quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Wrom?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:14 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een Windigo'tje
of een trutje, hoe je het maar bekijkt![]()
Ik heb al jouw posts gearchiveerd en zal ze gewoon te pas en te onpas boven halen als je een nieuw account aanmaakt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Zo, nieuw post-studie account voor Fok aangemaakt. Binnenkort Stereotomy in de mottenballen leggen.
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:12 schreef Stereotomy het volgende:
Nee, hij gaat zich dan Mieke noemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
trut heet ook geen trut meerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef krakkemieke het volgende:
[..]
Ga je dan geen Steer meer heten ofzo?
Dat gaat wel goed komenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Bluezz het volgende:
Dan verzin ik gewoon een andere afkorting voor ons nieuwe tafeltje
Maar je heet toch niet Steer?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:16 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
http://www.mailblog.nl/in(...)oed-op-sollicitatie/
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
maar goed, jouw nick is niet naar jou te herleiden. Die van mij was dat wel.
Aantal posts boeit me niet, aantal jaar ook niet.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef golfer het volgende:
Na 8 jaar en 68249 posts je account opgeven omdat je misschien wel eens herkent zou kunnen worden door een potentiële werkgever?![]()
Ga je je Faceboek-account ook door de shredder halen?
En dan komen ze bij een heel goeie Steer. * schouders ophaalt.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.
waar zouden ze dan op moeten zoeken? Bij mij was het makkelijk. Voornaam plus zweden en hoppa.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:18 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een beetje recruiter zou dat zomaar kunnen. En dat doen ze. En terecht ook.
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONSquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:19 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Aantal posts boeit me niet, aantal jaar ook niet.
Facebook account zit dichtgetimmerd
quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONS.
Dat ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Maar waarom zouden ze een nieuwe account dan niet vinden?
En als je deze account houdt en je zegt dat ze het dan vinden, dan vinden ze het toch ook als je hem niet meer gebruikt?
zwelt het ook op, zo nu en dan?quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
De gewonde hier kan overigens nog steeds niet lopen.. Het ei is wel wat kleiner geworden, maar het is nog flink dik.
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:22 schreef golfer het volgende:
[..]
Dat ook.
Ik heb trouwens als recruiter en consultant altijd alleen netwerken als LinkesIn en Facebook wel eens nagekeken.
Smeer er arnica zalf op.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef LieLie het volgende:
De gewonde hier kan overigens nog steeds niet lopen.. Het ei is wel wat kleiner geworden, maar het is nog flink dik.
Je mag m'n baard aanrakenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:21 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
HEY, VOLGENS GOOGLE BEN JIJ ALAN PARSONS.
Ik wil een gat tussen de inhoud van deze account en de nieuwe waar ik in het vervolg mee ga posten, waardoor de inhoud van deze account moeilijker te achterhalen is. Het staat nu eenmaal online op internet, dus wissen gaat niet. Dan is dit de beste optie.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:20 schreef LieLie het volgende:
Maar waarom zouden ze een nieuwe account dan niet vinden?
En als je deze account houdt en je zegt dat ze het dan vinden, dan vinden ze het toch ook als je hem niet meer gebruikt?
Eye_in_the_sky.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
Bedenk hier een nieuwe naam voor onze Steer :
Ik ken iemand die een tijd werkloos was en haar twitter aan Linkedin gekoppeld had. Wat die tweette...quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.
Een moderne, jonge recruiter kijkt alles na indien hij dat wil.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:23 schreef Anthraxx het volgende:
[..]
Ik heb liever dat een recruiter mijn LinkedIn dan mijn facebook bekijkt. Facebook is privé en heeft geen donder te maken met mijn professionele leven.
wasteerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
wasbeer
Wassteerquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:24 schreef Bluezz het volgende:
wasbeer
Een moderne jonge sollicitant vraagt direct wat hij daar te zoeken heeft en dat hij ook gewoon naar mijn privé leven kan vragenquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:25 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Een moderne, jonge recruiter kijkt alles na indien hij dat wil.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |