ook niet sociaalquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:45 schreef Bluezz het volgende:
[..]
Nee, ik wil alles voor mezelf houden, das juist kickuh
Bijna pensioengerechtigdquote:Op maandag 29 augustus 2011 13:54 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
Hoe oud is ze Steer? MILF of GILF?
lekker! oh fijne korte vakantie P.quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
Have fun P
Zo aardappelen staan op. Voor het eerst dat ik viskoekjes maak. Ditmaal De tonijn-aardappelviskoekjes uit de laatste allerhande.
Dat is zelfs niet meer mijn doelgroep.quote:
Ik vond het de beste van het seizoen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:22 schreef Pietverdriet het volgende:
Hoe was Herenleed, euh, zomergasten gisteren?
logisch gezien klopt deze zin niet....quote:Op maandag 29 augustus 2011 14:06 schreef borisz het volgende:
Have fun P
Zo aardappelen staan op. Voor het eerst dat ik viskoekjes maak. Ditmaal De tonijn-aardappelviskoekjes uit de laatste allerhande.
Had het al op de radio gehoord. De man had verband om z'n kunstpoot gewikkeld, dus daarom konden de aanbrengers van die enkelband niet meteen zien dat het een kunstbeen was.quote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html_!!!
Geweldig, hoe stom kan je zijnquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:39 schreef Stereotomy het volgende:
http://www.nu.nl/opmerkel(...)r-met-kunstbeen.html_!!!
Logica is soms overratedquote:Op maandag 29 augustus 2011 15:27 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
logisch gezien klopt deze zin niet....
Ja, gaat nog steeds vooruit, hoewel ik soms nog steeds verschrikkelijk aan het hoesten benquote:
Huisarts dacht eerst aan een longontsteking, later dacht men aan kinkhoest, alle tests zijn nog steeds negatief. Vast staat dat het een infectie was want het was besmettelijk en meer mensen hadden het in mijn omgeving. Wat het echter was, geen idee.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:51 schreef Stereotomy het volgende:
huistuinenkeuken longontsteking hadden ze destijds uitgesloten toch Piet?
Bizar.quote:Op maandag 29 augustus 2011 16:56 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Huisarts dacht eerst aan een longontsteking, later dacht men aan kinkhoest, alle tests zijn nog steeds negatief. Vast staat dat het een infectie was want het was besmettelijk en meer mensen hadden het in mijn omgeving. Wat het echter was, geen idee.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |