niet het uiterlijk, niet het innerlijk. maar de CC bepaald dus de keuze.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)
absoluut. Daarom ben ik ook samen met een kleine, kale Duitser!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:31 schreef z80 het volgende:
[..]
niet het uiterlijk, niet het innerlijk. maar de CC bepaald dus de keuze.
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een autoquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)
Ik zeg niksquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef Jagärtrut het volgende:
absoluut. Daarom ben ik ook samen met een kleine, kale Duitser!
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een auto
Je bent toch nu niet meer met hem getrouwd. Dus ergens was er toch een probleem.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:32 schreef krakkemieke het volgende:
Ja en ik heb er geen problemen mee.......
Hij ligt op de bank hoor, wat dacht je dat ie aan het doen was?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Bluezz het volgende:
[..]
ff serieus, mot hij niet rusten en pootje hoog
Als er zoveel vocht inzit zou ik dat wel doen....
Break even komt wanneer je het niet aan ziet komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:34 schreef LieLie het volgende:
Hij ligt op de bank hoor, wat dacht je dat ie aan het doen was?
Hij kan er niet eens op staan nu.
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mijquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef LieLie het volgende:
[..]
Steer verdient misschien wel meer, maar mijn Mr hoeft geen studieschuld terug te betalen en heeft een huis en een auto
Jij hebt een iPhone 4 *aanraaktquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mij.
Maar die mogen, graag zelfs, zeker op de high impact sitesquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
Overigens, op je echte naam Googlen geeft veel meer hits Steer.
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....
Ja, doe ik. Ik weet wat mrLie's ambitie is, dan komt het met die CC wel goedquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:33 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
lange termijn denken, LieLie. Lange termijn...
Natuurlijk, dat zei ik ook als je goed gelezen had. Het gaat er gewoon om een gat te creeëren tussen een nieuw en een oud account om dat méér gescheiden te houden. Alles is uiteindelijk te herleiden als je maar hard genoeg probeert.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.
@steer
als het een goede dataminer is gaat hij alles terug vinden. dus ook steer op fok.
Hm.. Van jou heb ik geen iPad gekregen, ik blijf toch bij mrLiequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:35 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Hey, dat heb ik allemaal ook. En een studieschuld. Begeer mij.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef Jagärtrut het volgende:
Mijn Mr. heeft geen huis, geen studieschuld, een heeeele oude auto, weinig perspectief op veel geld, is zoals gezegd klein en kaal. Daarbovenop is hij Duits.
Toch is hij de allerliefste! En mis ik hem. Boh.
Jonguh Aziatische kindjes zijn juist keimooiquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef LieLie het volgende:
[..]
Plus: ik wil geen half chineesjes als kinderen, dus dan valt Steer nog af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |