hoe ga je die tijd doorkomen dan, zonder fok!?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:37 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Natuurlijk, dat zei ik ook als je goed gelezen had. Het gaat er gewoon om een gat te creeëren tussen een nieuw en een oud account om dat méér gescheiden te houden. Alles is uiteindelijk te herleiden als je maar hard genoeg probeert.
Nagelbijtend!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe ga je die tijd doorkomen dan, zonder fok!?
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.
@steer
als het een goede dataminer is gaat hij alles terug vinden. dus ook steer op fok.
Ja, maar half-half is het dan net nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh Aziatische kindjes zijn juist keimooi
Creatief puzzelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Juist welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Tja daar heb ik geen last van gelukkigquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Collega's geloof ik ook wel, het gaat om recruiters die je niet kent, in mijn geval.
vaak zijn het combinaties. ergens op een site meld je dat je op FOK te vinden bent als steer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je foboquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Felagund het volgende:
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |