mezelf houden, das juist kickuhquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:44 schreef FutureFairytale het volgende:
mag ik een beetje van jou? ik ben veels te lui daarvoor.
Slim! Dank je!quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:46 schreef Stereotomy het volgende:
Freecell, wat ik doe als ik een nieuw diploma of documentje heb, altijd even inscannen en online bewaren. Dan heb je iig altijd nog een fotokopie.
Hoe oud is ze Steer? MILF of GILF?quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:30 schreef Stereotomy het volgende:
quote:Op maandag 29 augustus 2011 13:43 schreef Bluezz het volgende:
Ik ben juist heel dwangmatig met alles op vaste plekken bewaren... ook alles uitgesorteerd wat bij elkaar hoort in mapjes![]()
Na een verhuizing heb je nog wel eens dat het heul ergens anders ligt jaquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef freecell het volgende:
Ik heb ook alles op vaste plaatsen en in gelabelde mapjes
Maar dit hele mapje is... uhm... ergens!
En niet bij de andere mapjes op de vaste plek...
ook niet sociaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik wil alles voor mezelf houden, das juist kickuh
Bijna pensioengerechtigdquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe oud is ze Steer? MILF of GILF?
lekker! oh fijne korte vakantie P.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
Have fun P
Zo aardappelen staan op. Voor het eerst dat ik viskoekjes maak. Ditmaal De tonijn-aardappelviskoekjes uit de laatste allerhande.
Dat is zelfs niet meer mijn doelgroep.quote:
Ik vond het de beste van het seizoen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe was Herenleed, euh, zomergasten gisteren?
logisch gezien klopt deze zin niet....quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
Have fun P
Zo aardappelen staan op. Voor het eerst dat ik viskoekjes maak. Ditmaal De tonijn-aardappelviskoekjes uit de laatste allerhande.
Had het al op de radio gehoord. De man had verband om z'n kunstpoot gewikkeld, dus daarom konden de aanbrengers van die enkelband niet meteen zien dat het een kunstbeen was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html_!!!
Geweldig, hoe stom kan je zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html_!!!
Logica is soms overratedquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
logisch gezien klopt deze zin niet....
Ja, gaat nog steeds vooruit, hoewel ik soms nog steeds verschrikkelijk aan het hoesten benquote:
Huisarts dacht eerst aan een longontsteking, later dacht men aan kinkhoest, alle tests zijn nog steeds negatief. Vast staat dat het een infectie was want het was besmettelijk en meer mensen hadden het in mijn omgeving. Wat het echter was, geen idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
huistuinenkeuken longontsteking hadden ze destijds uitgesloten toch Piet?
Bizar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huisarts dacht eerst aan een longontsteking, later dacht men aan kinkhoest, alle tests zijn nog steeds negatief. Vast staat dat het een infectie was want het was besmettelijk en meer mensen hadden het in mijn omgeving. Wat het echter was, geen idee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |