Aii! maar iets van dagjes weg ofzo?quote:Op maandag 29 augustus 2011 03:41 schreef Isabeau het volgende:
Ik kan niet van mijn salaris vakantie voor 2 man betalen
Hihiquote:Op maandag 29 augustus 2011 06:01 schreef Isabeau het volgende:
Ross zei nog dat zijn vriend de week dat die in Nederland is alles zou betalen.
Dus ik: Ik wil nog een nieuwe winterjas!
Bleek dat niet onder 'alles' te vallen
ik niet.quote:
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 09:12 schreef borisz het volgende:
Mogge
ik heb een jonkie die de wereld aan het ontdekken is en een oude bes die niet meer naar beneden wil.
Nog niet.quote:Op maandag 29 augustus 2011 09:40 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Agossie, zal wel een weekje anders dan anders zijn voor jullie allemaal
Maar het komt echt goed!
Hebbie al een naam?
Ben je afgestudeerd!?!?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:18 schreef borisz het volgende:
Volgens de VU heb ik mijn masterscriptie al geschreven. Was het maar zo
. Zo maar eens naar het studiesec. bellen.
[..]
Nog niet.
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor jequote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Oh ja stuur maar via PM, maar ik heb nu ook wel een mooie opgesteld.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:45 schreef Den_Haag het volgende:
Lein, had daar al een keer antwoord op gegeven. heb nog wel een voorbeeldbrief voor je
Zal even kijkenquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:35 schreef Leintjeuh het volgende:
Borisz, kan jij me helpen in m'n andere topic?
Nog acht vakken en een thesisquote:
Kan ik die brief van jou zo copy-pasten, aanpassen en insturen?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:48 schreef Den_Haag het volgende:
Voor het kopen van vakantiedagen moet je even met HR uitrekenen hoeveel dat kost. Je bruto-uurloon maal het aantal uren dat je bij moet kopen.
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van 'per 1 oktober nieuwe baan'?quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:56 schreef Den_Haag het volgende:
Kan, geen probleem mee. Let wel, je stuurt de brief naar de HR-afdeling. zij gaan over de contracten.
Verder natuurlijk eerst persoonlijk aan je direct leidinggevende mededelen en laten ondertekenen voor gezien. Dan daarmee naar HR, weer laten tekenen en een copy maken.
Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1quote:
Zou ik niet doen. Gewoon vermelden dat je om prive-redenen (ivm huis, studie, persoonlijke ontwikkeling etc) die maand vrij wilt hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van per 1 oktober nieuwe baan?
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Je hoeft toch geen reden op te geven? Je hebt er gewoon recht op!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |