Nagelbijtend!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
hoe ga je die tijd doorkomen dan, zonder fok!?
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:36 schreef z80 het volgende:
[..]
voor mijn functie is wel alles door gespit. incl. mijn prive leven en directe omgeving.
@steer
als het een goede dataminer is gaat hij alles terug vinden. dus ook steer op fok.
Ja, maar half-half is het dan net nietquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:38 schreef Stereotomy het volgende:
[..]
Jonguh Aziatische kindjes zijn juist keimooi
Creatief puzzelen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Juist welquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Tja daar heb ik geen last van gelukkigquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:43 schreef Stereotomy het volgende:
Collega's geloof ik ook wel, het gaat om recruiters die je niet kent, in mijn geval.
vaak zijn het combinaties. ergens op een site meld je dat je op FOK te vinden bent als steer.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef Felagund het volgende:
[..]
Uit nieuwsgierigheid, hoe herleiden ze dat als je nergens een naam hebt opgegeven op Fok? Behalve je voornaam.
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:52 schreef golfer het volgende:
Als ik ooit solliciteer bij de AIVD mogen ze mij verder screenen, verder zal het aan mijn reet roesten wat ze van mij vinden kunnen.
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je foboquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:56 schreef Felagund het volgende:
Dit, al verwacht ik niet dat ik ga solliciteren bij de AIVD. Als ik op mijn naam google is het meeste op de eerste pagina ook nog werk-related ook.
Ik heb ook geworven voor de organisatie waar jij werkt en ik weet dat daar ook een vergaande screening plaats vond van door mij voorgedragen kandidaten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef z80 het volgende:
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.
wat ze vinden/gevonden hebben zal me aan mijn reet roesten. voor zover ik weet staat er van mij niets schokkendst online.
Welterusten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ik mag nog even opblijven.quote:
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je fobo
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja komt er nog eentje bij1e week op dinsdag bloedprikken g en door naar vrienden waar we gaan eten
Miya is halfquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Ik wil een meisje met dezelfde blonde krulletjes die ik vroeger had
ik vind ook altijd alles enger in het donker.. ouderwets olie lontjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou het is weer avond en dan is alles enger.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ouderwets olie lontje.
nou hou es op!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Dat wil ik op mijn begrafenis. Dossier weer eens bijwerken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?
Hey Hobsel.quote:
8 dingen op 21 dagenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.
Een beetje doelloos niks doenquote:
Ik vind het maar een vies woord.quote:
allebei nachtwakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit op mijn werkkan ik hier vannacht een beetje lollygagen
Slaap lekker!
oe lekker ook de laatstequote:Op maandag 29 augustus 2011 00:44 schreef Isabeau het volgende:
Ik had al het idee dat je er veel had gedaan!
Mijn laatste nacht hoor, dinsdag weer dagdienst.
Aii! maar iets van dagjes weg ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet van mijn salaris vakantie voor 2 man betalen
Hihiquote:Op maandag 29 augustus 2011 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ross zei nog dat zijn vriend de week dat die in Nederland is alles zou betalen.
Dus ik: Ik wil nog een nieuwe winterjas!
Bleek dat niet onder 'alles' te vallen
ik niet.quote:
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:12 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb een jonkie die de wereld aan het ontdekken is en een oude bes die niet meer naar beneden wil.
Nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaal
Maar het komt echt goed!
Hebbie al een naam?
Ben je afgestudeerd!?!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Volgens de VU heb ik mijn masterscriptie al geschreven. Was het maar zo
. Zo maar eens naar het studiesec. bellen.
[..]
Nog niet.
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Oh ja stuur maar via PM, maar ik heb nu ook wel een mooie opgesteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor je
Zal even kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Nog acht vakken en een thesisquote:
Kan ik die brief van jou zo copy-pasten, aanpassen en insturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Voor het kopen van vakantiedagen moet je even met HR uitrekenen hoeveel dat kost. Je bruto-uurloon maal het aantal uren dat je bij moet kopen.
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van 'per 1 oktober nieuwe baan'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Kan, geen probleem mee. Let wel, je stuurt de brief naar de HR-afdeling. zij gaan over de contracten.
Verder natuurlijk eerst persoonlijk aan je direct leidinggevende mededelen en laten ondertekenen voor gezien. Dan daarmee naar HR, weer laten tekenen en een copy maken.
Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1quote:
Zou ik niet doen. Gewoon vermelden dat je om prive-redenen (ivm huis, studie, persoonlijke ontwikkeling etc) die maand vrij wilt hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van per 1 oktober nieuwe baan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |