quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:39 schreef Bastoenie het volgende:
Klopt dan moet je september en oktober nog uitwerken.
Als je eerder wil stoppen moet je dat in overleg doen moet je werkgever, dat is ook ten opzichte van je collega's i.v.m. het roosteren.
Ik denk dat ik er in overleg met mijn werkgever wel uit kan komen. En gunstig uitkomen qua roosteren en collega's: we hebben een dermate ernstige onderbezetting in het vaste team dat er altijd problemen met de roosters zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:39 schreef Bastoenie het volgende:
Klopt dan moet je september en oktober nog uitwerken.
Als je eerder wil stoppen moet je dat in overleg doen moet je werkgever, dat is ook ten opzichte van je collega's i.v.m. het roosteren.
Ik ga het gewoon proberenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:41 schreef Chevalric het volgende:
Je houdt inderdaad de juiste termijn in acht als je per 1 november je ontslag indient.
Heel oktober niet meer werken gaat dan weer lastig worden. Je kunt bijna 3 weken vrij nemen, maar het hangt van de coulance van je werkgever af of je die laatste week ook als onbetaald verlof mag opnemen.
Ik zou niet aangeven dat je al iets anders hebt per 1 oktober (is natuurlijk ook niet zo heel tactvol geregeld), tevens zou ik aangeven een gesprek te willen voor de exacte voorwaarden. Of misschien even binnenlopen bij de personen die het regelen/je manager.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Ik heb nu dit op papier staan. Wat moet ik veranderen?
Geachte mevrouw *****,
Met deze brief bied ik u mijn ontslag aan. Ik heb een andere baan gevonden die betere perspectieven biedt. Daarom zeg ik onze arbeidsovereenkomst, met inachtneming van de opzegtermijn van twee maanden, op per 1 november 2011.
Per 1 oktober 2011 zal ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever, en derhalve wil ik u verzoeken om mijn resterende vakantie uren in de maand oktober in te plannen. De resterende dagen van oktober zou ik graag indien mogelijk op willen nemen als onbetaald verlof.
Ik wil u bedanken voor de goede en correcte samenwerking waarvan ik de afgelopen jaren heb mogen genieten en wens u en het bedrijf het beste toe. Indien u prijs stelt op een gesprek betreffende mijn ontslag dan stel ik mij hiervoor uiteraard beschikbaar.
Graag ontvang ik van u een schriftelijke bevestiging van mijn ontslag.
Hoogachtend,
Leintjeuh
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Geachte mevrouw *****,
Met deze brief bied ik u mijn ontslag aan. Ik heb een andere baan gevonden die betere perspectieven biedt. Daarom zeg ik onze arbeidsovereenkomst, met inachtneming van de opzegtermijn van twee maanden, op per 1 november 2011.
Graag zou ik per 1 oktober 2011 beginnen bij mijn nieuwe werkgever, en derhalve wil ik u verzoeken om mijn resterende vakantie uren in de maand oktober in te plannen. De resterende dagen van oktober zou ik graag indien mogelijk op willen nemen als onbetaald verlof.
Ik wil u bedanken voor de goede en correcte samenwerking waarvan ik de afgelopen jaren heb mogen genieten en wens u en het bedrijf het beste toe. Indien u prijs stelt op een gesprek betreffende mijn ontslag dan stel ik mij hiervoor uiteraard beschikbaar.
Hoogachtend,
Leintjeuh
Niet relevant wat je gaat doen en ik zou benadrukken dat je je ontslag aanbied per datum brief en dat je contract dan zal eindigen op 1 nov.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Geachte mevrouw *****,
Zou ik niet in deze brief doen en zeker niet eisen maar in goed mondeling overleg en de afspraken op papier zetten.quote:Per 1 oktober 2011 zal ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever, en derhalve wil ik u verzoeken om mijn resterende vakantie uren in de maand oktober in te plannen. De resterende dagen van oktober zou ik graag indien mogelijk op willen nemen als onbetaald verlof.
quote:Ik wil u bedanken voor de goede en correcte samenwerking waarvan ik de afgelopen jaren heb mogen genieten en wens u en het bedrijf het beste toe. Indien u prijs stelt op een gesprek betreffende mijn ontslag dan stel ik mij hiervoor uiteraard beschikbaar.
Hoogachtend,
Leintjeuh
quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Leintjeuh het volgende:
Geachte mevrouw *****,
Per 1 oktober 2011 zal ik beginnen bij mijn nieuwe werkgever, en derhalve wil ik u verzoeken om mijn resterende vakantie uren in de maand oktober in te plannen. De resterende dagen van oktober zou ik graag indien mogelijk op willen nemen als onbetaald verlof.
Hoogachtend,
Leintjeuh
Alles wat je hoeft te vermelden.quote:Beste,
Bij deze wil ik mijn dienstverband bij ********* opzeggen. In nader overleg zullen wij, de vakantiedagen in achtnemend, de laatste werkdag bepalen.
Ik hoop u hierbij afdoende te hebben geïnformeerd.
Wij als in werknemer > werkgeverquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:08 schreef Mr.Noodle het volgende:
Wij? Degene die de brief ontvangt is niet altijd degene die het overleg voert.
Wist ik maar, wat ik het beste vindquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:16 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oke, dan zou ik het schrijven: Graag zou ik samen met u in nader overleg (omdat werkgever in deze context enkelvoudig persoon is) mijn laatste werkdag willen bepalen met de nog openstaande vakantieuren inachtnemend.
Maar goed, ts moet zelf maar even kijken wat ze het beste vindt.
Mijn huidige werkgever (of althans, mijn directe leidinggevende) is volledig op de hoogte van het feit dat ik vandaag mijn ontslagbrief indien.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:53 schreef sanger het volgende:
Overigens is het wellicht niet handig om al te beginnen bij een nieuwe werkgever terwijl je (in het slechtste geval) nog moet werken bij je oude werkgever....
Weet je werkgever het al, of wordt het een volledige verassing?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |