dat was een grapje. Naar aanleiding van mijn eerdere misinterpretatie van jouw post...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef LieLie het volgende:
[..]
Durf ik niet te zeggen. Wat zegt dat als het zo is?
Mensen snuffelen nou eenmaal graag rondquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragen.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
dat was een grapje. Naar aanleiding van mijn eerdere misinterpretatie van jouw post...
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Bedenk hier een nieuwe naam voor onze Steer :
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragen.
Ja komt er nog eentje bijquote:
Precies. En mensen hebben hun eerste indrukken niet altijd in de hand. Da's menselijk om zelf zelf te projecteren.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee dikke enkels trekken volle zalen
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)quote:
ff serieus, mot hij niet rusten en pootje hoogquote:
Mja, ik heb niets te verbergen. Maar ik vind het wel fijn dat ze er naar vragen ipv zelf te zoeken en een mening te vormen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:26 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
in een ideale wereld ben ik het met je eens. Wat maakt je privéleven nu uit voor je baan. Tenzij je allerlei rare dingen doen die van invloed kunnen zijn op je baan (Drugs, etc.) Maar goed, we leven niet in een ideale wereld....
Ik heb kleinere oren dan mr. Liequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:29 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
ach, knap maakt toch niets uit. Als ze maar veel geld gaan verdienen. En ik schat zo in dat steer meer geld gaat verdienen dan jouw Mr. (die toch in het onderwijs zit?)
Ik ook. vandaar...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef krakkemieke het volgende:
Doe niet zo gek, ik was getrouwd met een Indo.
Bij steer welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:30 schreef Anthraxx het volgende:
Mja, ik heb niets te verbergen. Maar ik vind het wel fijn dat ze er naar vragen ipv zelf te zoeken en een mening te vormen.
Ach ja, bij alle sollicitaties die ik heb gehad wisten ze ook al van mijn Fok! account, Stackoverflow account en weet ik het wat nog meer. Het is allemaal niet zo schokkend.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |