Ik heb ook geworven voor de organisatie waar jij werkt en ik weet dat daar ook een vergaande screening plaats vond van door mij voorgedragen kandidaten.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:58 schreef z80 het volgende:
ik werk niet voor de aivd. en toch compleet door gelicht.
wat ze vinden/gevonden hebben zal me aan mijn reet roesten. voor zover ik weet staat er van mij niets schokkendst online.
Welterusten!quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ik mag nog even opblijven.quote:
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:05 schreef Bluezz het volgende:
[..]
haha stereotomy, DenHaag & antraxx keken in je fobo
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.quote:Op zondag 28 augustus 2011 22:27 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Ja komt er nog eentje bij1e week op dinsdag bloedprikken g en door naar vrienden waar we gaan eten
Miya is halfquote:Op zondag 28 augustus 2011 22:39 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ja, maar half-half is het dan net niet
Ik wil een meisje met dezelfde blonde krulletjes die ik vroeger had
ik vind ook altijd alles enger in het donker.. ouderwets olie lontjequote:Op zondag 28 augustus 2011 22:57 schreef krakkemieke het volgende:
Nou het is weer avond en dan is alles enger.
Ik ga weer naar bed en steek mijn lichtje aan.
Ouderwets olie lontje.
nou hou es op!quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:07 schreef krakkemieke het volgende:
Dat wil ik op mijn begrafenis. Dossier weer eens bijwerken.
quote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Hoe kan je dat weten? Je staat niet in het lijstje. Of kan je ook anoniem gluren?
Hey Hobsel.quote:
8 dingen op 21 dagenquote:Op zondag 28 augustus 2011 23:36 schreef FutureFairytale het volgende:
goed dat niet elke dag volgepland is, vind ik zonde van vakantie. heet niet voor niks vakantie, ff rust nemen.
Een beetje doelloos niks doenquote:
Ik vind het maar een vies woord.quote:
allebei nachtwakenquote:Op maandag 29 augustus 2011 00:15 schreef Isabeau het volgende:
Ja, ik zit op mijn werkkan ik hier vannacht een beetje lollygagen
Slaap lekker!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |