Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1quote:
Zou ik niet doen. Gewoon vermelden dat je om prive-redenen (ivm huis, studie, persoonlijke ontwikkeling etc) die maand vrij wilt hebben.quote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ok, duidelijk. Maar dus geen melding maken van per 1 oktober nieuwe baan?
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:02 schreef Bluezz het volgende:
Je hoeft toch geen reden op te geven? Je hebt er gewoon recht op!!
Ik loop voor op schemaquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:58 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
Tnx. Heb reeds gesport en gestofzuigd, nu ff snel douchen en dan boskippen halen.. Moet lukken voor half 1Oh en ergens tussendoor nog
lijkt me niet. Je hebt 2 maand opzegtermijn, en dat zou dus inderdaad november zijn. Hoop dat ze meewerken!quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.
Correct, onbetaald verlof en vakantie-inplanning moeten afgestemd worden met de werkgever. Staat vrijwel in elke CAO en arbeidsregelement.quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:07 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Ik heb er geen recht op volgens mij. Maar dat weet ik niet zeker.
hehe ja, anders ben ik er nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:09 schreef LieLie het volgende:
[..]
Ik loop voor op schema
Zal even wachten voor ik wegga
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?quote:Op maandag 29 augustus 2011 11:48 schreef PdeHoog het volgende:
MogguhIk heb geen zin om op vakantie te gaan
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 11:58 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Nou, ruilen? Jij werken, ik op vakantie?
Ja nee dat kan niet hoorquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:07 schreef PdeHoog het volgende:
Ok. Maar dan werk ik wel bij mijn eigen bedrijf hoor
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zittenquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:09 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Hoe kan je trouwens geen zin hebben in vakantie????
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'squote:Op maandag 29 augustus 2011 12:11 schreef PdeHoog het volgende:
Ik ben zo gaar en moe en ik zie op tegen 3 uur in de auto zitten
Dat kan dus weer nietquote:Op maandag 29 augustus 2011 12:12 schreef Leintjeuh het volgende:
[..]
Drie uurtjes maar. Dat zijn 3 van je favoriete meezingCD'sTomtom stem aan, airco lekker koud en de radio aan. EN dan kan je als je aangekomen bent op je vakantie adres, gelijk een grote dut doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |